Formule 1 2008

Toyota en de sport...

Moderator: Moderator

Gesloten
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008

Bericht door BlackE10 »

Hehe inderdaad

vorig jaar behaalde Williams met dezelfde Toyota motor ook 20 punten meer dan Toyota.
Dat moet toch alarm bellen doen rinkelen daar in Japan.
Nou heeft Williams veel meer ervaring maar toch...
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008

Bericht door BlackE10 »

Check dit:
Geen F1 maar wel verrassend :shock:

http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8339" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat WTCC is best een aardige klasse, volg ik ook gedurende het seizoen
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Jurriuit
President member
President member
Berichten: 2213
Lid geworden op: do feb 23, 2006 19:58
Type Corolla: Renault
Locatie: Zuid-Oost Brabant

Re: Formule 1 2008

Bericht door Jurriuit »

Lada.........
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008

Bericht door BlackE10 »

ben benieuwd wat dat gaat worden....
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Thijs
Full member
Full member
Berichten: 379
Lid geworden op: di aug 26, 2003 01:57
Type Corolla: KE70
Locatie: Noord Holland

Trulli denkt dat Toyota kan verrassen

Bericht door Thijs »

'Alleen Ferrari en McLaren zijn echt te sterk'

[29-02] In 2005 leek Toyota uit te groeien tot topteam, maar sindsdien stapelden de teleurstellingen zich op. Dit seizoen kan het team wel eens gaan verrassen, zegt Jarno Trulli. ,,Ik denk niet dat we opnieuw veldvulling zijn.”

Tijdens de test in Bahrein, begin februari, lag Toyota nog een straatlengte achter op Ferrari, maar het lijkt erop dat het team toch echt snelheid in de TF108 heeft gekregen. Toen de hoge bazen in Barcelona poolshoogte kwamen nemen, perste Trulli er meteen een 1:20.8 uit.

Het is één van de aanwijzingen die Trulli op het beste doet hopen. ,,Vorig jaar wist ik vanaf het eerste moment dat we een groot probleem hadden, dat is nu wel anders”, zegt de Italiaan tegenover Autosport.com.

,,Ik denk niet dat we het kunnen opnemen tegen Ferrari en McLaren, zij zijn echt heel sterk, maar voor de rest doen we zeker niet onder”, denkt de Toyota-coureur. ,,Ik ben voorzichtig positief omdat ik ervan overtuigd ben dat we voor verrassingen kunnen zorgen.”

Toch is hij, zoals bij zoveel coureurs het geval is, niet helemaal tevreden. Trulli: ,,Intern zagen bepaalde zaken er veelbelovend uit, maar dat valt eenmaal op de baan toch wat tegen, ook al was het een stap vooruit. Wel moet ik zeggen dat we de auto goed begrijpen en dat we een weg zijn ingeslagen die ons veel beter ligt.”

Wat Trulli ook positief vindt, is dat de nieuwe Toyota een 'echte race-auto' is. ,,Zodra je iets verandert merk je dat meteen. Zelfs bij de kleinste veranderingen. Dat is een enorme opsteker voor het team.”

Afbeelding
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008

Bericht door BlackE10 »

Gister is de definitieve kleurstelling van Williams gepresenteerd

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Jurriuit
President member
President member
Berichten: 2213
Lid geworden op: do feb 23, 2006 19:58
Type Corolla: Renault
Locatie: Zuid-Oost Brabant

Re: Formule 1 2008

Bericht door Jurriuit »

Lichtelijk saaie livery....

Had van mij wel wat meer vorm en contrast in mogen zitten, jammer.
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008

Bericht door BlackE10 »

beetje spanning op dat gebied is helaas ver te zoeken inderdaad.
Ligt ook wel aan de kleuren/contracten met sponsoren die veel te zeggen hebben denk ik.
Vroegah was het veel mooier
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Leon
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 11908
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 22:20
CCNL lidnummer: 60
Type Corolla: Avensis
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: Formule 1 2008

Bericht door Leon »

Je gaat bijna twijfelen of het geen zwart/wit foto's zijn. ;)
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008

Bericht door BlackE10 »

Nu je het zegt, het is wel heel donker.
Ff nog een plaatsen zo
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008

Bericht door BlackE10 »

Het is wel heel donkerblauw zeg

Afbeelding
Afbeelding
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Leon
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 11908
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 22:20
CCNL lidnummer: 60
Type Corolla: Avensis
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: Formule 1 2008

Bericht door Leon »

Die eerste is wat duidelijker idd.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008

Bericht door BlackE10 »

'Super Aguri verkocht aan Brits consortium'
04 maart 2008

Volgens Duitse media is het team van Super Aguri overgenomen door een groep Britse investeerders. Hierdoor zou de renstal uit het Britse Leafield voort kunnen blijven bestaan. Een officiële bekendmaking zou later deze week komen.

