Op de een of andere manier werken LEDlampen simpelweg niet op deze plek... Om het verhaal uit te leggen:
- In eerste instantie simpelweg gloeilamp eruit, LEDlamp erin. Resultaat: lamp functioneert niet.
- Zoals ik ook aan de achterzijde bij het knipperlicht heb gedaan, aangesloten met een weerstand ertussen (vanwege weerstandsverschil tussen gloei en LED). Resultaat: lamp functioneert nog steeds niet.
- Een witte of rode LEDlamp plaatsen (ander Wattage) biedt ook geen uitkomst.
Ik ben op het moment weer eens bezig met een paar aanpassingen aan de voorkant en dacht vandaag, ik zal het toch nog eens proberen. Maar nee hoor, zonder resultaat. Ik kan me voorstellen dat de CANbus (ALS die al aanwezig is..?) kan denken dat er iets niet goed is met de lamp vanwege de lagere weerstand, maar met de extra ertussen geplaatste weerstand werkt het dus nog niet..??
Ik heb zoals gezegd aan de achterkant ook LED knipperlampen erin zitten en deze functioneren prima! Hier zit dus wel een extra weerstand tussen, maar ik heb dit volgens mij ook eens getest gehad zonder weerstand en zelfs toen functioneerde het gewoon. Dit laatste weet ik niet heel zeker meer, maar achter werkt het in ieder geval wel

Kan iemand zeggen waar dit mogelijk door veroorzaakt wordt? Ik heb al lange tijd al m'n verlichting vervangen door LED, behalve die verdomde knipperlichten aan de voorkant.. Daar stoor ik me aardig aan moet ik zeggen