Besten,
Ik heb een Corolla van 2002 en deze is voorzien van een niet geheel goed werkende radio cdspeler, type 2. Hoe haal ik deze uit het dashboard.
ALvast bedankt voor de reactie, ideëen en suggesties.
Mzl
Patrick
Eruithalen van de radio/cd speler
ModeratorCOLON Moderator
-
Patrick Ned
- Newbie

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON Di Jan 13, 2009 19:50
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Re: Eruithalen van de radio/cd speler
Wellicht heb je wat aan deze manual :
http://techdoc.toyota-europe.com/legacy ... -W-0-F.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Bron : techdoc.toyota-europe.com
http://techdoc.toyota-europe.com/legacy ... -W-0-F.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Bron : techdoc.toyota-europe.com

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: Eruithalen van de radio/cd speler
Pagina 6 en 7 beschrijven het wel ongeveer. Ik zou als aanvulling willen zeggen dat het makkelijker is om de pookknop en de pookhoes (incl het frame) ook te verwijderen voor je begint. Dan heb je meer ruimte om het middenpaneel eruit te halen.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic