netjes geworden zo hoor, maar nu moet je toch maar eens op gaan schieten met die skirts he, dit oogt anders zo iel
Ben ook erg benieuwd hoe het eruit gaat zien compleet met je spoilers
Tot over anderhalve week he
ModeratorCOLON Moderator

Hey vakantieganger!!! Beetje uit te houden aan de Zeelandse Costa? Overmorgen komt de dakspoiler dr op. Is ie meteen een stuk minder kaal achterBlof-fan schreefCOLONHa collega
netjes geworden zo hoor, maar nu moet je toch maar eens op gaan schieten met die skirts he, dit oogt anders zo iel
Ben ook erg benieuwd hoe het eruit gaat zien compleet met je spoilers
Tot over anderhalve week he

is het een los rubber??? ik dacht altijd dat hij met dat rubber vast zatBas Carwash schreefCOLON
Nog ff een nieuwtje: Het rubber dat om de achterruit zit, hebben ze er uit gehaald bij het spuiten. Ze hebben hem na het spuiten weer netjes teruggeplaatst, maar het rubber is helemaal uitgedroogd en lelijk, en past niet zo heel mooi meer.

Volgens mij zit de voorruit toch ook met zo'n rubber... althans toen mijn voorruit van de E10 werd vervangen, zag ik ze ook bezig met rubbers enzow, maar heb geen kit gezien.BlackE10 schreefCOLONDie ruit zit gewoon keihard gekit lijkt me, net als voorruit

Sgoed, leuk idee om een how to te maken. Onder wat voor titel?Gtsi-R schreefCOLONmaak er maar een how to van![]()
juist.. met veeeeeel foto's![]()
das altijd goed heb ik geleerd op mijn werk..![]()
ik maak heeel veel werkinstructies nu..

jah goede benamingBas Carwash schreefCOLONSgoed, leuk idee om een how to te maken. Onder wat voor titel?Gtsi-R schreefCOLONmaak er maar een how to van![]()
juist.. met veeeeeel foto's![]()
das altijd goed heb ik geleerd op mijn werk..![]()
ik maak heeel veel werkinstructies nu..
"Rubbertje plaatsen"
???

Rinkel schreefCOLONVolgens mij zit de voorruit toch ook met zo'n rubber... althans toen mijn voorruit van de E10 werd vervangen, zag ik ze ook bezig met rubbers enzow, maar heb geen kit gezien.BlackE10 schreefCOLONDie ruit zit gewoon keihard gekit lijkt me, net als voorruit
Dus zit die voorruit wel gekit?

BlackE10 schreefCOLONRinkel schreefCOLON Volgens mij zit de voorruit toch ook met zo'n rubber... althans toen mijn voorruit van de E10 werd vervangen, zag ik ze ook bezig met rubbers enzow, maar heb geen kit gezien.
Dus zit die voorruit wel gekit?
100% zeker dat die voorruit gekit zit. Heeft een kerel van carglass me verteld terwijl hij er mee bezig was op mijn hok.
Het is gvd geen peugeot 205

Hey Tom,Freeze 2k3 schreefCOLONHey Bas,
Je heb het zwarterandje op de achterklep in de kleur gespoten, nu ook nog even die randjes bij de achterlichtunits ff in de kleur.
Dat zal ff beter ogen daar het nu net lijkt of dei rand van je klep uitsteekt.
Ik ben reuze benieuwd naar het geheel met de klepspoiler erbij.
Greetz Tom

Met die zelfgebouwde vleugel is ie natuurlijk nog unieker. Tis alleen de vraag of ie er ook mooier op wordt...BlackE10 schreefCOLONZoals nu is wel unieker natuurlijk

Hey chef, zit jij ff lekker mijn fotolocatie te veraden!!!Max Havelaar schreefCOLONHey Bas,
Ziet er netjes uit zo! Goed werk! Mooie fotolocatie aan de oostkanaalweg
Ik weet niet of je andere achterlichten moet plaatsen, vind dat persoonlijk een beetje 'goedkoop' ogen, zo ziet er ook super uit toch? Alleen nog even je nummerplaat monteren