info motorswap 4AFE <-> 4AGE
Moderator: Moderator
-
- Special member
- Berichten: 784
- Lid geworden op: wo mei 21, 2003 19:03
- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: E11 G6
- Locatie: België (zegt genoeg? ;-))
- Contacteer:
info motorswap 4AFE <-> 4AGE
Nu de nood er toch is om uit te kijken naar een nieuwe motorblok (voor wie dit nieuws is, zie mijn project topic) en een aantal mijn kop proberen gek maken om ineens de 4AFE te vervangen door een blacktop, kom ik hier eens mijn licht opsteken waar ik technisch zou moeten op voorbereid zijn.
Eerst en vooral, dit is een louter theoretisch topic, want in België is motortuning strikt verboden! Mijn kop zit gevuld met woorden als "stel", "als", "het zou eens", enz enz. Een mens mag toch ook eens dromen he
Stel (daar beginnen we al ) dat Toyota m'n G6 wil/kan opnieuw homologeren en de keuring er niet moeilijk over zou doen na de homologatie, en de kostprijs van dit proces valt nog goed mee...
Het is al wel bewezen door een aantal CCNL-leden dat de 4AGE in een Corolla past (meestal E10's geloof ik), maar welke andere onderdelen naast de blok zelf zijn dan eveneens aan vervanging toe. Het gaat hier maar efjes over een 50pk en 20Nm winst! Hoe zit dat dan met de koppeling en wat weet ik nog allemaal? Geeft die er op korte tijd ook niet de brui aan?
Eerst en vooral, dit is een louter theoretisch topic, want in België is motortuning strikt verboden! Mijn kop zit gevuld met woorden als "stel", "als", "het zou eens", enz enz. Een mens mag toch ook eens dromen he
Stel (daar beginnen we al ) dat Toyota m'n G6 wil/kan opnieuw homologeren en de keuring er niet moeilijk over zou doen na de homologatie, en de kostprijs van dit proces valt nog goed mee...
Het is al wel bewezen door een aantal CCNL-leden dat de 4AGE in een Corolla past (meestal E10's geloof ik), maar welke andere onderdelen naast de blok zelf zijn dan eveneens aan vervanging toe. Het gaat hier maar efjes over een 50pk en 20Nm winst! Hoe zit dat dan met de koppeling en wat weet ik nog allemaal? Geeft die er op korte tijd ook niet de brui aan?
- Michel H
- President member
- Berichten: 1976
- Lid geworden op: za jan 01, 2005 22:40
- CCNL lidnummer: 609
- Type Corolla: Megane RS
- Locatie: Brunssum
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
Zaken waar je rekening mee moet houden, of in ieder geval controleren of het nog 100% is :
-Motorsteunen. Zijn redelijk duur en je originele steunen zijn al aardig op leeftijd. Als je het blok eruit hebt, kun je ze beter gelijk vervangen, immers is het veel makkelijker met het blok eruit.
-Radiateur. 4A-FE radiateur voldoet makkelijk voor straat gebruik mits in goede conditie.
-Koppeling/drukgroep hoeft niet nieuw te zijn maar is natuurlijk wel een pré. Hier geld ook weer.. als je toch al bezig bent en je 4A-FE is eruit, dan kun je het beter gelijk vervangen.
-Blacktop zelf : geleiderol, spanner, distributieriem, oliefilter/olie, eventueel waterpomp.
Zo wordt het natuurlijk misschien iets duurder dan je aanvankelijk gedacht had maar op de langere termijn ben je zeker weten goedkoper uit..en je rijd met een wat vertrouwder gevoel rond wetende dat de auto 100% in orde is.
-Motorsteunen. Zijn redelijk duur en je originele steunen zijn al aardig op leeftijd. Als je het blok eruit hebt, kun je ze beter gelijk vervangen, immers is het veel makkelijker met het blok eruit.
-Radiateur. 4A-FE radiateur voldoet makkelijk voor straat gebruik mits in goede conditie.
-Koppeling/drukgroep hoeft niet nieuw te zijn maar is natuurlijk wel een pré. Hier geld ook weer.. als je toch al bezig bent en je 4A-FE is eruit, dan kun je het beter gelijk vervangen.
-Blacktop zelf : geleiderol, spanner, distributieriem, oliefilter/olie, eventueel waterpomp.
Zo wordt het natuurlijk misschien iets duurder dan je aanvankelijk gedacht had maar op de langere termijn ben je zeker weten goedkoper uit..en je rijd met een wat vertrouwder gevoel rond wetende dat de auto 100% in orde is.