Volgens de Duitse berichtgeving gaat het om The Magma Group, dat wordt geleid door Martin Leach, voormalig directeur van Ford Europa. De naam Super Aguri zou blijven bestaan en Aguri Suzuki zou teambaas blijven. Takuma Sato en Anthony Davidson zouden over twee weken in het Australische Melbourne achter het stuur plaatsnemen. Ook de samenwerking met Honda zou blijven bestaan.

Britse media melden echter dat een voorstel van The Magma Group van tafel is geveegd en dat er momenteel met andere mogelijke investeerders wordt gesproken.

Het team heeft nog niet officieel gereageerd op deze berichten.
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008

Bericht door BlackE10 »

Na een schitterend seizoen heeft deze winterstop lang genoeg geduurt. Over een dikke week is het dus alweer zo ver, let's al wildly speculate about the upcoming grand prix and season...

Het circuit:
Afbeelding

En even alle teams op een rijtje, in de volgorde waarop de rijders vorig jaar ongeveer geëindigd zijn, want het komt anders wat raar over.

Scuderia Ferrari Marlboro
1 K. Räikkönen
2 F. Massa

Vodafone McLaren Mercedes
22 L. Hamilton
23 H. Kovalainen

ING Renault F1 Team
5 F. Alonso
6 N. Piquet jr

BMW Sauber F1 Team
3 N. Heidfeld
4 R. Kubica

ING Renault F1 Team
5 F. Alonso
6 N. Piquet jr

AT&T Williams
7 N. Rosberg
8 K. Nakajima

Red Bull Racing
9 D. Coulthard
10 M. Webber

Panasonic Toyota Racing
11 J. Trulli
12 T. Glock

Scuderia Toro Rosso
14 S. Bourdais
15 S. Vettel

Honda Racing F1 Team
16 J. Button
17 R. Barrichello

Super Aguri F1 Team
18 T. Sato
19 A. Davidson

Force India Formula One Team
20 A. Sutil
21 G. Fisichella

Wie gaat met de eerste overwinning lopen? De eerste GP levert geregeld een onverwachte winnaar op, teams kunnen niet bevestiggen enzovoort, vandaar in het brokje geschiedenis (van de openingraces), de minder verwachte winnaars. Voor zover ik het mij kan herineren...

1988 (Rio)
De McLarens van Prost en Senna komen vers van de werktafel, ze hebben nauwelijks kunnen testen ze zijn het grote vraagteken voor het seizoen begint. 60 ronden weet iedereen hoe laat het is. Prost wint Senna wordt gedisqualificeert, maar de MC Larens zijn oppermachtig, de rest van het seizoen zal het aleen maar verder uitwijzen. Gelukkig knokken de twee piloten ferm onder elkaar, hetgeen toch voor de nodige spanning zorgt.

1994 (Interlagos)
Iedereen verwacht Senna in de nukkige Williams, maar het is die opkomende Michael schumacher, die via een beter strategie en snellere pitstop naar de overwinning rijd. In zijn haast spint Senna nog en verspeelt de tweede plaats, het seizoen is niet goed begonnen voor hem...

1997
Na 50 races zonder overwinning stuurt David Coulthard de Mc Laren in een nieuw jasje naar de overwinning. Marlboro was het afgetrapt omdat ze niet genoeg wonnen, o de ironie. Villeneuve lijkt voor de start de grootste kanshebber, maar een overeiverige Irvine knalt hem en Herbert bij de start van de baan. Alesi vergeet overigens te tanken tijdens deze gp en valt heerlijk stil...

1999
Hij had het al meermaals aangekondigd, als de MC Laren en Schumacher het laten afweten dan win ik de GP, eindelijk is het zo ver voor de knotsgekke Eddy Irvine. Hij wint met wat meeval de GP, maar zegt dat hij nog altijd voor de nummer één binnen het team zal rijden, wist hij veel wat er dat seizoen nog zat aan te komen.

2002
Niet de verwachte winnaar, Schumacher cruisend naar de overwinning in een jaar waar hij alweer de snelste bak heeft, maar Mark Webber steelt alle aandacht. In zijn eerste race rijd hij voor zijn thuispubliek naar de 5de plaats in een Minardi. De twee punten die dit resultaat oplever is een verdubbeling van het puntenaantal van 1999, de laatste keer dat ze toen punten behaalden. Je kan je cariere niet beter beginnen (in een Minardi wel te verstaan)

2003
Voor het eerst in meer dan een jaar eens geen rood op het podium, wie erop staat doet er niet toe, de pers is super enthousiast en aplaudiseert, de voorbode van een spannend seizoen. Coultahrd Haalt het voor Montoya en Raikonen. montaya lijkt op weg naar de zege, maar verknoeid het door te spinnen kort voor het einde.

