Nou Bart, misschien begrijp ik je verkeerd maar ik kan niet begrijpen waarom SV zo reageert.Bart-E11 schreef: ↑zo jul 19, 2020 20:29 Ik kan wel begrijpen waarom SV zo reageert
Als handige harrie als ik kijk idd niet om als dat hitteschild afbreekt en zelf weer moet maken, ja ik zal een keer vloeken maar dit is een product was SV inkoopt en heeft niet echt te maken met inbouw kwaliteit van SV. Zo'n pakking vliegt er inderdaad meteen uit dat is toch wel algemeen bekend lijkt me
Maar jij jaap laat 2k euro achter dat alles netjes ingebouwd zit mag je wel iets van service verwachten lijkt me
Btw tot donderdag!!!
Jij kan het misschien zelf wel op losse. Gelukkig maar dan toch! Ik niet. Ik heb geen las apparaat en kan zelf niet lassen, ik heb geen materiaal om steviger beugels te maken etc etc…..
Dat het algemeen bekend is dat dergelijke pakkingen er zo uitvliegen dan had SV dat al zeker moeten weten toch? Zijn monteren die zooi en dan achteraf roepen “raar….normaal monteren we originele pakkingen”. Waarom doen ze dat dan niet meteen? Wetende dat de gemonteerde pakking er zo uit vliegt?
Ik wist niet dat zij een dergelijke flut pakking zouden monteren anders had ik er zeker wat gezegd. Die ervaring had ik namelijk al met de sportcat die ik zelf heb gekocht in de UK. Als blijkt dat het flut pakkingen zijn modificeer ik de sportcat. Met een vriend maken we een randje eraan zodat we een originele pakking kunnen monteren.
SV koopt dit product in en verkoopt het. Op het moment dat zij dit verkopen is het de verantwoordelijkheid van SV dat het een deugdelijk product is. Blijkt er iets niet in orde te zijn dan zal SV het voor de klant moeten oplossen en niet de fabrikant. Dit heeft niks met inbouwkwaliteiten te maken. Spruitstuk is bagger en SV bouwt een bagger spruitstuk in. Mag je idd verwachten dat ze dat oplossen en je niet afschepen met….ja moet je laten lassen en verstevigen.
Zou mooi zijn als dat zo werkt. Laatst de Avensis gekocht bij de dealer De Jonge in Goes. Nog voor ik maar een km ermee gereden had was er al iets aan kapot. Elektronische handrem. Zou mooi zijn als je dan te horen krijgt…..de fabrikant doet er niks aan, monteer maar een nieuwe, betere.
Nee De Jonge lost het op, zoals het hoort. Als dan blijkt dat het nog niet in orde is zijn ze de Avensis komen halen bij ons thuis. Is me nogal een afstand he…. Goes/Bocholtz. Zetten zelfs een leen auto hier neer. Dat noem ik service…..en niet wat SV doet.
Maar goed. Kan het erger? Jazeker. Ik had goede hoop dat gisteren de MR2 weer up and running zou zijn maar helaas. Dat gaat deze week sowieso al niet meer gebeuren. Zelfs niet voor Duderstadt.
Maar goed dat we het spruitstuk gedemonteerd hebben….. wat volgens de heren van SV ook niet had gehoeven….
Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
Je zegt het zelf al Bart…..voor die zak geld wat we daar achtergelaten hebben mag je wel wat service verwachten…..
Dus btw niet tot donderdag….dankzij……