Omdat we dit onderwerp willen gaan gebruiken voor Doe Het Zelf tips en zogenaamde tutorials.
Het plaatsen van berichten kan enkel door een Moderator of Admin.
Dit houd het onderwerp overzichtelijk en schoon.
Veel leesplezier!
Waarom kan ik hier geen berichten plaatsen?
ModeratorCOLON Moderator
- Martijn
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 6637
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 17:06
Waarom kan ik hier geen berichten plaatsen?

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO