Om het niet al te gek te maken besloten om op internet voor een mooi setje 2e hands te gaan zoeken. Dit is geen lastige zoektocht, want ze worden best wel aangeboden in de juiste steek en juiste ET. Ik wilde kijken voor een setje 17 inch, toch net iets groter, maar de eerst gevonden CUP velgen bleken geen gezicht bij de virtuele montage.
Na een mooi setje met redelijke banden te hebben gevonden, viel op de detailfoto's op hoeveel lood er gebruikt was voor de velgen in orde te krijgen. Dit werd hem dus ook niet. De hoop een beetje opgegeven voor de winter nog iets te vinden, kwam ik ineens uit bij mijn collega en vriend die een setje Rota R-Specs had staan, splinternieuw (hij is van RareRims, Rota dealer) en voor een zeer mooie prijs te koop.
Ik baalde natuurlijk dat het budget hier wel een stukje van omhoog moest gaan, omdat er dan nieuwe banden onder zitten. Tevens zijn de velgen 16 inch, waar ik 17 inch zoek. Maar ik vind ze erg mooi, en voor een prijs waar ik ze niet voor kan laten liggen, dat ik toch besluit om de velgen eens te monteren. Daarnaast denk ik dat antreciet erg mooi zal staan onder de kleur van de auto.
De velgen:
(op het plaatje is het een 4-gaats, maar werkelijk natuurlijk 5-gaats...)De auto:

Wat denken jullie van de kleur van de velgen icm de kleur van de auto?
Morgen krijg ik een velg, en zal ik een foto maken met daglicht. Wellicht dan nog beter met elkaar te vergelijken.