Stuurwielbediening origineel 2din toyota

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Gerrit1984
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: zo mei 25, 2014 17:05
Type Corolla: E12
Type Corolla: Verso 1.8

Stuurwielbediening origineel 2din toyota

Bericht door Gerrit1984 »

Goedenavond,

Allereerst wil ik mij even voorstellen omdat de eerste keer is dat ik hier een vraag plaats.
Ik ben Gerrit en ik rij met een corolla verso e12 uit 2002.

Mijn vraag is:
Ik heb de originele fabrieksradio ivm slecht fm bereik vervanger voor een originele 2 din Toyota radio, wel een afwijkende/unieke aangezien deze zowel cd als cassette kan afspelen en die ben ik nog niet tegen gekomen op het net. Ik wil graag hier weer mijn stuurbediening op hebben maar de originele stekker past niet, zijn hier verlopen voor? Welke poort op de radio moet ik daarvoor hebben, ik heb er namelijk nog 5 vrij. Kan hier ook navigatie en een achteruitrijcamera op of kan dat alleen met recenter modellen?

Hopelijk heeft iemand hier een antwoord, kan op het net weinig vinden.

Groet,
Gerrit
Verso2002
Starting member
Starting member
Berichten: 76
Lid geworden op: ma sep 24, 2012 15:39
Type Corolla: Auris
Type Corolla: Yaris

Re: Stuurwielbediening origineel 2din toyota

Bericht door Verso2002 »

Het stekker probleem zal wel blijven, want ik heb ook geen verloopstekkers kunnen vinden ( ik heb ook
zo een probleem maar dan van de oude stekker naar een TNS 600 daar is ook geen verloop voor ), ik heb nog
wel een toyo 2 din in de kast vanuit de mijnen, ook een verso 2002 en die deed het toen hij eruit kwam nog
prima. Als je mij de verzendkosten betaalt mag je hem zo hebben.
Ikke Niet
Full member
Full member
Berichten: 399
Lid geworden op: ma okt 02, 2006 20:22
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: E12
Type Corolla: Corolla

Re: Stuurwielbediening origineel 2din toyota

Bericht door Ikke Niet »

Ik heb een Pioneer radio in mijn E12 en gebruik nog steeds mijn originele stuurwielbediening. Ik heb er een convertor tussen gezet. Was niet echt goedkoop. Iets van even over de 100 euro maar dan heb je ook iets.
Bekijk mijn vorderingen op: viewtopic.php?f=50&t=30911 en geniet van mijn "gestuntel".
Lexg
Newbie
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: zo aug 06, 2023 19:27

Re: Stuurwielbediening origineel 2din toyota

Bericht door Lexg »

Welke stuurwiel interface heb jij er tussen gezet ?
Plaats reactie