Eruithalen van de radio/cd speler

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Patrick Ned
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON Di Jan 13, 2009 19:50

Eruithalen van de radio/cd speler

Bericht door Patrick Ned »

Besten,

Ik heb een Corolla van 2002 en deze is voorzien van een niet geheel goed werkende radio cdspeler, type 2. Hoe haal ik deze uit het dashboard.

ALvast bedankt voor de reactie, ideëen en suggesties.

Mzl
Patrick
Gebruikers-avatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 6637
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06

Re: Eruithalen van de radio/cd speler

Bericht door Martijn »

Wellicht heb je wat aan deze manual :
http://techdoc.toyota-europe.com/legacy ... -W-0-F.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Bron : techdoc.toyota-europe.com
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: Eruithalen van de radio/cd speler

Bericht door Leon »

Pagina 6 en 7 beschrijven het wel ongeveer. Ik zou als aanvulling willen zeggen dat het makkelijker is om de pookknop en de pookhoes (incl het frame) ook te verwijderen voor je begint. Dan heb je meer ruimte om het middenpaneel eruit te halen.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
BUTTON_POST_REPLY