2005
Medium onverwacht, Renault staat op van lang weggeweest en wint dankzij Fisichella de eerste GP van het siezoen. Hij had het van lang op voorhand aangekondigd dat hij om te winnen naar melbourne ging, het dan nog effectief doen is deste mooier. Later op het jaar gaat het voor Fisico wel snel bergaf. Maar er is eindelijk na vele jaren terug een ander team dat echt kan meedoen voor de titel.
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Jurriuit
President member
President member
Berichten: 2213
Lid geworden op: do feb 23, 2006 19:58
Type Corolla: Renault
Locatie: Zuid-Oost Brabant

Re: Formule 1 2008

Bericht door Jurriuit »

BlackE10 schreef:Na een schitterend seizoen
Niet liegen, vorig seizoen was over het algemeen zwaar k*t....

Heb zin in dit seizoen, hoop dat de spanning weer terug komt al ben ik bang dat het weer zondagmiddagen slapen achter tv wordt ;)
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008, p3 Melbourne preview

Bericht door BlackE10 »

Er waren k*t races idd, maar er waren ook hele mooie Jur, jij ook niet liegen.
Als je naar de strijd om het kampioenschap kijkt hebben we het tig jaar niet zo top gehad. en de laatste 4 races ofzo waren thrillers
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
JeroensCorolla
Full member
Full member
Berichten: 387
Lid geworden op: ma aug 16, 2004 19:57
CCNL lidnummer: 591
Type Corolla: AE101
Type Corolla: AE101FXLi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Formule 1 2008, p3 Melbourne preview

Bericht door JeroensCorolla »

Van met name Ferrari en McLaren verwacht ik erg veel. Ferrari is er op gebrand om dit seizoen weer kampioen te worden en McLaren wil niet nog meer gezichtsverlies lijden. Ik denk dat Williams en Renault pas in de loop van het seizoen wat meer kunnen laten zien, net zoals Force India (niet dat die de top 5 binnenrijden, maar een enkele keer de top 10). Ook BMW Sauber kan voor verrassingen gaan zorgen en ik denk ook dat de tijd daarvoor rijp is.

Honda heeft nog steeds niet alles op orde en aan Toyota maak ik geen woorden vuil. Oh ja toch wel. Wanneer wordt op management niveau een keer in de spiegel gekeken? Er is geld, kennis en potentie. Nu nog een aantal mensen die dat goed weten in te zetten en te sturen. Zowel bij Toyota als Honda is het de interne organisatie die hun vooral de das om doet.

Ik twijfel een beetje bij Red Bull. Hun debuutseizoen verliep boven verwachting, maar vorig jaar waren niet ze niet structureel aanwezig. RBR en STR worden waarschijnlijk de teams die ergens tussen de 10e en 15e plaats de ruimte opvullen. Super Aguri kan waarschijnlijk alleen mee als de Britse investeerders ook echt investeren en naar de lange termijn kijken. Met alleen de steun van Honda gaan ze het niet redden. Simpelweg omdat Honda zelf ook wat problemen heeft.

Mijn visie. Feel free to react...
Auto + spuiter = gebed zonder einde (voorlopige prognose zomer 2012)
Daily: OV
Season: Suzuki GSX 600F (2002)
Under construction: AE101 4A-FE (1992)
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008, p3 Melbourne preview

Bericht door BlackE10 »

Kijk jeroen word serieus, wij gaan even gedachtewisselen zondag :P

Ik denk dat BMW dit jaar wel eens kans maakt de eerste overwinning te behalen.
Daar achter verwacht ik dat het heel close word tussen Renault, Williams en Red Bull die de punten van elkaar afsnoepen.
En daar achter verwacht ik de groep Toyota, Honda, torro rosso, force india en als hekken sluiter Super Aguri die amper getest heeft afgelopen winter.

Honda lijkt net zo bezopen als vorig jaar maar Ross Brawn's invloed zal in de loop van het jaar merkbaar worden. Volgend jaar zal daar de grote stap terug naar voren komen, zo niet hebben zen een big problem.

Force India.... Moeilijk verhaal, ze lijken sterker geworden te zijn in de winter. Mike Gasgoyne zal zich moeten bewijzen dit seizoen denk ik. Ik verwacht dat ze hier en daar in de middenmoot komen kijken maar voor het grootste deel toch achter in het veld rondtoeren.

