G6R

Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...

Moderator: Moderator

Green Zing E10
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 1191
Lid geworden op: vr aug 28, 2009 09:04
CCNL lidnummer: 783
Type Corolla: ImprezaGTT
Locatie: Delft

Re: G6R

Bericht door Green Zing E10 »

Zo ik moest even diep graven om mijn inloggegevens weer te vinden :lol:

We hadden toch nog aantal keer afgesproken, maar jij kon toen ineens niet meer Peet :shock: ;)
Als die Zeeuws Vlaamse inboorling dan deze kant op komt snel weer eens afspreken want het is al paar jaartjes geleden!

Subaru's zijn ook al een tijdje exit, nu aan mijn 3e BMW bezig. Zoontje van 2,5 inmiddels en over paar weken verwachten we een dochtertje. Oh en ik werk inmiddels vlak bij jouw visstekkies, op Maasvlakte 2. Ik hoor je vast wel eens langs onze bouwkeet scheuren met die raket van je. Hoop bij te praten dus
Livin’ life in the fast lane
Movin’ at the speed of life and I can’t slow down
I don’t really know where I’m headed, just enjoyin’ the ride
Just gon’ roll ’til I drop and ride ’til I die
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7527
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door Blof-fan »

T*ring die leeft ook nog! :lol:
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Zo leef je ook nog .
Ik kon niet meer ,lijk me sterk :shock:
Maar als het 3 jaar geleden was ,dan zou het kunnen kloppen
Heb toen wat aan me kop gehad en een tijdje in het ziekenhuis gelegen
Zo ook al een kind van 2,5 en weer 1 op komst pfffff en al 3 bmw s .,gaat goed .
Ja rij nog steeds in dat ouwe zwarte lijk ,met 2 ton
op de teller ,maar waar werk je dan op de Maasvlakte ,het sterf van de bouw keten.?

Peet
Gebruikersavatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 9543
Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
CCNL lidnummer: 796
Type Corolla: E11
Type Corolla: SE111
Locatie: In Brabant

Re: G6R

Bericht door Bart-E11 »

Green Zing E10 schreef: di mar 09, 2021 17:32 Zo ik moest even diep graven om mijn inloggegevens weer te vinden :lol:

We hadden toch nog aantal keer afgesproken, maar jij kon toen ineens niet meer Peet :shock: ;)
Als die Zeeuws Vlaamse inboorling dan deze kant op komt snel weer eens afspreken want het is al paar jaartjes geleden!

Subaru's zijn ook al een tijdje exit, nu aan mijn 3e BMW bezig. Zoontje van 2,5 inmiddels en over paar weken verwachten we een dochtertje. Oh en ik werk inmiddels vlak bij jouw visstekkies, op Maasvlakte 2. Ik hoor je vast wel eens langs onze bouwkeet scheuren met die raket van je. Hoop bij te praten dus
Nondeju schrik me een ongeluk dat jij de digitale weg nog gevonde hebt hier
Goed weer iets te lezen van je
Wordt tijd voor een reunie pim!!
Hier 4de motor in de corolla, 2 andere E11 op naam en een mazda 3 als kinderwagen
Mini bart is 14 maanden en dik 1.5 jaar getrouwd
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6613
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door Martijn »

Hoor ik hier een corona-proof maasvlakte-meeting aankomen indien het kan binnen de regels van onze herr Rutte? :D
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Ik heb schijt aan die leugenaar Rutte .ons team werkt al 30 jaar in China ,300 km van de uit braak. Ik kan dingen vertellen waar van je niet vrolijk word ,
En het mooie is ,we werken nog steedsover heel de wereld ,zonder prik ,zonder mondkapjes
,niet 1 heb Corona op gelopen ,zelfs op de zaak niet (werkvloer )
Dus kan die trutte met zijn Haagse bende dood pleure :lol:

