Corolla GR - Four

Toyota en nog wat...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Linea Sol
Die-Hard
Die-Hard
Berichten: 6060
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 16:43
Locatie: Tilburg

Corolla GR - Four

Bericht door Linea Sol »

Zal wel niet te betalen zijn maar hij komt wel 8-)
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... bevestigd/
Gegroet JO

01-09-2021 CHR. 1.8 Hybride Bi-tone full led verlichting
Gebruikersavatar
Perre
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 843
Lid geworden op: zo nov 09, 2014 15:43
Type Corolla: E11
Type Corolla: E11Station
Locatie: Herenthout België

Re: Corolla GR - Four

Bericht door Perre »

Als die in wagon komt, wil ik er eentje.
Jammer genoeg zal het waarschijnlijk bij willen blijven, want kan me niet voorstellen dat die goedkoop zal zijn.
JeroenS
Full member
Full member
Berichten: 467
Lid geworden op: do apr 29, 2004 21:55
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: KE70
Type Corolla: E21
Locatie: Ter Apel

Re: Corolla GR - Four

Bericht door JeroenS »

Een collega van mij heeft nieuw model Yaris (demo) gekocht bij de dealer in Zwolle en daar stond ook een gebruikte Yaris GR. Voor het geld wat zo'n auto nog op moet brengen kun je ook een nieuwe Prius IV kopen. Ik verwacht dat de Corolla dan nog een stukje duurder zal zijn en dat heb ik toch echt niet voor een Corolla over, hoe mooi het model ook mag zijn.

Ik heb al twee keer een Corolla TS Hybrid mee gehad als leenauto en qua model is er niets mis mee, maar ik vind de afwerking van het dashboard minder. Wat mij stoort is dat het alle informatie achter het stuur af te lezen valt en het navigatiescherm boven het dashboard uitsteekt. Bij de Prius is de navigatie netjes in het dashboard verwerkt en wordt alle informatie ruim weergegeven. Volledig digitaal dashboard. Wat mij betreft had Toyota dat mogen kopiëren naar alle hybride modellen.
1994 Starlet P8 | 1999 Corolla E11 G6 | 2003 Corolla E12 2.0 D4D Linea Terra Comfort | 2007 Auris E15 2.0 D4DF Linea Sol Business | 2012 Prius 1.8 Dynamic Business | 2017 Prius 1.8 Executive | Nu: 2022 Corolla TS 2.0 Executive 8-)
Plaats reactie