TNS510 en achteruitrij camera

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Hans
Junior member
Junior member
Berichten: 124
Lid geworden op: di nov 05, 2002 14:25
Locatie: Den Haag

TNS510 en achteruitrij camera

Bericht door Hans »

Goedendag,

Ben gister begonnen met de inbouw van het TNS510 systeem in mijn Yaris 1.8 TS, dit ging vrij eenvoudig omdat alles al voorbereid is. Het is nu alleen nog even wachten op het 2-din frame dat ik besteld heb via Ebay en een achteruitrij camera.

Nu heb ik nog wel een vraag over de achteruitrij camera, ik heb op het internet gelezen dat het mogelijk moet zijn om een achteruitrij camera te installeren op het systeem, dit hoef niet specifiek een toyota camera te zijn.
normaal ben ik van orgineel maar de orginele camera word bij de yaris op de achterklep gemonteerd wat ik niet mooi vind. Ik heb er nu 1 gevonden die geplaatst word bij je kentekenverlichting veel netter.
http://www.ebay.nl/itm/141127318824?ssP ... 428wt_1144" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik weet welke draden ik moet hebben op de connector van de radio en toyota heeft hier zelfs kabels voor die in de connector geprikt word PZ417-X0140-00 dit kost echter 45 euro wat ik een hoop geld vind voor 4 stukjes kabel.

Het is echter wel zo dat die stukjes kabel mooi in de connector klikken omdat er specifieke aansluiting op zit die in de connector passen. Weet iemand of die aansluitingen los te verkrijgen zijn? Of wat de naam hiervan is zodat ik zelf kan zoeken weet nu namelijk niet waar ik op moet zoeken. Ik bedoel dus de zilveren pinnetjes die in de connector zitten die je weer in je radio/tns510 prikt.



Alvast bedankt
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hans
Junior member
Junior member
Berichten: 124
Lid geworden op: di nov 05, 2002 14:25
Locatie: Den Haag

Re: TNS510 en achteruitrij camera

Bericht door Hans »

Niemand die weet hoe die pennetjes heten, dan heb ik weer iets om naar te zoeken?
Gebruikersavatar
corollapowerrr
Ambassador member
Ambassador member
Berichten: 3052
Lid geworden op: do okt 30, 2003 22:24
CCNL lidnummer: 468
Type Corolla: AE82
Type Corolla: Geen
Locatie: Genapium
Contacteer:

Re: TNS510 en achteruitrij camera

Bericht door corollapowerrr »

Ff onnaj vragen, wellicht dat die het weet of er aan kan komen
Lexus is250c RAV4 hybrid 4wd
Plaats reactie