Meting op de Haagse markt 🤪
Gebruikersavatar
Kees
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 3506
Lid geworden op: di okt 01, 2002 21:12
CCNL lidnummer: 25
Type Corolla: AE101
Type Corolla: AE11 Levin
Locatie: Oosterhout --> Brabant!!
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door Kees »

Het Malieveld lijkt me een prima plek hoor.
- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..

http://www.groundspeed.nl
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Wat veranderd hier Zo .?
Afgelopen week ,nieuwe sloffen onder elke wagen gegooid
Mijn zoon 4 nieuwe e11 ,mijn vrouw de e10 ,nieuwe bristhones ,en mijn e11 nieuwe toyo,s
Nou dat was een aardig prijs kaartje
Maar ik had hier en daar scheurtjes van verdroging ,,
Alles staat dus weer op zomer sloffen ,ook maar weer is gepoets l
Pfffff kolere baaan
Verder binne kort schone olie er in ,ik heb zo vacuümpomp gekocht met slang
Kijke of ik de olie uit het blok kan zuigen
Dan hoef ik er niet onder te leggen

U zij gegroet strijders
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6613
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door Martijn »

Mooi dat je lekker bezig blijft Peet! :D
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Blijf bezig .nl
Twee auto,s schone sappies er in,olie pomp werkte voor geen meter ,Zoog zeer slecht aan ,achter af was het logies ,olie was te dik natuurlijk pff
Ik heb bij me g6r nieuwe stangetjes voor er op gezet ,moes het wel door zagen ,en ik heb me veer poëten rond om er af gehaald en de ouwe originele veren er weer op gezet
Ik was dat verlagen hele maal zat
Achter ging makelijk met die veren ,maar voor die hogere veren er op ,was hele maal kat met een u
Ik dag die ik wel ff met een ketting takel en spanbandjes ,ik heb een partij gevloekt op straat ,nee was een slacht velt ,had eigelijk op de zaak twee draad einde moete halen ,,maar ja op geven is geen op lossing ,en dan dat k*t rubbers nog is goed op zijn plaats zien te houde. ,plus een moer die met mag 12 op de maan lig nu pfff ,oké veer poten schoon geborsteld en in de verf gezet ,
Auto staat zo hoog nu ,kan er zo wat onder door lopen ,mot weer in zakken ,me stuur staat wel richting volgende week ,terwijl die wel gewoon recht uit rijd ,moet uit gelijnd worden ,over een maand als alles in gezakt is ,Oja ik heb achter zo rol apperaat gekocht dus randjes om gerold ,goed voor verwarmd en toen om gerold ,wel een puist tektiel er in gespoten ,lak scheurde toch kapot aan de binne kant ,me wijfie de auto nog wat gespoten ,wiel kasten ,viel me mee ,ga het nog leen ook ,gelijk alle rem leidingen onder gepoets en getektieleerd ,mij pakke ze niet meer ,wat rijd die wagen lekker zeg , terwijl er twee ton op staat ,me wijfie rijd er altijd in ,ik pleur die stoel naar achter. Poten om hoog en geniete ,meen dat echt ,Old school e10 ,is maar een 1;3 ,met vlieg tuig bezine ,maar toch ,verder alle wagens gepoets gekleid weet ik veel alle maal ,nu mijn zoon zijn auto nog een beurd ,wand die rijd zo verschikkelijk veel .niet normaal meer ,starte en rijde ,poetse doet die niet intreseerd hem ook niet ,als die maar rijd ,schiet mij maar lek ,maar goed ,manne ik mis Jaap zijn verhalen heel erg ,en Jaap ook natuurlijk .hoop dat die van boven mee kijkt ,en nog steeds veelsterkte voor zijn vrouw

Gr peet
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6613
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door Martijn »

Ben het met je eens Peet, de verhalen van Jaap worden hier ook gemist.. :(
Hopelijk komen er in de toekomst weer mooie project topics of worden bestaande topics weer bijgewerkt.

