Airconditioning systeem / abs pomp / skirts rondom set

Dit forum is enkel bedoeld voor de verkoop van onderdelen van auto's of onderdelen die direct betrekking hebben op auto's.

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Tom96
CCNL Member
CCNL Member
Type Corolla: E10

Airconditioning systeem / abs pomp / skirts rondom set

Bericht door Tom96 »

Te koop aangeboden aangezien mijn E10 binnenkort verkocht gaat worden:

Let op: past enkel in de 1.3 versie.

Compleet airconditioning systeem afkomstig uit een donor auto.

Het pakket bestaat uit:

Alle leidingen, airco pomp, unit onder dashboard (zit achter t dashboard kastje bij de bijrijderskant), nieuwe o ringen voor de leidingen, doorvoerrubber in het brandschot, complete kabelboom van de hele auto, schakelaar en zal vast nog wel iets vergeten zijn… maar heb alles bewaard wat ik enkele jaren terug los gehaald heb uit de donor.

Bij de kabelboom heb ik helaas 1 stekker eruit moeten knippen, deze was met geen mogelijkheid los te krijgen, maar het zijn gelukkig maar 2 kabels. Deze stekker zit ook op bestaande kabelboom, dus zou over gezet kunnen worden dmv solderen.

Donor auto is een ‘97er, heb er ook nog de tellerunit van liggen. Deze heeft witte platen.

Uit dezelfde auto afkomstig: abs systeem, heb het hele leidingen stelsel er ook uitgehaald, echter is onder de motorkap een klein gedeelte beschadigd geraakt met het eruit halen van de motor en bak.

Heb evt cunifer leiding en wat koppelingen liggen om het een en ander mee te maken (of ik ook verbindingsstukjes heb weet ik zo niet, maar die kosten de wereld niet)

Heb ook nog een ongespoten splinternieuwe set liggen. Side skirts-voorlip-achterlip.

Richtprijs:

Aircosysteem: €300
Tellerunit: €75
Abs pomp: €75
Skirts set: €250

Bij interesse kan ik altijd foto’s maken, ik heb de spullen niet thuis liggen namelijk.

Bieden mag altijd, maar houd t netjes.
Groetjes,

Tom
Robbie F
Moderator
Moderator
CCNL lidnummer: 471
Type Corolla: ZZE111
Type Corolla: Gs450h

Re: Airconditioning systeem / abs pomp / skirts rondom set

Bericht door Robbie F »

Hey hallo,

Heb je ook foto's van de skirts en spoilerlippen?

Hoor het graag van je

Mvg robbie f
Corolla E10 2.0T xli met FOHA rondomset
3SGTE GEN 3 284PK 363Nm koppel S54 LSD
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Tom96
CCNL Member
CCNL Member
Type Corolla: E10

Re: Airconditioning systeem / abs pomp / skirts rondom set

Bericht door Tom96 »

Heb ik nog niet, maar weet ook niet hoe ik ze op t forum kan krijgen 😅 stuur anders even een pb met jouw email adres, zal ik vd week ff een keer naar Nijmegen gaan (waar ze liggen) om foto’s te maken.
Groetjes,

Tom
Plaats reactie