Ik kijk er wel naar uit om te zien hoe het in Melbourne uitpakt!
Tegen de tijd dat ze in europa zijn kun je toch pas echt zeggen wie het in de winter goed heeft gedaan en wie niet.
McLaren en Ferrari zullen sowieso 1 en 2 zijn
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Thijs
Full member
Full member
Berichten: 379
Lid geworden op: di aug 26, 2003 01:57
Type Corolla: KE70
Locatie: Noord Holland

Re: Formule 1 2008, p3 Melbourne preview

Bericht door Thijs »

Het start als ik op vakantie ben .....

Bummer nu moet ik een herhaling kijken :(
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008, p3 Melbourne preview

Bericht door BlackE10 »

Slecht nieuws
Geen pitreporter dit jaar bij RTL GP
Nederland moet het dit jaar doen zonder een pitreporter. RTL acht de meerwaarde van een verslaggever in de pitstraat te beperkt nu er geen Nederlander meer meedoet in de Formule 1. Allard Kalff vertolkte vorig jaar de rol van pitreporter, maar hij wordt nu vaste studioanalist. Ook aan de presentatie verandert iets. Marcel Maijer wordt de vaste presentator en krijgt dit jaar geen gezelschap meer van Huub Stapel of Froukje de Both.

Een woordvoerster van RTL vertelde aan F1Today.nl: “Er doet geen Nederlander meer mee en in de loop der jaren zijn de uitvallers tijdens een race ook steeds minder geworden. Hierdoor is Allards rol in de pits wat ons betreft te beperkt geworden. We zijn dan ook van mening dat zijn expertise meer tot recht komt als vaste studioanalist.”

“Dat neemt niet weg dat het zeer goed mogelijk is dat, als er in de toekomst wel weer Nederlandse deelnemers zullen komen, we deze opzet aanpassen. Bovendien zal Allard waarschijnlijk bij een aantal van de Europese races in de dagen ervoor nog wel ter plaatse zijn om interviews af te nemen en natuurlijk live feeling te houden met de Formule 1. En zondags dan in de studio voor de analyse van de race.”

“Voor wat betreft studiopresentatie is ervoor gekozen om een vast gezicht aan te houden, in plaats van wisselende presentatie. En dat is Marcel Maijer geworden.”

Volgend weekend begint het nieuwe Formule 1-seizoen in Australië en RTL doet live verslag van de kwalificatie en de race, met het vertrouwde commentaar van Olav Mol. Op zaterdag begint de uitzending van de kwalificatie om 03.55 uur op RTL 7 en op zondag begint op dezelfde zender om 04:30 uur de voorbeschouwing op de eerste race.
Bron:f1today.nl

Net hetgeen wat bijdroeg aan de sfeerimpressie net voor de start waar hij door de pitstraat en over de start opstelling liep met camera vond ik prachtig. Wat interesseert mij het nou of er een nederlander mee doet of niet. Die bakken er toch weinig van.... Erg jammer
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
JeroensCorolla
Full member
Full member
Berichten: 387
Lid geworden op: ma aug 16, 2004 19:57
CCNL lidnummer: 591
Type Corolla: AE101
Type Corolla: AE101FXLi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Formule 1 2008, p3 Melbourne preview

Bericht door JeroensCorolla »

Inderdaad gemiste kans. De pitreporter zorgt niet alleen voor een sfeerimpressie (al was het alleen maar audio), maar bij plotselinge ontwikkelingen (regen, of activiteit in de pitbox) hoorde je dat al snel via de pitreporter. Het mooiste was dan nog het overleg tussen Olav en Allard over mogelijke scenario's.
Auto + spuiter = gebed zonder einde (voorlopige prognose zomer 2012)
Daily: OV
Season: Suzuki GSX 600F (2002)
Under construction: AE101 4A-FE (1992)
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008, p3 Melbourne preview

Bericht door BlackE10 »

Inderdaad alleen audio zou al mooi zijn geweest.
Maar zoals vorig jaar met die camera op de startopstelling met een live verbinding vond ik smullen hoor
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008, p3 Melbourne preview

Bericht door BlackE10 »

eindelijk goed nieuws voor Super Aguri

Super Aguri overgenomen door Brits consortium

10 maart 2008

Super Aguri is overgenomen door de Magma Group, een groep Britse investeerders. Zo heeft de Japanse renstal maandag bekendgemaakt. Het team verkeerde de afgelopen winter in hoge financiële nood, maar kan dankzij de overname komend weekend gewoon aan de start van de Grand Prix van Australië verschijnen.

