Zier er idd zeer netjes uit
Zelf zou ik zoiets niet kunnen doen,hoe graag ik ook wil.
Mijn specialiteiten liggen op 'n ander technisch gebied.
Alvast heel veel (rij)plezier met je nieuwe aanwinst
Toyota Avensis T27 2.0 VVT-I Executive business 2009
Cinvent schreefCOLONDit bedrijf doet meer van zulke dingen? Zou ik dan de gegevens of website wel mogen? Maat van me is op zoek naar een engineswap voor z'n aw11
tis eigenlijk geen bedrijf, meer een uit de hand gelopen hobby.
Die kap van de distributieriem ga je die vernieuwen Kees ? ik zag dat hij een klein beetje kapot was en het deksel waar 20 V op staat was ook een klein hoekje vanaf zag ik
@Joseppe: De 20V is iets groter ( omvang..) dan de 4A-FE, dit komt door de Twin-Cam kop (=breder ) en de 4 throtlle body+ airbox die erachter zit....
@Kees: eerst netjes inrijden ( wel verstandig na stilstand motor..) en dan kun je m geleidelijk aan wel een keer lostrekken!! Enne ga gewoon is 20km rijden en ga dan eens op t gas.., hoe ´heter´ ( hoe meer als de motor moet doen ( lees: toeren draaien ) de motor wordt des te giftiger wordt t blok!!!! Dit had ik met de mijne ook...
Subaru Impreza WRX STI 2008 tuned by EMS 340pk en 510NM
Silvertoppie schreefCOLON
@Kees: eerst netjes inrijden ( wel verstandig na stilstand motor..) en dan kun je m geleidelijk aan wel een keer lostrekken!! Enne ga gewoon is 20km rijden en ga dan eens op t gas.., hoe ´heter´ ( hoe meer als de motor moet doen ( lees: toeren draaien ) de motor wordt des te giftiger wordt t blok!!!! Dit had ik met de mijne ook...
Ben nog niet boven de 4500 rpm geweest dus komt goed hoor de eerste 1000 km!
Hmm we kregen laatst een stel films binnen die geprijst moesten worden. Daar zat ook een film tussen met de naam, The Black Legend.
Dit was wel een 18+ film, heb jij daar je naam van afgekeken Kees?
BlackE10 schreefCOLONHmm we kregen laatst een stel films binnen die geprijst moesten worden. Daar zat ook een film tussen met de naam, The Black Legend.
Dit was wel een 18+ film, heb jij daar je naam van afgekeken Kees?
Vind ik wel wat voor "wist je dat" topic
Toyota Avensis T27 2.0 VVT-I Executive business 2009
nee, t is echt met gemak mooi geweest met het hele project van mijn E11,
hoe gaaf ik het ook vind zo'n 20V!!! 8)
Kleinere lees goedkopere dingen zullen nog wel gekocht worden maar echt de dure investeringen van 300 euro of meer zullen er denk ik niet meer komen...
Druk maken moet je aan de de compressor over laten!
nee, t is echt met gemak mooi geweest met het hele project van mijn E11,
hoe gaaf ik het ook vind zo'n 20V!!! 8)
Kleinere lees goedkopere dingen zullen nog wel gekocht worden maar echt de dure investeringen van 300 euro of meer zullen er denk ik niet meer komen...
dat zeg jij nu marvin.. ergens hoop ik wel dat je beter weet...
dan kan er niets meer stuk.. exclusieve uitstraling en exclusief blok...
Gtsi- Я®™
Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
Offtopic: Ikke ook weer snelle motor wille.
Eerst word onze Rolla van de Winter donker paars metallic gespoten.
Daarna maar kijken voor een 4a-ge 20v of (wat ik liever wil) een 4a-gze