Veilside look E10 bodykit zoals bij Savage nu bij Autostyle

Over skirts, spoilers, air-intakes, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
toyoshop
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON Do Mei 22, 2003 10:30

Veilside look E10 bodykit zoals bij Savage nu bij Autostyle

Bericht door toyoshop »

Best Corolla E10 rijders,

Er komen steeds meer bodykit mogelijkheden voolrde E10 hatchbackrijders.

Naast de nieuwe Booster E10 bumpers komt Autostyle nu met de Veilside look E10 kit zoals die door Savage werd gevoerd.

Ik heb de prijzen op de zaak liggen en zal ze er vanmiddag bij zetten

De kit is leverbaar vanaf eind januari 2007 met verbeterde sideskirts t.o.v. de oorspronkelijke uitvoering.

Mvgr

Egbert Poell
Toyoshop
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
toyoshop
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON Do Mei 22, 2003 10:30

Bericht door toyoshop »

Bij ons kosten de diverse delen :

DX BTO01 VBumper E10 HB 8/92-7/97 'JapStyle' € 289,00
DX BTO02 ABumper E10 HB 8/92-7/97 'JapStyle' € 265,00
DX STO02 SSK E10 HB 3drs 8/92-7/97 'JapStyle' € 169,00

Deze prijzen zijn inclusief BTW en exclusief vracht.

Mvgr

Egbert Poell
Toyoshop
Laatst gewijzigd door 1 op toyoshop, in totaal 0 keer gewijzigd.
Co'tje
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 10301
GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24

Bericht door Co'tje »

kan je ook aan de spoiler komen?

ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
toyoshop
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON Do Mei 22, 2003 10:30

Bericht door toyoshop »

Dat hoor ik vanmiddag!

Mvgr

Egbert
Furr
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6278
GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49

Bericht door Furr »

Ah ok :) en de pasvorm is die zeer goed of weet je daar verder niks precies over?
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
toyoshop
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON Do Mei 22, 2003 10:30

Bericht door toyoshop »

almelo_corolla_ schreefCOLONAh ok :) en de pasvorm is die zeer goed of weet je daar verder niks precies over?
IK heb nog geen idee!

Mvgr

Egbert
toyoshop
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON Do Mei 22, 2003 10:30

E10 achterspoiler en E11 kit

Bericht door toyoshop »

De Savage E10 achterspoiler en de E11 kit worden niet gemaakt door de fabrikant van de E10 kit en komen dus voorlopig ook niet in het gamma van Autostyle.

Mvgr

Egbert

PS
Ik zal eens kijken of we voor de E10 achterspoiler een alternatief kunnen vinden.
Bertus
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 7079
GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45

Bericht door Bertus »

Het topic is weer opgeruimd, hou het netjes jongens :wink:
Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! :silly:

Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
Toyota Driver
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 327
GeregistreerdCOLON Di Apr 27, 2004 11:04

Bericht door Toyota Driver »

Egbert

Mag ik heel graag van jou zo'n voorbumper

Mvg Rico de Vos
Nieuwe japstyles! (RVS)
Strutbar voor en achter! (RVS)
Cold air intake! (RVS)
Frans
President member
President member
BerichtenCOLON 1264
GeregistreerdCOLON Wo Sep 01, 2004 17:55

Bericht door Frans »

bertus, beetje te veel opgeruim ?
performance has nothing to do with size
4age & 3sgte power, toyota 4 life
Bertus
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 7079
GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45

Bericht door Bertus »

omdat ???
Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! :silly:

Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
Furr
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6278
GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49

Bericht door Furr »

Al meer info over de kit? Wannner is die evt te leveren bij toyoshop en wil graag de pasvorm weten :)
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
Bacardi

Bericht door Bacardi »

ik heb hem als een van de eersten bij savage duitsland vandaan en ik hoop voor iedereen dat hij van betere kwaliteit is.
bij mijne kon je een schroevendraaier over de ronde kanten halen net als je vroeger deed met die uit-prik-plaatjes.
maak van te voren dus afspraken met degenie die ze spuit zodat je niet achteraf geld extra moet betalen voor de herstelwerkzaamheden.
Succes!
bacardi
Frans
President member
President member
BerichtenCOLON 1264
GeregistreerdCOLON Wo Sep 01, 2004 17:55

Bericht door Frans »

bertus schreefCOLONomdat ???
omdat hij in duitsland goedkoper te krijgen is, en dit waarschijnlijk de eenigste op dit moment. En het prijs verschil wel behoorlijk scheelt tov de prijzen hier in nederland
performance has nothing to do with size
4age & 3sgte power, toyota 4 life
Frans
President member
President member
BerichtenCOLON 1264
GeregistreerdCOLON Wo Sep 01, 2004 17:55

Bericht door Frans »