Jouw spulletje blijft in ieder geval goed rijden zo te horen!
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re:

Bericht door Peet »

Hier is die weer ,ja Jaap ik mis je pfff meen dat echt
Ben zelf ook goed ziek geweest met me vrouw ,k*t COVID heb er nog last van
Maar goed we gaan verder
Ik heb alle auto,s laten uit lijnen ,ik heb dat zwarte lijk weer op de originele veren gezet ,maar me stuur stond gelijk richting volgende week
Mijn zoon zijn auto ook de airco laten reinigen ,.stonk wat .dus kon geen kwaat
Nou alle auto,s op nieuwe sloffen ,dus we kunne weer voor uit
Merk wel dat de bezine al 2maande niet de juiste waarde heb
Ze lope goed te kutte er mee .dat zwarte lijk loop nu 1 op 8 ,en normaal 1 , op 8,7 😜

Ik heb een nieuw spruitstuk runner van een e11 op de kop kunne tikken ,(155 euro)die gaat bij mijn vrouw er op ,althans op de e10 ,gaat niet er om dat die harder gaat ,maar gewoon dat die wat lekkerrr trek ,wand dat wijfie van mij denk af en toe dat ze Sofie Verstappen is 😜 ik heb hem netjes op gekapt gespoten en schoon gemaakt van binne .
Maar ik durf hem er wel er op te zetten ,ben alleen bang dat ik die slangetjes aan de onder kant verkeerd er op zet ,maar er staat ook niks op ,van ingang of uit gang ,dus zal ik dokter love Rob een keer lief moete aan kijken .,maar die heb tegen wordig een heerlijk kind ,dus die zal weinig tijd hebben denk ik ,kan ook niks op internet vinde. ,welke dorps idioot van een Japanner heb dit verzonne ,pffffff Gr peet. Waar van zijn hobby nooit op houd geloof ik ,als ik al het geld gespaard had ,dan ree ik nu in een goude koets ,schiet mij maar lek
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6613
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door Martijn »

Beterschap daar Peet! Corona kan heel vervelend uitpakken maar onkruid vergaat nooit toch? :lol: ;)

T is wel heel stil in de bekende topics tegenwoordig.. lijkt hier nu alsof we met zn twee aan t lulluh zijn haha.
Wat tank je met die strepentrekkers van je? Geen gewone euro hoop ik? weet dat goede benzine tegenwoordig meer kost per liter dan een fles wijn maar sinds ik op BP98 ben gaan rijden is het verbruik een stuk beter.

Anja kan op de telefoon zien met een app waar ze teveel gas heeft geven en hard heeft geremd.. zit denk ik zo´n pokke japannerje in die auto die alles stiekem doorvertelt.. lekker hoor. :lol: Ik had haar auto een keer mee en toen heeft ze die telefoon maar uitgezet. Ding bleef meldingen sturen.
Geen idee waarom. Toen dacht ik ook.. schiet mij maar lek. :D :lol:
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Ultimatum 5 bp bezine
Geen e10
Economische rijden kan ik niet ,anders let ik helemaal niet meer op ,bij het langzame rijden,

Ja het is goed stil geworden hier zo ,vind het zeer jammer

Peet
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6613
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door Martijn »

Dat tank ik ook altijd.. vaak bij de BP in de Binckhorst wat die is goedkoopst in de regio.
Maar wij rijden tegenwoordig 1:20 en 1:22 dus zo hard gaat de peut niet.

Hebben wel al een washandje bij elkaar gespaard aan freebees van de afgelopen 3 jaar :lol: :lol:
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Zo dan ,
Ik had geen rem lichten meer ,
Ik dag zekering ,nergens een kasje te vinden waar die zekeringen zitte.
Ja onder de motor kap ,maar daar zitte niet je rem lichte zekering ,maar goed ff naar garage
Blijk dus een druk klepje voor je pendale te zitten ,ik zij bestel maar ,dan doe ik dat zelf wel ff
Nou je kan nergens bij .je ziet niks ,je lig als een wokkel in die wage
,ik kan niet begrijpen dat die jappe het zo gemaakt hebben .
Het kost je je nek ,en je heb een schorre stem van het vloeke ,ik denk dat ze tot in Japan hebbe hore vloeke ,wat een graf baan ,
Maar goed het werkt weer ,nu nog die wagens aan de onder kant na lope ,spooilers er af ,enZ enz ,

