allebij waarschijnlijk met een schroevendraaier losgestoken aan de schade te zien
zijn die dinge dan zoveel waard? het gaat hier in nederland echt nergens meer over
ModeratorCOLON Moderator

Ik wist niet dat jij in z'n criminele buurt woon.Marc0 schreefCOLONen je vergeet deze nog:
*10.000 volt constante stroom aangezet* check
*stuurslot op het stuur gemonteerd* check
*startonderbreker aangezet* check
*wielklem op je wiel gezet* check
*wielmoeren vervangen door slotbouten * check
* 24h a day camera op je auto gericht* check

Ehhh jah, of 4 extra stalen velgen met zomerbanden=-Crazypietjuh=- schreefCOLONdaar heb je diefstal bouten voor rinke

TOMTOM-houder van het raam!!!-nippon-rolla- schreefCOLON*)stuur er uit voor je zelf uit de wage gaat.
*)auto met een ketting aan de muur voor dat je het stilstaand voorwerp verlaad

wat dacht je van spatboardknippers............... is bij mij gebeurt alA-class schreefCOLONTOMTOM-houder van het raam!!!-nippon-rolla- schreefCOLON*)stuur er uit voor je zelf uit de wage gaat.
*)auto met een ketting aan de muur voor dat je het stilstaand voorwerp verlaad
Zit eigenlijk nog te wachten tot iemand een keer een uitlaat jat ofzo :S dat zou wel het toppunt zijn
Triest klootzakken!

Meestal zie ik ze voor €10 per stuk (soms zelfs meer). Ff kijken als je ze ziet, dat ze niet toevallig bij jou in de buurt zijn-nippon-rolla- schreefCOLONzijn die dinge dan zoveel waard? het gaat hier in nederland echt nergens meer over