Even een halve update. Roestgaten zijn gelast.. ja er waren er meer

Schuine oppervlakte net boven de catalysator behoorlijk roestig, een lange rand tussen de wielkast en kofferbakruimte waar de krik staat. Ook wat puntgaatjes onder de geluidsisolatie in de wielkasten. De rest is vrijwel hard, wel oppervlakkige roest onder de achterstoelen die ik tot de zomer ga behandelen. Subframe ziet ook ietsjes ruig uit en wordt behandeld.
Blanke staal in de epoxy primer gezet, en dan lasnaden met Polymax van Bison goed ingewerkt. Unterbodenschutz van TimeMax (UBS Strong No1) heb ik besteld voor over de epoxy primer, deze is in en duitse oldtimermagazijn als beste getest. Krijgt geen droogteschuren zoals vele andere schutz.
Door het lassen is lokaal ietsjes van de wielkast geluidsisolatie verbrand. Ben bang dat die verbrande materiaal water kan absorberen. Dat, samen met de puntgaten onder die isolatie is de reden dat ik even ging kijken of er een "wheel liner" (wielkuip?) voor de achterwielen van een E11 gemaakt wordt. En jawel, via Autodoc de BLIC 6601-01-8114831P en BLIC 6601-01-8114832P besteld. Deze wielkuipen passen kwa vorm echt behoorlijk goed, alleen zijn er geen gaten geboord of montagemateriaal aanwezig. Moet nog even kijken hoe de montage de beste kan zodat ik geen gaten hoef te boren.
Idee is dan om de hele wielkuip in de vet (Mike Sanders) te zetten zodat er geen water en vuil meer zit en in de wielkastisolatie blijft hangen. De wat ouder wordend isolatie laat ik voor nu dan lekker zitten, zo kan het geen kwaad.