Bij de e10 nog die andere runners van een e11 er op zetten ,maaar durf het eerlijk gezecht niet zo
,ben bang dat er een bout af breekt ,of ik die die slangen straks verkeerd .
Dus moet nog ff kijken hoe ik dat gaat op lossen

Ook die wagen krijg nog een buurt aan de onder kant ,maar het gekke is ,dat die er beter uit ziet dan me g 6 R ,die moet je echt elk jaar behandelen aan de achter balken en wiel kasten ,bekende kwaal .

De auwe e10 van me zoon ,die was zo hard van onder en van de zij kant ,daar zat geen roest plek op ,gek hè dat het zo scheeld alle maal ,

Maar goed ,alle maal nog een fijne vakantie
En een goede gezond heid

En blijf war posten hier zo ,,altijd leuk
Gr peet
Tom96
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 151
Lid geworden op: za aug 08, 2015 18:27
Type Corolla: E10
Locatie: GLD zuid

Re: G6R

Bericht door Tom96 »

Hey Peet,

Ja dat zal best een klusje geweest zijn daar bij t rempedaal…

Ja de wielkasten…. Mijn ‘95er (pre) heeft er ook last van.. de onderdelenauto die ik in Duitsland gekocht heb (1,5 jaar terug, voor t airco systeem gekocht eigenlijk 😅) die had nog geen plekje… nergens.. uit elkaar gehaald en de kale koets maar geschonken aan de voetbalclub voor t ijzer…
Groetjes,

Tom
Gebruikersavatar
toyo bob
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2865
Lid geworden op: vr sep 20, 2002 23:12
CCNL lidnummer: 370
Type Corolla: AE82
Locatie: ZO-Drenthe
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door toyo bob »

Mooi dat je bezig blijft Peet.
Herkenbaar van die zekeringen, ik lig ook wel eens ondersteboven in de Corolla om ergens bij te kunnen.
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Robbie F
Moderator
Moderator
Berichten: 4534
Lid geworden op: di feb 10, 2004 21:40
CCNL lidnummer: 471
Type Corolla: ZZE111
Type Corolla: Gs450h
Locatie: Emmeloord

Re: G6R

Bericht door Robbie F »

Peet schreef: di aug 10, 2021 09:35 Zo dan ,
Ik had geen rem lichten meer ,
Ik dag zekering ,nergens een kasje te vinden waar die zekeringen zitte.
Ja onder de motor kap ,maar daar zitte niet je rem lichte zekering ,maar goed ff naar garage
Blijk dus een druk klepje voor je pendale te zitten ,ik zij bestel maar ,dan doe ik dat zelf wel ff
Nou je kan nergens bij .je ziet niks ,je lig als een wokkel in die wage
,ik kan niet begrijpen dat die jappe het zo gemaakt hebben .
Het kost je je nek ,en je heb een schorre stem van het vloeke ,ik denk dat ze tot in Japan hebbe hore vloeke ,wat een graf baan ,
Maar goed het werkt weer ,nu nog die wagens aan de onder kant na lope ,spooilers er af ,enZ enz ,

Bij de e10 nog die andere runners van een e11 er op zetten ,maaar durf het eerlijk gezecht niet zo
,ben bang dat er een bout af breekt ,of ik die die slangen straks verkeerd .
Dus moet nog ff kijken hoe ik dat gaat op lossen

Ook die wagen krijg nog een buurt aan de onder kant ,maar het gekke is ,dat die er beter uit ziet dan me g 6 R ,die moet je echt elk jaar behandelen aan de achter balken en wiel kasten ,bekende kwaal .

