Accumerken
ModeratorCOLON Moderator
-
Grrrrrene
- Senior member

- BerichtenCOLON 291
- GeregistreerdCOLON Ma Jul 10, 2006 11:05
-
Mighty
- Special member

- BerichtenCOLON 953
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 01, 2006 01:51
Re: Accumerken
hier kan denk ik wel een slotje op...ik heb mijn accu er al een behoorlijke poos in. Iedereen bedankt voor de reacties! 
Past: Starlet P7, Corolla E10 4EFE, Corolla E12 D4-D, Honda Accord 1.8i, Honda Accord 2.3i ES
Current: Toyota Avensis T25 D4 station !!
Current: Toyota Avensis T25 D4 station !!
