lekkere rolla zeg, khad die hier al meermaals op het forum gezien, echt een juweeltje! Laatste filmpje vind ik super, die trekt best hard op hé
Berig geluidje ook, lekker zware ronk. Dat heb ik nie met mijn rollaatje, nu ja, dies maar een 1.3 met sebring en sportluchtfilter
Anonymous schreefCOLONlekkere rolla zeg, khad die hier al meermaals op het forum gezien, echt een juweeltje! Laatste filmpje vind ik super, die trekt best hard op hé
Berig geluidje ook, lekker zware ronk. Dat heb ik nie met mijn rollaatje, nu ja, dies maar een 1.3 met sebring en sportluchtfilter
Heb ook een 1.3 niets mis mee En dat wat je geluid betreft ligt wss aan je sebring die zijn namelijk gekeurd en produceren daarom niet veel geluid
ja heb zelf n sebring zitten omdat ie gehomologeerd is, en dus ok voor de apk. Ik zie het niet bepaald zitten om een lekker luide uitlaat te hebben die ik elk jaar mag afnemen voor de apk hoor...
Maar al bij al ben ik wel blij met m'n geluidje, en dat voor "n 1.3
Heb zojuist de achterbumper eraf gehaald en ga vanavond of morgen maar eens de knoop doorhakken over wat ik er mee doe. Ik denk dat aanpassen lastig word.
Ik zit nu te denken om er van die zijmarkeringslichten in te zetten zoals Gtsi-r heeft, daar zit ik al zolang als ik de rolla heb aan te denken eigenlijk.
Ik houd jullie up to date
Ik schaam me kapot dat ik zo nu rond moet rijden maar ik moet het toch ff laten zien hier.
Auto met de standaard achterbumper
Wat een gek gezicht is dat dan toch he..
Vind het enorm mooie wagen, echt waar, nix overdreven gewoon strak en mooie details.
Black is beautiful!
Grtz 'T'
dank je wel jonge! ik heb afgelopen jaar op ITT in Venlo ook lang naar de jou staan kijken, super!
heb ondertussen de achterbumper weer gespoten en wel terug en die is weer als nieuw dus.
Nu nog even sparen voor andere velgjes en ga met een maat nog ff kijken of we een voorbumper gaan maken of aanpassen van een ander merk.
we zullen zien, ben al blij als ik de velgen heb over enkele maanden.
Moet m'n ouders nog het een en ander terug betalen van verzekeringen van vorig jaar en er komt weer een nieuwe verzekeringsaanslag aan.....
opzich best mooie velgen inderdaad, maar niet iets wat ik op mijn Corolla zou monteren zelf als ik eerlijk ben. Ik heb wel wat velgen op het oog, die zal ik van de week nog wel eens posten.
Toch hartelijk dank voor je moeite, dat waardeer ik!
Heb m'n achterbumper sinds vrijdag er weer op zitten. Foto's zijn niet nodig denk want er is niet veel veranderd
Nu maar eens even de financiën aankijken de komende tijd en eens definitief velgen gaan bestellen.
dank jullie
vind ze in het echt ook mooier als verwacht. Ik heb ze ook gekocht met de instelling van we zien wel hoe het staat en desnoods verkoop ik ze weer. Maar voorlopig houd ik ze toch wel.