Probleem met berichten plaatsen / goedkeuring

Forumproblemen, forumvragen, forumklachten, forumopmerkingen, enz...

Moderator: Moderator

molen586
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: di nov 06, 2018 12:59

Probleem met berichten plaatsen / goedkeuring

Bericht door molen586 »

Hallo,

Toen ik mijn Toyota kocht in 2018 probeerde ik mij op het Forum aan te melden. Mijn account moest geactiveerd worden, echter dit werd heel lang steeds niet gedaan. Ook e-mails gestuurd aan de beheerders, maar het mocht niet baten. Diverse malen op diverse momenten geprobeerd.
Eindelijk in 2020 is het een keer gelukt en was mijn account blijkbaar geactiveerd.

Nu heb ik 1 onderwerp kunnen plaatsen in het gastenboek en 1 bericht geplaatst

Daarna wilde ik een keer reageren op een onderwerp van een ander. Kreeg ik weer de melding dat het bericht gecontroleerd moest worden en na goedkeuring geplaatst wordt. Ik heb ook een advertentie proberen te plaatsen (vraag naar een onderdeel) met hetzelfde resultaat.

Drie/vier dagen later zijn mijn berichten nog steeds niet goedgekeurd.

Mijn vraag is vanwaar deze stricte controle? Het maakt het geheel niet echt gebruiksvriendelijk helaas. Het zou dan fijner zijn als mijn berichten sneller goed of afgekeurd? worden.
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6613
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: Probleem met berichten plaatsen / goedkeuring

Bericht door Martijn »

De eerste 5 berichten moeten inderdaad goedgekeurd worden door een moderator of admin.
Dat is een veiligheid tegen spamberichten en daarvan zijn er altijd meer dan gewone berichten.

Na de 5 goedgekeurde posts kan je vrijuit posten, foto´s toevoegen en PMs versturen.

Helaas zijn er slechts maar enkele moderators en admins voor het forum.
Vandaar dat het soms even kan duren voordat er berichten goedgekeurd worden.
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
molen586
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: di nov 06, 2018 12:59

Re: Probleem met berichten plaatsen / goedkeuring

Bericht door molen586 »

Hoi Martijn,

Bedankt voor je reactie en duidelijk. Misschien voor nieuwe gebruikers idd wel fijn als er iets sneller wordt gecontroleerd, maar snap dat dit afhankelijk is van vrijwilligerswerk.
Is het niet mogelijk dat je na 1 bericht al gelijk wordt goedgekeurd? Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat een spambot een bericht plaatst in het Nederlands gerelateerd aan Toyota Corolla of zit ik mis, haha

Ik ben er in ieder geval van af :lol:
Robbie F
Moderator
Moderator
Berichten: 4534
Lid geworden op: di feb 10, 2004 21:40
CCNL lidnummer: 471
Type Corolla: ZZE111
Type Corolla: Gs450h
Locatie: Emmeloord

Re: Probleem met berichten plaatsen / goedkeuring

Bericht door Robbie F »

molen586 schreef: do jul 23, 2020 15:20 Hoi Martijn,

Bedankt voor je reactie en duidelijk. Misschien voor nieuwe gebruikers idd wel fijn als er iets sneller wordt gecontroleerd, maar snap dat dit afhankelijk is van vrijwilligerswerk.
Is het niet mogelijk dat je na 1 bericht al gelijk wordt goedgekeurd? Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat een spambot een bericht plaatst in het Nederlands gerelateerd aan Toyota Corolla of zit ik mis, haha

Ik ben er in ieder geval van af :lol:
Hey hallo,

Ik kijk iedere dag wel even op het forum. En als ik het zie en heb er tijd voor dan keur ik de berichten goed.
Kan me herrinneren dat ik dit bericht ook goed gekeurd heb. Maar zag geen tijd om er op te reageren.
Ik kijk veel via de telefoon op het forum, en dan is het soms wel ff een handeling om er doorheen te komen.
Je wil niet weten hoeveel berichten er zijn van spambots. Soms wel 10 tot 15 per dag.
En die spambot wordt dan geblokkeerd en verwijderd.

Wens je heel veel plezier hier op het forum.

Mvg Robbie f
Corolla E10 2.0T xli met FOHA rondomset
3SGTE GEN 3 284PK 363Nm koppel S54 LSD
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Plaats reactie