-
- Special member
- Berichten: 793
- Lid geworden op: di jan 03, 2006 20:49
- CCNL lidnummer: 343
- Type Corolla: AE101
- Type Corolla: TOYOTA
- Locatie: tubbergen
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
van de andere motor zou ik ook de bougies vervangen.
en ik zou er ook direct een flexibel uitlaat gedeelte opzetten van een blacktop
en ik zou er ook direct een flexibel uitlaat gedeelte opzetten van een blacktop
Als je ouder wordt, wordt alles minder,ogen, oren, etc. behalve het vergeten.
- Blof-fan
- E-team
- Berichten: 7526
- Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
- CCNL lidnummer: 525
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GT-S
- Locatie: Oostkapelle, Zeeland
- Contacteer:
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
Maar wat ik me dan zo afvraag he...
Als die keuringen in België zo'n hel zijn als er wat veranderd is. Zou een andere motor dan ook niet de nodige problemen gaan geven??
Als die keuringen in België zo'n hel zijn als er wat veranderd is. Zou een andere motor dan ook niet de nodige problemen gaan geven??
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
-
- CCNL Crew
- Berichten: 1461
- Lid geworden op: do mei 08, 2003 17:33
- CCNL lidnummer: 494
- Type Corolla: leasebak
- Locatie: Hellevoetsluis
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
ja dat geeft t... je zal in tegenstelling tot hier je auto zowiezo opnieuw moeten laten typegoedkeuren om door de belgische apk te komen.Blof-fan schreef:Maar wat ik me dan zo afvraag he...
Als die keuringen in België zo'n hel zijn als er wat veranderd is. Zou een andere motor dan ook niet de nodige problemen gaan geven??
Corolla TS 2.0 Hybrid Business Plus in Emotional Red
-
- President member
- Berichten: 1264
- Lid geworden op: wo sep 01, 2004 17:55
- CCNL lidnummer: 0
- Locatie: limbaböa
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
type goedkeuring lijkt me geen probleem, zelfs met een 3sgte kun je deze krijgen
performance has nothing to do with size
4age & 3sgte power, toyota 4 life
4age & 3sgte power, toyota 4 life
-
- CCNL Member
- Berichten: 3554
- Lid geworden op: di feb 15, 2005 19:45
- CCNL lidnummer: 545
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92
- Locatie: Purmerend
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
Vergeet ook de electronica niet als je besluit een los blok te kopen, op de stock ECU zal een BT waarschijnlijk niet lopen. Dus ECU en kabelboom zou ik er wel bij zoeken. Dan nog zal het wel even werk zijn om de booel aan te sluiten...
Coffee is what makes civilized life possible in these demanding times...
-
- Special member
- Berichten: 784
- Lid geworden op: wo mei 21, 2003 19:03
- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: E11 G6
- Locatie: België (zegt genoeg? ;-))
- Contacteer:
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
dus samenvattend:
MOET gelijk vervangen worden:
* kabelboom, ECU en andere electronica
* geleiderol, spanner, distributieriem, eventueel waterpomp
* simpele onderhoudszaken zoals oliefilter/olie en bougies
EVENTUEEL gelijk vervangen, of op zijn minst controleren, nu de motor toch eruit is:
* motorsteunen
* radiator
* koppeling/drukgroep
Wat de koppeling betreft: kan de G6 koppeling dan het vermogensverschil aan? Gezien je zegt dat het niet echt hoeft? Ik zou de 6-bak wel willen houden, want dat maakt 'm natuurlijk de G6 Revisie misschien voldoende??
De huidige remmen en ophanging zijn voldoende voor het vermogensverschil?
Verder zei iemand anders met dat de E11 ook standaard is geleverd met een blacktop? Dus homologatie zou geen probleem mogen zijn. Heb daar anders nog nooit van gehoord...
Sowieso, als ik morgen effe tijd heb, bel ik eens naar de homologatiedienst van Toyota België.
Weet iemand het kostenplaatje van dit alles, rekening houdend dat het monteren niet door mezelf kan gebeuren wegens niet de nodige kennis en materiaal
MOET gelijk vervangen worden:
* kabelboom, ECU en andere electronica
* geleiderol, spanner, distributieriem, eventueel waterpomp
* simpele onderhoudszaken zoals oliefilter/olie en bougies
EVENTUEEL gelijk vervangen, of op zijn minst controleren, nu de motor toch eruit is:
* motorsteunen
* radiator
* koppeling/drukgroep
Wat de koppeling betreft: kan de G6 koppeling dan het vermogensverschil aan? Gezien je zegt dat het niet echt hoeft? Ik zou de 6-bak wel willen houden, want dat maakt 'm natuurlijk de G6 Revisie misschien voldoende??
