Yaris Turbo Project. Update: Einde verhaal ....

Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Bennie_Tsport
Full member
Full member
Berichten: 360
Lid geworden op: za jan 11, 2014 22:44
Type Corolla: P1 Turbo
Locatie: Regio Amsterdam

Re: Yaris Turbo Project. Update: einde verhaal...

Bericht door Bennie_Tsport »

Sinds photobucket ineens betaald is geworden heb ik al een tijdje niks geplaatst.. het leek allemaal goed te gaan met de yaris, er was inmiddels een oliemeter ingebouwd om de koeling qua huidige setup in de gaten te houden en nog wat onderhoud gepleegd.
Ook is hij 15 maart gekeurd en zonder punten doorheen gerold uiteraard. En toen was het slechts 2 dagen later na de keuring:

https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/174273 ... broek.html

Denk je even naar je vriendin te gaan.. de bmw met een oudere vrouw (75+) erin heeft de bocht op mijn rijbaan genomen en ik heb niet meer uit kunnen wijken en met een km of 40 op elkaar geklapt waarna ik zo in de greppel terecht kwam.. ze kwam vanaf de kant waar de ambulance stond, ik vanaf de snelweg dus de andere kant, het is een overzichtelijke bocht en je kan elkaar prima passeren, geen belemmering qua zicht. Neem de bocht en ineens heb ik de bmw op mijn rijbaan en is er geen houden meer aan.. als we het verhaal mogen geloven heeft ze iets van een blackout gehad, ze heeft me helemaal niet gezien. Je zou denken hoe kan dat met zo'n RODE auto maar iets met oude mensen enzo gok ik dan maar ..... ik zat alleen in de auto en niet met iemand anders zoals het artikel hierboven doet melden. Ben er met wat hulp door de brandweer uit geklommen en naar het ziekenhuis in Utrecht gebracht. Hele dag onderzoeken gehad gezien de pijn rondom m''n torso, en dus mijn hart een opdonder zou kunnen hebben gehad. Uiteindelijk ben ik er zelf goed vanaf gekomen met alleen een zwaar gekneusde torso, borstbeen enz. Vrouw zonder letsel eruit gekomen.
Alleen de yaris heeft de grootste klap gehad ... :(
Toyota Yaris T-Sport/Turbo - 166HP & 210NM. :)
onnaj
President member
President member
Berichten: 1073
Lid geworden op: zo okt 14, 2007 21:09

Re: Yaris Turbo Project. Update: Einde verhaal ....

Bericht door onnaj »

Oh wat heftig!

Heel zonde vd Yaris, maar jij blijft uiteindelijk toch het belangrijkste! Als ik het zo zie heb je uiteindelijk nog best geluk gehad dat het het er relatief goed vanaf gebracht hebt. Het is heel moeilijk om te denken, maar de auto is maar een auto hoe bijzonder deze dan ook mocht zijn! Echt cliché, ik weet het, maar het is zo.

Hopelijk houd je geen restklachten over!
Current: 2002 Yaris T-Sport for sale!

SOLD Toyota Celica T20 1.6 20V Blacktop powered SOLD

Check mijn 4age 20v blacktop revisie en swap pagina: http://celicas.messageboard.nl/forum/vi ... f=8&t=6107
Lone wolf
President member
President member
Berichten: 1055
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 21:31
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE111
Type Corolla: E12 Sol
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Yaris Turbo Project. Update: Einde verhaal ....

Bericht door Lone wolf »

Wat klote zeg :(... Ik hoop vooral dat jij er weer helemaal bovenop komt, als het zover is en je er nog/weer zin in hebt start je een nieuw avontuur met een andere Toyota.

Heel erg balen :(...
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2012 Yaris 1.0 Active
2013 Auris TS hybrid
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: Yaris Turbo Project. Update: Einde verhaal ....

Bericht door Peet »

sterkte gozer ,jesus wat een verhaal ,wagen is vervang baar jij niet .
beterschap met je gezondheid

gr Peet
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: Yaris Turbo Project. Update: Einde verhaal ....

Bericht door jaapio »

Holy shit...... :shock: :shock:

Mooi kl@te dit..... cliché ..... gelukkig heb je het er zelf redelijk goed vanaf gebracht.

Sterkte man
Bennie_Tsport
Full member
Full member
Berichten: 360
Lid geworden op: za jan 11, 2014 22:44
Type Corolla: P1 Turbo
Locatie: Regio Amsterdam

Re: Yaris Turbo Project. Update: Einde verhaal ....