Bacardi schreefCOLONik heb hem als een van de eersten bij savage duitsland vandaan en ik hoop voor iedereen dat hij van betere kwaliteit is.
bij mijne kon je een schroevendraaier over de ronde kanten halen net als je vroeger deed met die uit-prik-plaatjes.
maak van te voren dus afspraken met degenie die ze spuit zodat je niet achteraf geld extra moet betalen voor de herstelwerkzaamheden.
Succes!
bacardi
Is dit de "nieuwe" productie of heb je het over de eerste kit zeg maar
performance has nothing to do with size
4age & 3sgte power, toyota 4 life
Bacardi

Bericht door Bacardi »

Geen idee,
ik had hem als een van de eerste bij savage zelf vandaan.
dat was ongeveer 2 jaar geleden, zal dus wel de "oude productie" zijn...
Al heb ik zeer grote twijfels aan het feit dat er over 2 producties gesproken wordt... volgens mij komt alles uit 1 en dezelfde fabriek vandaan. ik denk niet dat er daadwerkelijk ontwerpen overgekocht worden (en daarbij mallen etc etc.) Zeker ook als ze dezelfde foto gebruiken als Savage....
bacardi
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Bericht door Marc0 »

als ze de originele mallen gebruiken dan is de kwaliteit hetzelfde, als ze de tekeningen overnemen en aanpassen dan kan de kwaliteit beter worden, als ze ook een beter materiaal gaan gebruiken..who knows!
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
Bacardi

Bericht door Bacardi »

Marc0 schreefCOLONals ze de originele mallen gebruiken dan is de kwaliteit hetzelfde, als ze de tekeningen overnemen en aanpassen dan kan de kwaliteit beter worden, als ze ook een beter materiaal gaan gebruiken..who knows!
Hoho, dat klopt dus niet!
ik had het niet over de pasform, die was perfect!
het zat hem ook niet in de materialen, ook dat was in orde...
Het spul is van een soort glasfiber en tussen de lagen in zat lucht, dat was het probleem.
Dit is niet op tekeningen te verhelpen hoor!
komt trouwens bij dat tekeningen kopieren/namaken etc ook copyright-breach is..
Gebruikers-avatar
toyo bob
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 2866
GeregistreerdCOLON Vr Sep 20, 2002 23:12

Bericht door toyo bob »

Wellicht dat Egbert (toyoshop) hier antwoord op kan geven?

Met zelf speculeren schieten we natuurlijk ook niets op en krijg je verhalen in de wereld die niet kloppen zoals hierboven al aangetoond.
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Bacardi

Bericht door Bacardi »

ohh zeker!!!
ik ga helemaal niet zeggen dat de kwaliteit slecht is oid...
Mijn bodykit was buiten dat nog makkelijk te herstellen ook!
en reken maar dat ik er blij mee ben!!!
tis simply naar mijn mening de mooiste kit die er is!
grtn bacardi
Furr
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6278
GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49

Bericht door Furr »

Dus eind januari verkoop jij ze Egbert?
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
Frans
President member
President member
BerichtenCOLON 1264
GeregistreerdCOLON Wo Sep 01, 2004 17:55

Bericht door Frans »

Dit mag best besproken worden. zoals je ziet vullen mensen hier ook aan met hun mening.
performance has nothing to do with size
4age & 3sgte power, toyota 4 life
Furr
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6278
GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49

Bericht door Furr »

Hij staat bij toyoshop op de site zie ik, dus bestelbaar??

Zou nog steeds graag de pasvorm willen weten en of het materiaal goed is dus maw moet er VEEL voorbewerkt worden? Of is het "plug and play"
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Bericht door BlackE10 »

Koop een set en je weet het.
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Toyota Driver
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 327
GeregistreerdCOLON Di Apr 27, 2004 11:04

Bericht door Toyota Driver »

Voorbumpertje onderweg :)
Nieuwe japstyles! (RVS)
Strutbar voor en achter! (RVS)
Cold air intake! (RVS)
Furr
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6278
GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49

Bericht door Furr »

Ah ok toyota driver, je houd ons op de hoogte ;) ?

@ jonas, zo slim is dat niet iets kopen voordat je weet of het past :P toch?
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Bericht door BlackE10 »

klopt, maar je hebt het nu wel 1000x keer gevraagd :wink:
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Furr
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6278
GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49

Bericht door Furr »

Ja omdat ik er geenantwoord op krijg :P haha wil het zekere voor het onzekere
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
BlackE10
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8846
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52

Bericht door BlackE10 »

Maar hoe kan iemand dat weten dan volgens jou als ze nog niet uitgeleverd en/of gepast zijn?
Mijn oude Corolla GXTSI
European Turbo Time :D
Furr
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6278
GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49

Bericht door Furr »

Egbert zal me hier op de hoogte houden ;) en las op toyoshop dat ze te leveren zijn vandaar dat ik het nogmaals vroeg :) en wie kan dat beter weten als de eigenaar zelf right?
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
BUTTON_POST_REPLY