Vorige week werd de overname al door de Duitse media gemeld, maar nu is het team dus officieel gered. De Magma Group, die wordt geleid door Martin Leach, voormalig directeur van Ford Europa, heeft ook al gesprekken gevoerd met Honda, de motorenleverancier en technische partner van het team. Er is besloten om de samenwerking tussen Super Aguri en Honda voort te zetten.

De overname zal naar verwachting enkele weken in beslag nemen.

Sato en Davidson bevestigd door Super Aguri
10 maart 2008

De Japanner Takuma Sato en de Brit Anthony Davidson vormen ook komend seizoen het rijderspaar van Super Aguri. Dit heeft de renstal maandagochtend, gelijktijdig met de overname van het team door de Magma Group, bekendgemaakt.

"Ik hoop dat we de stijgende lijn van de vorige twee seizoenen kunnen vasthouden", vertelde Sato, die aan zijn derde seizoen bij Super Aguri gaat beginnen. "Helaas is onze voorbereiding niet zo uitgebreid geweest als we voor ogen hadden, maar ik weet zeker dat het team zich over deze problemen heen kan zetten en ik hoop dat we de verloren tijd gedurende het seizoen goed kunnen maken. Hopelijk hebben we een goede race in Melbourne en kunnen we een goed seizoen hebben."

Davidson, wiens racestoeltje bij het Japanse team nog even onzeker was, liet weten: "Ik kijk enorm uit naar mijn tweede seizoen met dit team en hoop dat we verder kunnen bouwen op wat we vorig seizoen hebben bereikt. De dagen die we hebben getest, verliepen zonder problemen en we zijn nog steeds vooruitgang aan het boeken met de auto en de nieuwe standaard-ECU. Ik wil het team graag bedanken voor de steun."

bron: f1racing.nl
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
JeroensCorolla
Full member
Full member
Berichten: 387
Lid geworden op: ma aug 16, 2004 19:57
CCNL lidnummer: 591
Type Corolla: AE101
Type Corolla: AE101FXLi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Formule 1 2008, p3 Melbourne preview

Bericht door JeroensCorolla »

Wil gelijk zeggen dat we van Super Aguri de eerste helft van het seizoen weinig hoeven te verwachten. Daar moet eerst het 1 en ander een op rij worden gezet. De auto('s) zijn ook onvoldoende getest...
Auto + spuiter = gebed zonder einde (voorlopige prognose zomer 2012)
Daily: OV
Season: Suzuki GSX 600F (2002)
Under construction: AE101 4A-FE (1992)
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008, p3 Melbourne preview

Bericht door BlackE10 »

Denk dat die nieuwe auto ook niet veel meer is dan een upgrade, heb dat nog niet ergens concreet gelezen. Ach ja, zondag weten we alles :D
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008, p3 Melbourne preview

Bericht door BlackE10 »

MotoGP in het donker, zo zal het er bij de F1 ook ongeveer uit gaan zien

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Leon
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 11908
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 22:20
CCNL lidnummer: 60
Type Corolla: Avensis
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: Formule 1 2008, p3 Melbourne preview

Bericht door Leon »

Ik heb een stukje gezien van de MotoGP, dat zag er best spectaculair uit in het halfdonker. Mag voor de F1 ook wel eens.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Jurriuit
President member
President member
Berichten: 2213
Lid geworden op: do feb 23, 2006 19:58
Type Corolla: Renault
Locatie: Zuid-Oost Brabant

Re: Formule 1 2008, p3 Melbourne preview

Bericht door Jurriuit »

Het was gewoon een dagrace, zoveel licht was er....

Spectaculaire wedstrijd trouwens, die Stoner! 8-)
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008, p3 Melbourne preview

Bericht door BlackE10 »

Leon schreef:Ik heb een stukje gezien van de MotoGP, dat zag er best spectaculair uit in het halfdonker. Mag voor de F1 ook wel eens.

Dat gebeurt dit jaar ook, september, Singapore
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
BlackE10
Freak
Freak
Berichten: 8846
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 09:52
CCNL lidnummer: 439
Type Corolla: KE70

Re: Formule 1 2008, p3 Melbourne preview

Bericht door BlackE10 »

De eerste plaatjes uit Melbourne. Altijd leuk om te zien hoe die auto's half in kisten worden afgeleverd, zelfs de safety car en medical car worden gewoon op een vrachtwagen gebracht.
Nu begint het toch wel te kriebelen

http://f1.gpupdate.net/nl/gallery.php?catID=1101-3070" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Gesloten