hallo allemaal,
Ik heb een tachometer met shift light gekocht en die wou ik op me dashbord zetten maar zit ff in de knoop ,
Ik heb werkelijk geen idee waar het groene draadje aan moet maken heb er wel een schema bij maar het staat er allemaal in engels(en ben ik niet goed in:P).
Heeft iemand een idee waar die aan moet gaat om een 4efe blok.
alvast bedankt
tachometer met shift light
ModeratorCOLON Moderator
-
Vogel!
- Junior member

- BerichtenCOLON 102
- GeregistreerdCOLON Ma Jan 09, 2012 22:05
tachometer met shift light
Toyta corolla e10 !
-
Co'tje
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 10301
- GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24
Re: tachometer met shift light
het groene draadje moet aan het andere groene draadje dat weet toch iedereen
maar even zonder gekheid elke merk toerenteller+shiftlight is weer anders en heeft andere kleuren.. ik neem aan dat er op de handleiding staat welke kleuren waar moeten. doe anders de handleiding eens uploaden daar hebben we veel meer aan dan de vraag: waar moet het groene draadje en wellicht kunnen we dan helpen.
Arco
maar even zonder gekheid elke merk toerenteller+shiftlight is weer anders en heeft andere kleuren.. ik neem aan dat er op de handleiding staat welke kleuren waar moeten. doe anders de handleiding eens uploaden daar hebben we veel meer aan dan de vraag: waar moet het groene draadje en wellicht kunnen we dan helpen.
Arco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
-
Sgt_Lyna
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 2453
- GeregistreerdCOLON Di Sep 07, 2010 15:22
Ik denk dat die gewoon aan de toerentellerdraad moet, daar weet ik ff de kleur niet van. De andere twee draadjes zullen + en - zijn.
De derde draad, groen in dit geval zal de input zijn en op de sensor van de versnellingsbak (??) moeten. Ik weet dat de snelheidsmeter de wit/paarse is, maar de toerenteller...
De derde draad, groen in dit geval zal de input zijn en op de sensor van de versnellingsbak (??) moeten. Ik weet dat de snelheidsmeter de wit/paarse is, maar de toerenteller...
Ride: Toyota Corolla E10 1.6 GLTSJDMi+ > project
-
Vogel!
- Junior member

- BerichtenCOLON 102
nou het groene draadje is dus voor signaal maar 1 zegt je moet het achter je teller unit op je bestaande touren teller aan sluiten en de ander zegt op de bak of onsteking maar upload het schema wat ik heb wel even dan kan je zelf een oordeel geven wat je e van vind en wat het nou echt moet zijn.
maar heb zelf ook geenidee welke kleur dat is en zou mogen het schema ff uploaden is ff zoek :$ en geen zin in zoeken nu maar hoop dat er dan een goed antwoord uit komt
Gr Erik
maar heb zelf ook geenidee welke kleur dat is en zou mogen het schema ff uploaden is ff zoek :$ en geen zin in zoeken nu maar hoop dat er dan een goed antwoord uit komt
Gr Erik
Toyta corolla e10 !
-
Vogel!
- Junior member

- BerichtenCOLON 102
-
Vogel!
- Junior member

- BerichtenCOLON 102