'85 Corolla AE82 Hatchback

Alles wat te koop is...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Kriske
Newbie
Newbie

'85 Corolla AE82 Hatchback

Bericht door Kriske »

cor1.jpg
Te koop aangeboden :
Witte fabrieksoriginele Corolla 1.3 Hatchback van 1985, 3deurs, Afbeelding5 versn. manueel, 1e eigenaar met origineel 66 d.km !
Rijdt, start, remt, schakelt correct.
Alle nodige Belgische boorddocumenten zijn aanwezig.
Heeft enkel roestvorming rond de voorruit en de gelaagde voorruit heeft "luchtvlekken" = lucht die tussen de lagen glas is gedrongen en moet vervangen worden. Reeds nieuwe besteld en zal eerstdaags geleverd worden.
Auto staat nog op zijn eerste Bridgestone-bandjes. De band op het reservewiel is lek.

Geen blutsen, geen schade, net interieur en geen gebreken voor het overige.

Dus moet opgepoetst worden, de voorruit te plaatsen na onroesten en lakken van de voorruitrand (dak en stijlen), en een deftig onderhoud toepassen.

Daarna is de Toyota terug in correcte staat en kan door de liefhebber als dagelijks voertuig gebruikt worden en verder vertroeteld worden ...

Wat is deze waard in de huidige toestand en wat kan hij waard zijn eens totaal opgeknapt ?

Kunnen je, als kenner van de Corolla, enige prijsopgave formuleren, en misschien kan je meteen de nieuwe eigenaar worden.
Ik zoek een echte gepationeerde liefhebber gezien deze auto's zeldzaam worden, en anders blijft deze nog enige tijd staan tot ...
Bezoekje kan na afspraak in 9810 Nazareth-België. Overbrengen naar bvb. Nederland kan probleemloos gebeuren gezien ik een autotrailer bezit.
Rijdende kan ook nadat er een onderhoud is toegepast.
Allemaal volgens wens en bespreking, geef gerust een seintje naar 00 32 474 88 70 70 of laat een email na op kris-car@hotmail.com.

Bezoekje kan na afspraak in 9810 Nazareth-België. Overbrengen naar bvb. Nederland kan probleemloos gebeuren gezien ik een autotrailer bezit.

*** ps. de slechtste foto van de auto bij de ophaling is bijgevoegd ...

Afbeelding
Plaats reactie