E12 T-sport Tikkend geluid en hoorbaar motortje achter middenconsole bijrijders kant.

Over sturen, bekleding, carkits, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
pampie
President member
President member
Berichten: 2293
Lid geworden op: do jul 27, 2006 17:08
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: E12
Type Corolla: Corolla
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Contacteer:

E12 T-sport Tikkend geluid en hoorbaar motortje achter middenconsole bijrijders kant.

Bericht door pampie »

Dat de in de UK gebouwde T-sportjes niet meer de kwaliteit hebben die ik gewend was van Toyota, dat wist ik al. Dus ik heb weer eens iets, maar dit keer heb ik jullie hulp nodig.

Afbeelding

Dit electrische onderdeel zit dus beneden achter het midden console aan de bestuurderskant. Tijdens het rijden hoor ik tegenwoordig een onregelmatige tik daar vandaan. Als ik het contact aanzet en de blower/klima staan gewoon uit, dan begint het te tikken als ik er een keer tegen tik. Je hoort dan ook heel goed dat er een motortje draait dus die zal tijdens het rijden met dat tikken ook wel draaien.

Wie weet welk onderdeel dit is en wat het doet?
En als iemand weet wat het is. Kan ik het dan zelf repareren/vervangen of beter even wegbrengen?

Ik hoor graag van jullie. :D
Toyota Corolla E12 Facelift 1.8 TS 2005 ----> 110.000 km
Toyota RAV4 XA2 Facelift 2.0 2004 ----> 220:000 km
Peer2006
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jun 07, 2021 15:24

Re: E12 T-sport Tikkend geluid en hoorbaar motortje achter middenconsole bijrijders kant.

Bericht door Peer2006 »

Ik ben net lid geworden van het forum omdat ik nu hetzelfde probleem heb met mijn toyota Corolla Verso uit 2006.
Ik zie alleen geen reacties. wat is het en wat moet ik eraan doen...
Plaats reactie