De huidige remmen en ophanging zijn voldoende voor het vermogensverschil?
Verder zei iemand anders met dat de E11 ook standaard is geleverd met een blacktop? Dus homologatie zou geen probleem mogen zijn. Heb daar anders nog nooit van gehoord...
Sowieso, als ik morgen effe tijd heb, bel ik eens naar de homologatiedienst van Toyota België.
Weet iemand het kostenplaatje van dit alles, rekening houdend dat het monteren niet door mezelf kan gebeuren wegens niet de nodige kennis en materiaal
-
- Moderator
- Berichten: 4534
- Lid geworden op: di feb 10, 2004 21:40
- CCNL lidnummer: 471
- Type Corolla: ZZE111
- Type Corolla: Gs450h
- Locatie: Emmeloord
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
hey hallo
je kunt beter voor de orginele black/silvertop koppelingset gaan, die set past goed op een g6 bak;) ik heb namelijk de zelfde situatie in mijn e10
wat ik nog wel zou advieseren is dat je de rotor en verdelerkap ook vervangt. voor dat paar euro's extra heb je dat ook goed voor elkaar.
mvg robbie f
je kunt beter voor de orginele black/silvertop koppelingset gaan, die set past goed op een g6 bak;) ik heb namelijk de zelfde situatie in mijn e10
wat ik nog wel zou advieseren is dat je de rotor en verdelerkap ook vervangt. voor dat paar euro's extra heb je dat ook goed voor elkaar.
mvg robbie f
Corolla E10 2.0T xli met FOHA rondomset
3SGTE GEN 3 284PK 363Nm koppel S54 LSD
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
3SGTE GEN 3 284PK 363Nm koppel S54 LSD
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
- Kees
- CCNL Member
- Berichten: 3506
- Lid geworden op: di okt 01, 2002 21:12
- CCNL lidnummer: 25
- Type Corolla: AE101
- Type Corolla: AE11 Levin
- Locatie: Oosterhout --> Brabant!!
- Contacteer:
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
Radiateur hoeft bij een E11 niet....Die zijn van betere kwaliteit dan van een E10. Dus lekker laten zitten.
Over de koppeling, ik heb bijna 50.000 km met een optifit koppeling gereden dus dat maakt echt niet veel uit!!
Gewoon lekker die 6 bak er tegenaan hangen en rijden! Niet te veel aan doen....
Over de koppeling, ik heb bijna 50.000 km met een optifit koppeling gereden dus dat maakt echt niet veel uit!!
Gewoon lekker die 6 bak er tegenaan hangen en rijden! Niet te veel aan doen....
- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
-
- Special member
- Berichten: 784
- Lid geworden op: wo mei 21, 2003 19:03
- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: E11 G6
- Locatie: België (zegt genoeg? ;-))
- Contacteer:
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
Wacht hoor... mijn technische kennis laat het weer efjes afweten
Dus de koppeling is niet hetzelfde als de 6-bak, dus 2 afzonderlijke onderdelen? of begrijp ik het verkeerd?
Nog 's samenvattend:
MOET gelijk vervangen worden:
* kabelboom, ECU en andere electronica
* geleiderol, spanner, distributieriem, eventueel waterpomp
* simpele onderhoudszaken zoals oliefilter/olie en bougies
EVENTUEEL gelijk vervangen, of op zijn minst controleren, nu de motor toch eruit is:
* motorsteunen
* radiator
* koppeling/drukgroep
* rotor en verdeelkap
Dus de koppeling is niet hetzelfde als de 6-bak, dus 2 afzonderlijke onderdelen? of begrijp ik het verkeerd?
Nog 's samenvattend:
MOET gelijk vervangen worden:
* kabelboom, ECU en andere electronica
* geleiderol, spanner, distributieriem, eventueel waterpomp
* simpele onderhoudszaken zoals oliefilter/olie en bougies
EVENTUEEL gelijk vervangen, of op zijn minst controleren, nu de motor toch eruit is:
* motorsteunen
* radiator
* koppeling/drukgroep
* rotor en verdeelkap
- Kees
- CCNL Member
- Berichten: 3506
- Lid geworden op: di okt 01, 2002 21:12
- CCNL lidnummer: 25
- Type Corolla: AE101
- Type Corolla: AE11 Levin
- Locatie: Oosterhout --> Brabant!!
