We beginnen met de A/C knop, de knoppen verschillen maar de draden en hun functies komen (redelijk) overeen.
Dan hebben we nog de versterker, hier zit ook aanzienlijk verschil in de pinout, dit is een kwestie van de draden met dezelfde kleur verbinden.
Nu komt het vervelendste denk ik (op het moment van schrijven ben ik hier nog niet aan begonnen qua draden trekken) er moet e.e.a. omgelegd worden in de motorruimte. Dit komt omdat de relaisbox van de E11 op een andere plek zit dan die van de E10 bij een achteraf ingebouwde airco set. Af fabriek zitten ze als het goed is beide aan de bestuurderskant.
Ik denk dat de dikte van de draden in mm2 gegeven zijn, dit kan ik in de handleiding echter niet terug vinden. Met een schuifmaat moet je overigens ook een heel eind komen.
E11 airco set retrofitten in een E10
Moderator: Moderator
-
- Forum Admin
- Berichten: 2453
- Lid geworden op: di sep 07, 2010 15:22
- CCNL lidnummer: 821
- Type Corolla: AE101
- Type Corolla: XLi
- Locatie: Zeist
E11 airco set retrofitten in een E10
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ride: Toyota Corolla E10 1.6 GLTSJDMi+ > project