Hallo,
Ik heb een e11 pre-facelift en een probleem met ALLEEN mijn LINKER koplamp. Deze krijgt op zowel +Dim (RY) als +Groot (RG) maar ongeveer 8,5 volt waardoor de lamp niet goed brand. De rechter koplamp is wel goed. De zekeringkast lijkt het niet te zijn, zowel over de zekering als van zekering naar accu netjes 12 volt, dus waarschijnlijk is het een connector, maar waar moet ik ergens starten met zoeken...?
P.S. het is niet de lamp connector zelf...
e11 Koplampspanning probleem 8 volt
Moderator: Moderator
-
bvankersbergen
- Newbie

-
Robbie F
- Moderator

- CCNL lidnummer: 471
- Type Corolla: E12
- Type Corolla: Lexus IS-F
Re: e11 Koplampspanning probleem 8 volt
hey hallo
je zekering van je koplamp is defect, die is namelijk gewoon stuk
mvg robbie f
je zekering van je koplamp is defect, die is namelijk gewoon stuk
mvg robbie f
Lexus IS-F 2011
Porsche Boxster S 3.2 2003
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Porsche Boxster S 3.2 2003
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
-
luca
- President member

15 ampere naast de accu.je hebt er 2 van 15 ampere naast elkaar.links en rechts.
het is goedkoper om een dynamo van een toyota na 10 te vervangen dan elk jaar een dynamo van een opel voor 10 jaar lang te vervangen!
-
bvankersbergen
- Newbie

Hey mensen, thnx! ik ga het gelijk ff proberen. Ik heb trouwens daar 2 10 amp zekeringen, als ik er 1 uit trek dan is mn koplamp uit. Is die het dan? (kan natuurlijk eigenlijk niet missen...)luca schreef:15 ampere naast de accu.je hebt er 2 van 15 ampere naast elkaar.links en rechts.
-
bvankersbergen
- Newbie

Hey hallo.
Ik heb net de zekeringen geprobeerd. Er zit naast mn accu een zekeringkast met meerdere zekeringen. 1 is HEAD RH en dat is een 10 AMP. als ik die er uit haal zijn allebei mn koplampen uit, zowel dim als groot. Het is dus blijkbaar niet de zekering, want beide koplampen zitten op deze zekering en de ene doet het goed en de andere niet...
Enig idee?
Ik heb net de zekeringen geprobeerd. Er zit naast mn accu een zekeringkast met meerdere zekeringen. 1 is HEAD RH en dat is een 10 AMP. als ik die er uit haal zijn allebei mn koplampen uit, zowel dim als groot. Het is dus blijkbaar niet de zekering, want beide koplampen zitten op deze zekering en de ene doet het goed en de andere niet...
Enig idee?
-
luca
- President member

het moeten 2 zekeringen naast elkaar zijn,kan niet anders!!!!en anders even een andere lamp proberen.
het is goedkoper om een dynamo van een toyota na 10 te vervangen dan elk jaar een dynamo van een opel voor 10 jaar lang te vervangen!