Centrale deur vergrendeling corolla e11 G6-R

Over sturen, bekleding, carkits, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Kevin e11 g6-r
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: zo mei 12, 2019 20:10

Centrale deur vergrendeling corolla e11 G6-R

Bericht door Kevin e11 g6-r »

Hallo allemaal! Ik ben Kevin en ik heb een toyota corolla e11 G6-R uit januari 99'. Ik heb de auto net 3 maanden en met de koop heb ik 2 sleutels gekregen maar geen kastje voor de cpv (centrale portier vergrendeling). Een vriend van mij heeft een corolla e11 g6 uit november 99' en die heeft wel een kastje. Daar heb ik met de koop niet zo op gelet maargoed. Als ik de deur open draai met de sleutel gaat de bijrijders deur niet mee open, ik moet dan instappen en de deur handmatig van het slot halen en dat is soms best vervelend. Ik heb op mijn deurpaneel (bestuurders kant) een knopje zitten voor de cpv en volgens de informatie op het kenteken zit het er ook op alleen als ik dit knopje bedien gaat alleen mijn deur open en dicht en dit stopt ook na een paar keer indrukken (alsof hij niet genoeg stroom heeft) de bijrijders kant zie je heel licht bewegen maar gaat niet op slot of open. Dan zou je denken, kabelbreuk of massa sluiting maar ik kon achter het deurpaneel van de bijrijders kant niks vinden, en onder het dashboard aan de bijrijderskant was ook niks te zien. Ik heb ook het hele stangen stelsel gesmeerd dus er loopt ook niets aan. Heb ik dan misschien aan de bestuurders kant een draadbreuk? En hoe werkt dat precies met de afstandbediening? Kan ik gewoon een afstandbediening (klapsleutel) met een chip aanschaffen en deze dan laten inleren?

Ik hoor het heel graag van jullie!

Mvg,

Kevin
Namssam
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 642
Lid geworden op: do okt 31, 2013 20:36
CCNL lidnummer: 855
Type Corolla: E11
Type Corolla: 4AFE Auto.
Locatie: Bladel, ZO Brabant

Re: Centrale deur vergrendeling corolla e11 G6-R

Bericht door Namssam »

Hoi

Ik heb een SPY setje :
https://www.spy-europe.nl/Centrale-DeurVergrendeling
Omdat ik het zeer handing vind dat de lichten een keer knipperen als ie op slot is (iets wat de standaard CV van de E11 niet had)

Misschien is dan je probleem met het haperen ook afgelopen......?
Mijn project : viewtopic.php?f=50&t=48746#p792805
E9- 4FE '89 (van 2000 - 2014) Exported
E11-4AFE '98 (van 2014 - 2015) Chrashed
E11-4AFE '99 (van 2015 - 2024) In de verkoop.. :-(
CT200h '18 (van 2024 - ) Just start driving
Plaats reactie