De auwe e10 van me zoon ,die was zo hard van onder en van de zij kant ,daar zat geen roest plek op ,gek hè dat het zo scheeld alle maal ,

Maar goed ,alle maal nog een fijne vakantie
En een goede gezond heid

En blijf war posten hier zo ,,altijd leuk
Gr peet
Bijlagen
Wereld op zijn kop
Wereld op zijn kop
Corolla E10 2.0T xli met FOHA rondomset
3SGTE GEN 3 284PK 363Nm koppel S54 LSD
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

klasse rob
nog last van me nek

gr peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Zo ben ik weer ,van de week de onder kant van de wagens na gekeken ,ik heb tegen wordig van die op rij dingen ,heb ze verlengt (speciaal voor me e11 ) en verstevig ,mot er niet aandenken dat me wagen er door heen gaat .pfff en je leg er onder pff
Maar goed ,hier en daar tektiel gespoten ,rem lijdingen na gekeken enz enz ,remmen schoon gemaakt en rood gespoten ,alles er op en er aan ,,
Ook bij de e10 remmen gedaan ,
Zwarte Wage van daag in de winter waks gezet ,,glimd weer als een tiet
Maar kwam gister van de Maasvlakte terug ,merkte in eens dat me koppelings pedaal veel dieper zit ,ik dag krijg nou tiete ,heb ik dat
Dus maar die koppelings cilinder ding ventiel ontlucht ,nou er kwam een partij troep uit zeg ,de olie was vies goor en bruin .leek wel water ,en stinke niet normaal meer ,had gelukkig nog dot 5 ,
Dus me wijfie trappen en ik met een slang ontluchte en net zo lang door gegaan tot er Schoone olie ter voor schijn kwam ,
Heb die wage ff gillend heet laate worden ,late gille naar zijn voor ouders ,koppeling pedaal 8 mijoen keer in getrapt ,
Hij blijf nu mooi staat ,maar het zou zo maar kunne dat die van de week het begeef die cilinder ,dan maar een nieuwe kopen .k*t dinge koste 80 euries ,,hoop ik niet dat het bij het pendale is met olie potje ,wand dan leg ik weer onderste boven onder me pendale .pfff
Nou ik wacht wel af

De e10 moet ik nog in de winterwaks pleure. ,maar moet de achter klep hier en daar roest plekje weg werken onder de rubbers van de achter ruit ,is maar 2cm links en rechts ,wil dat niet nog een jaar. Late zitten. ,eigelijk wou ik morge de nieuwe runners op de e10 plaatsen ,heb alles vergeleken ,gas kabel past ook kwa lengte .slangetjes heb ik nu kunne volgen alle maal , geen idee waar voor het is alle maal ,alleen gaat er van de runners 1naar eenklein klepje toe ,( denk vacuüm zooi ) daar na gaat een kabeltje naar de kabel boom ,,ook geen idee ,
Laat wel weten als die er op zit ,en of het geluk is ,vind het wel geinig om te doen ;)

Gr peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

zo dan
de nieuwe inlaat runners zitte er op bij de e 10
ben altijd bang om een boud kapot te draaien of die af breek
maar het viel mee ,alleen in stekkertje paste niet op mijn nieuwe gas klep,daar zate 2 pennetjes in en bij die ouwe maar 2 .dus heb in me ouwe gasklep over gezet op die nieuwe runners ,pakking had ik nog gelukkig (zat alleen geen ijzer in )
gelijk ff schoon gemaakt met rem olie
ik zag ook het verschil met die runners aan de binne kant ,die nieuwe hebben een grotere oppervlakte dan die ouwe
die zijn ovaal .
1 vacuüm slangetje moest ik verlengen ,verder pas het mooi ,heb nu zelfs meer ruimte ook achter het blok
ook gelijk die kpn inleg filter gereinigd ,en me accu van stroom gehaald ,ff gereset die Japanse boor computer :)
wage trek beter op merk ik ,als je terug schakelt om in te halen gaat ook gelijk beter .,nou zal het wel weer aan de benzine meter zien hoe haremajesteit er mee om gaat .