- Contacteer:
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
Ik heb in mijn eerste 2 bakken (4afe 5bak en 5bak van de 20v gewoon met de zelfde koppeling gedaan die er al een dikke 60 000 km op had zitten. Nooit vervangen, alleen toen ik mn 6 bak kocht had ik de mogelijkheid om een TRD koppeling te nemen die er nog zeer goed uit zag. Dus als jouw plaat nog eruit ziet dat ie nog een 70.000km mee kan, lekker laten zitten!!!
- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
-
- Special member
- Berichten: 784
- Lid geworden op: wo mei 21, 2003 19:03
- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: E11 G6
- Locatie: België (zegt genoeg? ;-))
- Contacteer:
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
Net gebeld naar de homologatiedienst van Toyota Belgium en ballonnetje is doorprikt. Gezien mijn G6 van 1999 is, is de homologatie blijkbaar op Europees niveau geregeld en kunnen zij daar niks aan veranderen. Een oudere wagen met enkel Belgische papieren zou wel een nieuwe homologatie kunnen krijgen.
Klopt het, of ben ik gewoon afgescheept? Jullie zullen het me hoogstwaarschijnlijk ook niet kunnen zeggen...
Klopt het, of ben ik gewoon afgescheept? Jullie zullen het me hoogstwaarschijnlijk ook niet kunnen zeggen...
-
- Freak
- Berichten: 8166
- Lid geworden op: zo nov 27, 2005 15:10
- Type Corolla: AvensisT25
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
kun je hem niet 'eenvouding' laten schorsen, of over laten schrijven naar nederland, blok erin leggen, en dan terug invoeren in Belgie zodoende als een E11 met 4A-GE erin?
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
-
- Special member
- Berichten: 784
- Lid geworden op: wo mei 21, 2003 19:03
- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: E11 G6
- Locatie: België (zegt genoeg? ;-))
- Contacteer:
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
Wat bedoel je met schorsen? Uitschrijven?
Ja, dat zou misschien wel kunnen, of export+import, maar zo'n rompslomp... heb geen zin om een x maanden zonder wagen te zitten hoor. Een aantal weken tot daar aan toe, maar langer. Tis een daily he.
En export/import zal ook wel wat extra kosten teweeg brengen, en een paar duizend euro als totaal kostenplaatje heb ik er nu ook niet voor over hoor. Over 2 maand begint onze bouw. Kosten voor de motor+plaatsing+paar andere vervangingen ok, zolang het binnen de perken blijft.
Ja, dat zou misschien wel kunnen, of export+import, maar zo'n rompslomp... heb geen zin om een x maanden zonder wagen te zitten hoor. Een aantal weken tot daar aan toe, maar langer. Tis een daily he.
En export/import zal ook wel wat extra kosten teweeg brengen, en een paar duizend euro als totaal kostenplaatje heb ik er nu ook niet voor over hoor. Over 2 maand begint onze bouw. Kosten voor de motor+plaatsing+paar andere vervangingen ok, zolang het binnen de perken blijft.
-
- Freak
- Berichten: 8166
- Lid geworden op: zo nov 27, 2005 15:10
- Type Corolla: AvensisT25
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
Import en Export zal wel meevallen Qua tijd.. als je vantevoren alles strak plant moet dat geen probleem zijn..
Qua geld heb ik gehoord dat een ander motorblok/ en je auto opnieuw laten keuren in Nederland ong. € 800 zal kosten.
Ikzelf heb dat geld er wel voor over, en laat dat ook doen terzijnertijd..
Vraag eens wat informatie op bij het RDW hier in Nederland en /of bij de Belgische RDW (of hoe dat ook heet in Belgie..)
Who knows
En anders sluit je een dealtje met de lokale garage wat de APK keuring betreft..of hebben ze daar ook steekproeven zoals hier in Nederland?
Qua geld heb ik gehoord dat een ander motorblok/ en je auto opnieuw laten keuren in Nederland ong. € 800 zal kosten.
Ikzelf heb dat geld er wel voor over, en laat dat ook doen terzijnertijd..
Vraag eens wat informatie op bij het RDW hier in Nederland en /of bij de Belgische RDW (of hoe dat ook heet in Belgie..)
Who knows
En anders sluit je een dealtje met de lokale garage wat de APK keuring betreft..of hebben ze daar ook steekproeven zoals hier in Nederland?
