afstandsbediening gtsi e11

Over al het overige, het andere, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
bjornE11GTSI
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: do jul 11, 2019 09:21
Type Corolla: E11

afstandsbediening gtsi e11

Bericht door bjornE11GTSI »

Hallo,
Ik zal mij deze week ook nog even voorstellen in het gastenboek, aangezien ik nieuw ben.
Ik heb een Corolla 1.6 gtsi uit 1998. Ik zie overal dat deze gtsi uitvoeringen standaard keyless-entry hebben. Klopt dit eigenlijk?
Hij heeft wel AC, elektrische ramen. Als ik bestuurdersdeur sleutel omdraai, gaat passagierskant ook mee dicht. Hoe kan ik dit het beste controleren of hij dit heeft. Bij de aankoop van de auto ontbrak er van alles. Zodoende heb ik ook het voorgevoel dat het mogelijk kan zijn dat de afstandsbediening ontbreekt.

alvast bedankt :D

krijg nog even geen foto's geupload via imageshack, gaat iets fout.
Highway
President member
President member
Berichten: 1819
Lid geworden op: ma feb 09, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: ZZE112
Locatie: Duizel, Brabant

Re: afstandsbediening gtsi e11

Bericht door Highway »

Keyless op een E11 uit 1998?

Ten eerste - wat begrijp je onder keyless?
Ik begrijp hieronder: je hebt geen sleutel nodig, maar hebt een pasje op zoek. Zodra je in de buurt bent van de auto gaat deze vanzelf van slot. Ook voor het starten heb je geen sleutel nodig (vaak een start knop).

Zover ik weet, is dit nooit op een E11 geleverd.

Wat de E11 wel kan hebben (facelift maar verwacht een pre-facelift ook) is een afstand bediening in de sleutel, om zodoende de deuren open te kunnen maken door het bedienen van het openen knopje op de sleutel. Daarna heb je wel de sleutel nodig om de auto te kunnen starten.
Skoda Superb 1.8tsi
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
bjornE11GTSI
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: do jul 11, 2019 09:21
Type Corolla: E11

Re: afstandsbediening gtsi e11

Bericht door bjornE11GTSI »

Bedankt voor je reactie. Ik bedoel ook een afstandsbediening. Omdat op meerdere locaties als standaard optie bij een gtsi "keyless entry" staat. dacht ik daarbij aan zonder sleutel de auto kunnen betreden. Logischerwijze wel starten met sleutel.

Ik zou graag willen weten of ik ergens kan controleren of hij deze optie had en in het verleden simpelweg de afstandsbediening is kwijt geraakt.

En als dat het geval is. Waar ik een andere kan kopen om die vervolgens te koppelen.
SionV
Newbie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: di mei 28, 2019 13:07
Type Corolla: E11
Type Corolla: Corolla

Re: afstandsbediening gtsi e11

Bericht door SionV »

Hallo Bjorn,

Zelf heb ik een E11 G6 pre facelift met afstandsbediening. Misschien kan je het aan je lokale toyota dealer vragen want je hebt een bepaalde code nodig om de sleutel te koppelen.
Succes
4A-FE Corolla E11 G6, 1999
bjornE11GTSI
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: do jul 11, 2019 09:21
Type Corolla: E11

Re: afstandsbediening gtsi e11

Bericht door bjornE11GTSI »

dankjewel voor de reactie. ik denk er nou aan om zo'n setje van SPY te nemen en die in te bouwen.
Alleen moet ik even zoeken waar ik die aansluit.
Plaats reactie