al met al weer wat geleerd ,hoe je dat moet doen .,nou nog een keer een koppeling doen en distributie snaar 8-)

gr peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Apk voor de g6r , :shock:
Had alleen een gaatje in me aandrijf as hoesje ,kan gebeure ,zag het van het wekend pas
Dus van middag auto op gehaald ,eerst 150 euries betaalt er voor,ik ga ff rijden ,nee staat dat stuur scheef ,terwijl ik pas nog alles heb late uit lijnen pfff
Terug naar garage ,,monteur had de hele veerpoot los gehaald ,schiet mij maar lek
Blijk dus ook dat het hoesje los zit ..heel de t*r*ng zooi onder het viese vet .
Ben ff te keer gegaan bij digo te delluuuf
Ben maar naar huis gegaan ,anders had ik iemand zijn nek om gedraaid ,zelf maar schoon gemaakt ,tayrape om heen gedaan als noot ,heb toyota dealer in raamsdonkveer gebeld en op hoogte gebracht ,,morge een gesprek met de baas van digo .is de 3 keer dat ik genaaid ben ,
Gaat nergens meer over. ,,

Ga wel op zoek naar zo sprijder voor die hoesjes ,weet alleen niet waar en welke ik moet neme

Zal ook naar een andere garage op zoek moete denk ik ,vertrouw het niet meer
Zonde hè
Gr peet
Lone wolf
President member
President member
Berichten: 1055
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 21:31
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE111
Type Corolla: E12 Sol
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door Lone wolf »

https://www.hbm-machines.com/producten/ ... lWEALw_wcB

Dat is wel heel knullig zeg ! Waarom ga je niet naar een andere garage dan?
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2012 Yaris 1.0 Active
2013 Auris TS hybrid
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Dank voor de info waar ik dat kan kope. ,,ja welke garage in deluuuf ,zijn er niet veel meer hoor ,
Heb wel een goed gesprek gehad met die baas ,
Ze gaan er alles aan doen om het op te lossen

Heb hem wel verteld dat de chef de eind verantwoordelijk is in de garage . ;)
Ook daar word aan gewerkt.
Personeel is haast niet meer te krijgen
Maar dat is in elk vak .ook in de las wereld

Maar goed

Gr peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Zo rij nu al een tijdje met die betere e11 in laat runners op de e10 ;)
Hij trek echt veel beter onder in ,heb ook een kpn lucht filter ,dus een heerlijk geluid er bij
Maar me wijn vrouw rijd in dat ding ,en tegen wordig rijd ze rustig pfff blijf tanken
Psss was er nog trots ook op ,dat het gelukt is :shock:

Ik heb met mijn ouwe zwarte lijk g6r een hoop km gedraaid richting maasvlakte elk wekend
112 km heen en weer
Heb een paar keer geprobeerd om is niet boven de 120 uit te komen ,en economisch te rijden .
En wat denk je 1 op 14 , en 15 :shock:
Ik wis niet wat er gebeurde ,het kan dus wel
Maar ik kreeg op een gegeven moment een error in me kop bij die achterlijke lage snelheden,
Dat is psychisch niet te doen ,ook voor dat blok niet ;)
Dus maar weer gillen met dat ouwe lijk :lol:
Bleef tanken weer ,nu is de bezine gelukkig niet duur meer ,gaat nergens over
Heb ook ff de toyo,s r1r onder uit gehaald
En Voorde winter g6r velgen met Britstone er onder gepleurd
Wage had ik een tijd geleden verhoogt ,weer op de normale hoogte ,rijd beter en me goude vullingen blijven zitten ,alleen bochten werk ff op letten als je er in duik ,je mis echt wel wat ,
Volgend jaar is kijken om dat k*t druk lagertje te vervangen ,of ergens een gaatje boren om er wat kruip olie op te spuite

