Vochtproblemen E12 Waterdruppels voor en achterruit

Over plaatwerk, ruiten, verlichting, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Barkie2
Newbie
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: do jan 23, 2020 13:38
Type Corolla: E12
Locatie: Huizen

Vochtproblemen E12 Waterdruppels voor en achterruit

Bericht door Barkie2 »

Wij hebben E12 uit 2003. Sindskort vaak waterdruppels binnenzijde voor en achterraam. Na weghalen direct weer terug. Na 10 minuten rijden alles weg. Geen natte plekken in de auto, bodem keurig droog ook in kofferbak. Iemand idee? Vorig jaar nieuw interieur filter. Na wegrijden stinkt de auto naar ontlasting dat ook weer weggaat. De ventilatie staat op lucht van buiten. Er is geen airco in de auto.
Gebruikersavatar
MrDegelijk
Newbie
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: zo nov 17, 2019 22:31
Type Corolla: E12

Re: Vochtproblemen E12 Waterdruppels voor en achterruit

Bericht door MrDegelijk »

Deurrubbers al gecheckt? Ik heb er tot op heden namelijk ook last van en heb het idee dat hier aardig wat vocht doorheen komt.
Toevallig had ik ook de pech een e12 gekocht te hebben met verborgen roestkwalen, hier kan ook vocht doorheen komen.
Het aantal dimpels op een professionele golfbal varieert van 300 tot 812.
Gebruikersavatar
Reind
Newbie
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: do mar 25, 2021 10:38
Type Corolla: Verso
Type Corolla: 18VVT i

Re: Vochtproblemen E12 Waterdruppels voor en achterruit

Bericht door Reind »

Sorry dat ik nu pas reageer....maar.... ben nog maar net lid, vandaar.
Ik heb ooit een Skoda Fabia gehad waar vocht ook een heel erg probleem was ondanks de goed afdichting van de achterplaat naar de deur.
Ding uit noodzaak toen geruild dankzij scheiding en moest 2 autos van 1 maken.
Bij een garage mijn net 1 jaar oude Peugot 207 Station ingeruild op Toyota Ygo voor de ex en ik een Fabia station die er beide netjes uitzagen.
Tot de herftst/winter kwam, ramen waren zeiknat en binnen leek alles kurk droog.
Ding snel proberen te verkopen want is niet leuk in de winter ramen krabben aan binnenkant :?
Toen zag ik bij de 2e garage waarom....... verkoper ging met hand onder deur rand langs en zei gelijk bij deze is deur lekkage nog niet verholpen ?????
Ike hoezo ? dan.....nou deurbekleding loopt aan 1 stuk door vanaf achterkant naar voorkant en daardoor altijd natte auto op de ramen dan.
Denk plaats dit toch maar even ondanks de datum. Wie weet leest iemand dit nog eens die soortgelijk probleem heeft.
Grtn. Reind ut Asn
Plaats reactie