Bericht door Bennie_Tsport »

Bedankt voor jullie berichten ;)
Ik ben inderdaad blij dat ik er zelf nog zo bij kan zitten, het had zeker anders af kunnen lopen...
Nu is natuurlijk het verzekeringsverhaal volop aan de gang, wat nog een heel gedoe is en kan worden :? als dat eindelijk afgerond is wat nog even kan duren, gaan we is verder kijken naar een vervanger enz. natuurlijk en gaat alles in de verkoop.
Het blijft een zuur idee, dat iets waar je zelf niks aan hebt kunnen doen, niet meer op hebt kunnen reageren, je zelf met het meeste gezeur blijft zitten..
Toyota Yaris T-Sport/Turbo - 166HP & 210NM. :)
MarkvanderPeijl
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: do sep 27, 2018 22:32

Re: Yaris Turbo Project. Update: Einde verhaal ....

Bericht door MarkvanderPeijl »

Wow ik had het hele verhaal over de ombouw met het turboblok ook bijgehouden op het forum van de yarisclub, alleen op de een of andere rede kan ik dat nergens meer terugvinden, dus ik had er ook niets van meegekregen dat je een ongeluk hebt gehad, tot ik je verhaal toevallig hier tegen kwam. Hopelijk is alles goed afgelopen. Weet jij toevallig wat er met het forum van de yarisclub gebeurd is? Ik hoop ook dat je alles hebt kunnen regelen, en als je nog onderdelen in de verkoop hebt, hoor ik het graag!
pampie
President member
President member
Berichten: 2293
Lid geworden op: do jul 27, 2006 17:08
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: E12
Type Corolla: Corolla
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Contacteer:

Re: Yaris Turbo Project. Update: Einde verhaal ....

Bericht door pampie »

Oei dit is erg balen van je mooie Yaris al heb je het er zelf goed vanaf gebracht. Ik snap hoe je je voelt dat je auto naar de klote is er zelf in principe niks aan kunt doen.

Hopelijk heb je al weer een andere auto want zo te zien is het alweer even geleden.
Toyota Corolla E12 Facelift 1.8 TS 2005 ----> 110.000 km
Toyota RAV4 XA2 Facelift 2.0 2004 ----> 220:000 km
Bennie_Tsport
Full member
Full member
Berichten: 360
Lid geworden op: za jan 11, 2014 22:44
Type Corolla: P1 Turbo
Locatie: Regio Amsterdam

Re: Yaris Turbo Project. Update: Einde verhaal ....

Bericht door Bennie_Tsport »

Sorry voor mijn (HELE) late reactie, maar ben niet meer zo actief op forums/dagen sinds t ongeluk.
Yarisclub forum is volgens mij einde verhaal. Auto is compleet verkocht aan een jongen die alles ging over bouwen in een grijze P1. En heb de resterende onderdelen destijds verkocht. Helaas heeft het niet zo mogen wezen, maar vanwege 'gebrek' aan bewijs sta ik tot op heden met lege handen en ga ook geen geld meer zien. Tenzij ik er een zaak van maak, wat betekent dat de kansen 50/50 zijn momenteel en als ik het verlies ik nog meer geld kwijt ben. Alles wat tegen kon zitten in het hele verzekeringstechnische verhaal zat tegen. Ongelooflijk maar blijkbaar is dat van deze tijd :(
Ik rijd momenteel in een civic type s uit '07 met alles erop en eraan. Compleet wat anders uiteraard, en kans is aanwezig dat ik ooit toch weer een hot hatch ga rijden want ik mis de pk's wel..
Toyota Yaris T-Sport/Turbo - 166HP & 210NM. :)
onnaj
President member
President member
Berichten: 1073
Lid geworden op: zo okt 14, 2007 21:09

Re: Yaris Turbo Project. Update: Einde verhaal ....

Bericht door onnaj »

Jezus wat ontzettend klote zeg! Het is soms zo oneerlijk geregeld allemaal! :snipersmile: :mad: :snipersmile:

Zo'n Civic is anders ook wel echt een leuke en mooie auto! En het voordeel van even wat minder pk hebben, is dat het daarna weer extra fijn is ze te hebben ;-)
Current: 2002 Yaris T-Sport for sale!

SOLD Toyota Celica T20 1.6 20V Blacktop powered SOLD

Check mijn 4age 20v blacktop revisie en swap pagina: http://celicas.messageboard.nl/forum/vi ... f=8&t=6107
Bennie_Tsport
Full member
Full member
Berichten: 360
Lid geworden op: za jan 11, 2014 22:44
Type Corolla: P1 Turbo
Locatie: Regio Amsterdam

Re: Yaris Turbo Project. Update: Einde verhaal ....

Bericht door Bennie_Tsport »

Nou zeg dat ... ;)

Dat is zeker zo, ben er wel blij mee hoor ! rijd als een huis op de weg qua comfort en ziet er ook nog sportief uit en met 140pk kom je prima met het verkeer mee :) ook aan deze auto al wat kleine dingetjes veranderd qua look want ja de hobby krijgen ze niet uit me ;)
Toyota Yaris T-Sport/Turbo - 166HP & 210NM. :)
Plaats reactie