Het verhaal hier boven is allemaal niet zo spannend mensen
Maar wat er uit blijk is ,dat we nog graag in de e10 en e11 rijden ook mijn zoon namelijk
Alles is Old school aan die auto,s .
Misschien is dat het wel ,wat mij zo trekt er aan

Gr peet van uit het zonnige delluuuf waar de bezine ook niet zo duur is
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Lange tijd niet meer iets gepost ,was ook niks aan het handje ,tot dat me e10 een apkje moes hebben .ik had er al onder gelegen en alles na gelopen ,alleen een heel klein gaatje in me aandrijf hoesje ,kat zooi ,maar goed ,wage late keuren .
Co niet goed moes iets onder de 1 zijn en ik had 1,7 of zo iets
Was nog een klein hulp veertje af gebroken aan de onder kant ,.( achter veer )
Dus ik gevraagd of ze die Accu pol los hebben gehaald om te recette. ?
Nee doen we niet zijden ze ,lekker klant vriendelijk ,kom er al jaren .
Kreeg dus te horen dat twee. Lamba sondes en kat niet goed waren .
Ik vroeg waar. Die tweede lamba zat
Werd gezecht achter me kat ,.
Heb hem ff verteld dat die mij niet moet naaien .en ff kompleet uit me pentie gegaan
Ik weet niet wat het is ,maar ze zijn daar niet te vertrouwen .elke keer Is er een nieuwe chef en die gaat het wiel uit vinden ,
Heb me wagen mee genomen wand de hulp veren moesten er tussen uit ,beton schaar er op en weg knippen die hap ,
Ze hebben een nieuwe hoesje geplaatst ,nieuwe lambazonne. ,apkje weer ,
Zo moeilijk alle maal bij digo ,
Had nog kontakt met Rob ,die zij dat ik beter naar kwikvit kan gaan ,in plaats digo
Er is nog een Toyota dealer in Delft gouw ,ook daar komen rare verhalen van ,mense worde genaaid waar je bij staat .
Heb al eens kontakt gehad met de hoofd dealer in raamsdonk veer ,maar daar heb je ook weinig aan ,doen verder ook niks .
Maar u zij gegroet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Morge ,,mijn zoon knalde op een trek haak van een voor ganger
Je weet wel wat de schade dan is
De olie koeler lag op de achter bank ;)

Zoek dus wat spulletjes ,voor een e11 ,balken
Bumper
Gril
Radiator ,s
Van alles wat


Dus geef een gil als je wat heb

Gr peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

E11 economisch total los verklaard van mij zoon ,kreeg nog wel een hoop geld er voor terug. ,
,ik knap hem wel op ,hij staat al weer voor me deur .moes wel gesleept worden ,wand met starten liep gelijk alle olie uit de koeler ,koeler leg in stukken pfff

Auto gaat mijn vrouw in rijden ,als die klaar is

Moet ff kijken of de g6r weg gaat of de e10 straks ,

Mijn zoon heb een Toyota c-hr gekocht.dat is 18 motor plus zo electro motor er naast
Alles er op en er aan ,ik kan daar niet meer aan sleutelen
Alles is electronisch
Dat ding is een auto maat en rijd heerlijk zeg ,
Maar moet eerst nog rij klaar gemaakt worden .

Gr peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

E11 van mij zoon late op halen voor de sloperij ,kreeg de motorkap en zij paneel niet sluitend ,frame is toch niet echt recht meer ,
Ook de gordels stonde vast ,waren af gegaan ,terwijl het stapvoets gebeurde .
Ik kon ook niet aan de juiste gordels komen ,,ja laten reviseren voor een godsvermogen .

Maar gister kon die pas die nieuwe auto op halen ,althans een paar jaar oud
Mooie wagen en rijd heerlijk ,
Wel een hoop gezijk gehad met die verkoper ,(geboren leugenaars zijn het ,)

Gr peet
Plaats reactie