Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Plaats een reactie

Bevestigingscode
Voer de code exact in zoals deze wordt weergegeven. Alle letters zijn ongevoelig voor hoofdletters.
Smileys
:D :) :( :o :shock: :? 8-) :lol: ;)
Meer smileys bekijken

BBCode is AAN
[img] staat AAN
[url] staat AAN
Smileys zijn AAN

Onderwerpoverzicht
   

Beeld uitklappen OnderwerpoverzichtCOLON Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door toyo bob » Di Mei 16, 2023 17:00

Zengers Eddy schreefCOLON Zo Mrt 05, 2023 15:10 Ben mijn gebruikersnaam vergeten, zou graag terug willen inloggen.
E-mail adres is eddieunforgiven@hotmail.com.
Alvast bedankt.
Erg late reactie, maar bij deze:
Eddy
memberlist.php?mode=viewprofile&u=16032 ... 595da3ee9b

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door Zengers Eddy » Zo Mrt 05, 2023 15:10

Ben mijn gebruikersnaam vergeten, zou graag terug willen inloggen.
E-mail adres is eddieunforgiven@hotmail.com.
Alvast bedankt.

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door Perre » Vr Feb 27, 2015 21:14

Bedankt!

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door Leon » Vr Feb 27, 2015 17:24

Done!

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door Perre » Vr Feb 27, 2015 16:43

Is het mogelijk om mijn naam van "Vandeperre" te veranderen in "Perre". (zonder aanhalingstekens)
Zo word ik toch overal genoemd :)

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door PaulRAV4 » Wo Feb 25, 2015 19:01

En bedankt Leon

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door Leon » Wo Feb 25, 2015 18:57

Ook aangepast. ;)

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door Nadine91 » Wo Feb 25, 2015 18:47

Ik zou mijn gebruikersnaam graag willen wijzigen in
Nadine91

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door Leon » Wo Feb 25, 2015 18:24

Is gebeurd Paul!

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door PaulRAV4 » Wo Feb 25, 2015 18:03

Wil iemand mijn gebruikersnaam wijzigen van PaulD-Cat in PaulRAV4 ? Bij voorbaat dank ;)

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door Leon » Ma Mei 05, 2014 22:44

Kan ik voor je aanpassen, stuur de gegevens maar even via een pm.

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door Hinomaru » Ma Mei 05, 2014 22:34

Is het nog mogelijk om mijn Email te veranderen?

-Bart

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door HB » Vr Jan 03, 2014 18:36

@ Leon,

PM gestuurd

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door Leon » Za Sep 07, 2013 23:54

Als je aangeeft waarin, kunnen we kijken of die nog beschikbaar is.

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door dennisleufkens » Vr Sep 06, 2013 21:34

Leon schreefCOLONTuurlijk, de naam was nog vrij. Dus bij deze gebeurd.
kan ik deze ook veranderen?

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door Harmen » Di Okt 30, 2012 18:47

Oke! Bedankt! :D

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door Leon » Di Okt 30, 2012 18:32

Tuurlijk, de naam was nog vrij. Dus bij deze gebeurd.

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door Harmen » Di Okt 30, 2012 17:57

Kan mijn naam veranderd worden in gewoon Harmen?
en als die bezet is CorollaHarmen met hoofdletters dus.

Harmen

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door ErikE12 » Do Mei 31, 2012 13:56

Leon schreefCOLONDie is wel vrij, bij deze is jouw gebruikersnaam aangepast. Wel even opletten als je weer inlogt, dan moet je de nieuwe naam gebruiken!
:thanx

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door Leon » Do Mei 31, 2012 13:16

Die is wel vrij, bij deze is jouw gebruikersnaam aangepast. Wel even opletten als je weer inlogt, dan moet je de nieuwe naam gebruiken!

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door ErikE12 » Do Mei 31, 2012 12:21

Leon schreefCOLONHelaas is die naam al wel in gebruik, dus ik kan jouw forumnaam niet wijzigen.
Oh ja, er is nog zoiets als een pagina 2 van de ledenlijst :roll:
Dan graag naar: ErikE12

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door Leon » Do Mei 31, 2012 09:25

Helaas is die naam al wel in gebruik, dus ik kan jouw forumnaam niet wijzigen.

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door ErikE12 » Do Mei 31, 2012 09:09

Bestaat als het goed is nog niet zag ik in de ledenlijst, dus graag zou ik bij deze mijn gebruikersnaam willen veranderen naar: Erik

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door toyo bob » Do Jan 12, 2012 00:16

E12-Chris schreefCOLONE12-Chris dan? :)
Bij deze.
Inloggen moet nu dus met de nieuwe naam.

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door E12-Chris » Ma Jan 09, 2012 21:57

E12-Chris dan? :)

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door toyo bob » Ma Jan 09, 2012 20:12

aydhayeth schreefCOLONAls iemand even tijd heeft zou ik het ook willen veranderen om het wat makkelijker te maken.
Gewoonweg in ' Chris ' Als dit vrij is.
Helaas, Chris is al in gebruik.

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door E12-Chris » Ma Jan 09, 2012 18:24

Als iemand even tijd heeft zou ik het ook willen veranderen om het wat makkelijker te maken.
Gewoonweg in ' Chris ' Als dit vrij is.

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door toyo bob » Ma Okt 31, 2011 23:28

Tempelier schreefCOLONik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen naar tempelier zodat er geen verwarring meer is met bloemkroontje ;)
Bloemkroon is bij deze veranderd in Tempelier.

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door Martijn » Zo Okt 30, 2011 16:14

Bloemkroon schreefCOLON
HUH :shock: de tijd staat nog op zomertijd hoe word dit veranderd
Gebruikerspaneel -> Forumvoorkeuren -> ´zomertijd inschakelen´ op NEE zetten en klaar ;)

Re: Wijzigen van gebruikersnaam / emailadres

door Tempelier » Zo Okt 30, 2011 15:48

ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen naar tempelier zodat er geen verwarring meer is met bloemkroontje ;)

HUH :shock: de tijd staat nog op zomertijd hoe word dit veranderd

Omhoog