vanacht toen ik om kwart over 4 naar mijn werk reed kwam ik tot mijn grote schrik erachter dat het toyota teken van mijn gril en het toyota teken van de achterklep van mijn vaders verso gejat zijn
allebij waarschijnlijk met een schroevendraaier losgestoken aan de schade te zien (een paar vrij lelijke schroevendraaier krassen op de klep van de verso)
zijn die dinge dan zoveel waard? het gaat hier in nederland echt nergens meer over
Da's mooi balen.
Hier op dorp is het ook een hele lange tijd een rage geweest onder een aantal jongeren.
Het gaat er niet om dat ze wat waard zijn maar meestal doen ze het om te verzamelen.
diep triest, vooral dat dat hier in de buurt gebeurt joh. Had ik niet verwacht.
Bij onze previa zijn ze er vorig jaar ook ooit af gestoken met een schroevendraaier. MAar dat was op de Rompert in den bosch, dat is natuurlijk weer een wat ander soort wijk..
succes met het repareren.
bij mij isie dr een half jaar geleden ook afgejat van de achterklep... tis gewoon triest, had en aantal hele diep krassen tot op het blanke metaal... heb dus de achterklep opnieuw kunnen laten spuiten
Corolla TS 2.0 Hybrid Business Plus in Emotional Red
trieste mensen die dat allemaal doen maja voor mijn pa is het al de tweede keer dat het toyota teken van de verso afgejat is maat deze keer beduident meer schade als de vorige keer.
mijn wage had er gelukkig niks aan over gehouden aleen paar hele kleine krasjes op de grill maar die word in de toekomst toch embleem loos
"auto op slot gedaan? check..ja op slot
radiofrontje eruit gehaald? check..frontje eruit
rijbewijs uit het dashboardkastje? check..rijbewijs in de binnenzak
toyota logo's eraf gehaald? check..bij mijn rijbewijs in de binnenzak"
*10.000 volt constante stroom aangezet* check
*stuurslot op het stuur gemonteerd* check
*startonderbreker aangezet* check
*wielklem op je wiel gezet* check
*wielmoeren vervangen door slotbouten * check
* 24h a day camera op je auto gericht* check
*10.000 volt constante stroom aangezet* check
*stuurslot op het stuur gemonteerd* check
*startonderbreker aangezet* check
*wielklem op je wiel gezet* check
*wielmoeren vervangen door slotbouten * check
* 24h a day camera op je auto gericht* check
Ik wist niet dat jij in z'n criminele buurt woon.
Ze hebben het vorig jaar ook bij de yaris van mij oma geprobeerd.
Ik haal altijd het frontje van de radio en doe ook ALTIJD de auto op slot als ik weg ga. Mja dan kun je ook wel je velgen van je auto draaien als je de auto verlaat
2010 Toyota Yaris 1.0 VVT-i Cool
2011 Seat Ibiza ST Copa Plus
=-Crazypietjuh=- schreef:daar heb je diefstal bouten voor rinke
Ehhh jah, of 4 extra stalen velgen met zomerbanden
Maar om ontopic te blijven. Snap er gewoon helemaal niks van dat je zoiets jat. Bij de 206 van mijn buurvrouw hebben ze ook al eens de logo van het achterklep gehaald.
2010 Toyota Yaris 1.0 VVT-i Cool
2011 Seat Ibiza ST Copa Plus
tjah eerst had je flippos, toen wuppies en nu verzamelen ze logos
nog even en ze jatten 1 wieldop van je auto af, of zoals bij mij destijds de knipperlichtjes op je spatboard.
En 220 erop zetten mag niet van oom agent..........maar ja die let niet zoveel op omdat ze bezig zijn met het stiekum doorsluizen van een container cocaine ofzo omdat ze dan zogenaamd de grotere crimineel beter kunnen aanpakken 8) raar land af en toe Nederland
Ik hard aan 't werk !! 'ff naar buiten frisse neus halen, even de Corolla bewonderen, je kent 't wel ! En wat zie ik daar ! Is m'n logo van de achterklep verwijderd !! Wat een ...... ( kan er gewoon niet bij )
Ook gewoon met een sleutel of schroevendraaier, diepe kras erin, logo weg...
Moest 't ff kwijt...
gr Erwin
ps : iemand in de buurt van Groningen nog een Toyota-logo over ??
"Anyone driving slower than you is an idiot. Anyone driving faster than you is a MANIAC!"
Echt triest zeg.Wordt hier steeds gekker.Ze hebben totaal geen respect voor andermans eigendom.Bij m'n civic hebben ze ook m'n logo's eraf gejat.Heb er geen woorden voor.....
g6-R -->civic sport---> civic hybrid----) civic 1.8i-vtec type S
Heb het een keer op vakantie gehad.
Niks bij me natuurlijk. Kun je nog langs een garage om er tijdelijk wat aan te laten doen anders staat bij thuiskomst na 2 weken de roest op je achterklep.
Een camera erop schiet ook niet op. Ik installeer voor m'n werk vaak zat ip camera's e.d. Maar als de wet van de privacy om de hoek komt kijken zijn die t*r*nglijers nog beschermd ook. Het is zelfs strafbaar om de openbare weg zomaar te filmen.
als ik naar de sloop ga ik juist naar de toyota hoek en ik jat echt elke logos van de toyota af die ik tegen kom,ik heb er vandeweek 3 keer een SI logo er af kunnen halen ben er trots op
jammer dat die GTSI stickers er niet af te krijgen zijn
die kleuters moeten gewoon z'on benz ster er af proberen te krijgen
laat die mooie rolla gewoon staan t is bijna een WONDER op wielen