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
-
- CCNL Crew
- Berichten: 1461
- Lid geworden op: do mei 08, 2003 17:33
- CCNL lidnummer: 494
- Type Corolla: leasebak
- Locatie: Hellevoetsluis
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
ik denk dat je gewoon ben afgescheept... Als het dus europees is geregeld dan zou het dus hetzelfde zijn als hier en hier kun je gewoon je auto laten typegoedkeuren met een andere motorcode. Maatje van me heeft een civic coupe uit 2002 en die heeft er een vtec met automaat (!) ingehangen (105 pk --> 170 pk), das een motorcode die nooit geleverd is buiten japan en een bak die nooit buiten japan is geleverd en dus bij de rdw hier niet bekend zijn. Auto is zonder probleem door die keuring gekomen en hij rijd nu dus legaal met die vtec in nederland. Als het in belgie om dezelfde 'europese' regels gaat, dan moet dat bij jou dus ook kunnen.Freeco schreef:Net gebeld naar de homologatiedienst van Toyota Belgium en ballonnetje is doorprikt. Gezien mijn G6 van 1999 is, is de homologatie blijkbaar op Europees niveau geregeld en kunnen zij daar niks aan veranderen. Een oudere wagen met enkel Belgische papieren zou wel een nieuwe homologatie kunnen krijgen.
Klopt het, of ben ik gewoon afgescheept? Jullie zullen het me hoogstwaarschijnlijk ook niet kunnen zeggen...
Corolla TS 2.0 Hybrid Business Plus in Emotional Red
-
- Freak
- Berichten: 8166
- Lid geworden op: zo nov 27, 2005 15:10
- Type Corolla: AvensisT25
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
Wegpiraat schreef:ik denk dat je gewoon ben afgescheept... Als het dus europees is geregeld dan zou het dus hetzelfde zijn als hier en hier kun je gewoon je auto laten typegoedkeuren met een andere motorcode. Maatje van me heeft een civic coupe uit 2002 en die heeft er een vtec met automaat (!) ingehangen (105 pk --> 170 pk), das een motorcode die nooit geleverd is buiten japan en een bak die nooit buiten japan is geleverd en dus bij de rdw hier niet bekend zijn. Auto is zonder probleem door die keuring gekomen en hij rijd nu dus legaal met die vtec in nederland. Als het in belgie om dezelfde 'europese' regels gaat, dan moet dat bij jou dus ook kunnen.Freeco schreef:Net gebeld naar de homologatiedienst van Toyota Belgium en ballonnetje is doorprikt. Gezien mijn G6 van 1999 is, is de homologatie blijkbaar op Europees niveau geregeld en kunnen zij daar niks aan veranderen. Een oudere wagen met enkel Belgische papieren zou wel een nieuwe homologatie kunnen krijgen.
Klopt het, of ben ik gewoon afgescheept? Jullie zullen het me hoogstwaarschijnlijk ook niet kunnen zeggen...
Marcel, heb je evt wat meer informatie ( evt via PM) m.b.t die keuring die die vriend met die Honda heeft ondergaan?
aanpassing kentekenbewijs, soort tests die ze hebben uitgevoerd, wel of niet doorgemeldt naar de verzekering etc?
Tnx!
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
-
- Special member
- Berichten: 784
- Lid geworden op: wo mei 21, 2003 19:03
- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: E11 G6
- Locatie: België (zegt genoeg? ;-))
- Contacteer:
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
Ik heb info/prijs gevraagd bij http://www.doubledracing.be" onclick="window.open(this.href);return false; (voordien Extreme-imports) of zij eens kunnen informeren naar de mogelijkheid tot export/upgrade/import en het kostenplaatje uiteraard.
Lukt dat echt niet zonder enorm veel rompslomp, of het komt gewoon veel te duur uit naar mijn zin, dan berg ik dit definitief op.
Lukt dat echt niet zonder enorm veel rompslomp, of het komt gewoon veel te duur uit naar mijn zin, dan berg ik dit definitief op.
-
- General member
- Berichten: 169
- Lid geworden op: do sep 06, 2007 10:47
- CCNL lidnummer: 722
- Type Corolla: AE111
- Locatie: Ridderkerk
- Contacteer:
-
- Special member
- Berichten: 784
- Lid geworden op: wo mei 21, 2003 19:03
- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: E11 G6
- Locatie: België (zegt genoeg? ;-))
- Contacteer:
Re: info motorswap 4AFE <-> 4AGE
Ondertussen nog steeds geen nieuws van DDracing
Heb er terug een 4AFE laten inleggen. Die draait sinds vandaag, maar laatste tests moeten nog gedaan worden.
Heb er terug een 4AFE laten inleggen. Die draait sinds vandaag, maar laatste tests moeten nog gedaan worden.