[Opgelost/delen] Verso 2002 bekleding stoel gerepareerd

Over sturen, bekleding, carkits, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Route99
Newbie
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: ma nov 25, 2019 09:09
Type Corolla: KE70

[Opgelost/delen] Verso 2002 bekleding stoel gerepareerd

Bericht door Route99 »

Wil dit graag delen na een off-line tip van iemand die al ervaring had met zo een bedrijf, op iets minder dan een half uurtje rijden.
Ca 10 km ZW van Doetinchem in Didam (in GLD dus).

Probleem:
In mijn Verso (2002) had ik begin 2004 na aankoop (1,5 j jong), uit mijn vorige lagere Corolla station, een Scheel stoel laten overzetten ( stoel gekocht ivm mijn rugproblemen na een hernia).
Net voor de coronatijd begon er al meer en meer instapschade op de wang van de stoel te komen. Het kwam er maar niet van door allerlei omstandigheden. Maar nu: Bij de reparatie, ca 2 weken geleden, bleek dat het schuim onder de andere wang ook slecht begon te worden, terwijl er aan de stof op zich amper iets te zien was.

De oplossing.
Via de tip naar dit bedrijf geweest: https://www.facebook.com/mulderstoffeerderij/
Bepaald dus geen spot-repair, stoel moest eruit, offerte gevraagd, 120 euro all in. En ik was de auto 2 dagen "kwijt".
Het was druk, kon hem na bijna 3 weken brengen.
De communicatie tijdens de reparatie was prima, ik werd nl nog gebeld op dag-1 over die 2e wang, die had ook wat teveel belasting gehad. Extra kosten 30 euro, dus meteen laten doen... Hij had er ook foto's van gemaakt.
Daarmee werd de totale prijs 150 euro incl BTW. Wat ik een nette prijs vond tov wat ik in de wandelgangen hoorde, met dank aan de tipgever.

Onder een indruk vooraf en achteraf.
Ik had die laatste voor die foto nog wel even mogen stofzuigen na een tuinklus...De Verso is echt een fijne multi-purpose auto....
Kan weer een tijd vooruit.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6610
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: [Opgelost/delen] Verso 2002 bekleding stoel gerepareerd

Bericht door Martijn »

Zeer netjes opgelost en hele nette prijs! :D

Bekleders genoeg (overigens, Thierry van autobekleding-tw.nl is hele goede!) maar het voornamelijk arbeidstijd en een relatief klein stukje stof.
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Plaats reactie