Afstandsbediening centraal vergrendeling instellen

Over motor, bak, uitlaat, tuning, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
DutchTS2004
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: di jun 27, 2023 13:38

Afstandsbediening centraal vergrendeling instellen

Bericht door DutchTS2004 »

Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 week een Yaris T-Sport van 2004 gekocht, alleen zat hierbij geen CV sleutel meer. Ik heb dus een sleutel van een Corolla van de sloop gehaald (welke er precies hetzelfde uitziet als de sleutel die normaal bij de yaris zit) echter lukt me het niet om de afstandsbediening aan de auto te linken. Ik krijg de auto wel in de sleutel "programmeer modus" waarbij de sloten open en dicht gaan, echter het instellen van de sleutel door de open en dicht knop ingedrukt te houden en daarna de open of dicht knop in te drukken werkt niet. Het lampje op de sleutel brand wel, alleen de yaris reageert niet op de sleutel. De sleutel die ik van de sloop gehaald heb heeft modelnummer 12BBY-02 (Denso). Is er iemand die weet wat hier verkeerd gaat?

(Ik snap dat het een beetje off-topic is omdat het om een yaris gaat, maar kon niet echt een goed Nederlands yaris forum vinden. Omdat de elektronica van de Yaris en Corrola echter volgensmij grotendeels hetzelfde is dacht ik dan probeer ik het hier maar! :D )

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Plaats reactie