Specs heb ik nog niet gezien.
Hij mist het carbon dak van de coupé en heeft 2 deuren meer, dus hij zal wel wat zwaarder zijn dan de Coupé.
Nu is het wachten op de M3 station en (liever niet) de topzware cabrio.
ModeratorCOLON Moderator

Dat staat buiten kijfBlackE10 schreefCOLONvind de coupé ook veeeeel mooier

Aan de rij eigenschappen hoef je idd niet te twijfelen!Rinkel schreefCOLONHad er geen M3 in gezocht zo op het eerste oog...
Toch is het niet vervelend om in zo'n auto te rijdenmogen ze mij wel doen

Nee, dat lijkt maar zo, de spoorbreedte is hetzelfde.BlackE10 schreefCOLONVolgens mij heeft de M3 coupe ook veel bredere heupen of niet?
Ben wel benieuwd naar de Cabrio, die is dan wel weer lekker fout altijd

Juist, blouse open, borsthaar er bovenuit en lekker gay doen.BlackE10 schreefCOLONDAarom moet het dak ook open, en dan lekker met je foute grote zonnebril en klauw over je deur rond rijden

Cabrio's zijn gayBlackE10 schreefCOLONniet gay, lekker lomp doen

Was je dat niet 5 dagen in de week??????BlackE10 schreefCOLONDus jij wil zeggen dat ik een keer of 2 in de week gay ben als ik in een 328 cabrio zonder uitlaat mee rij?

Het kwartje valtBlackE10 schreefCOLONDus jij wil zeggen dat ik een keer of 2 in de week gay ben als ik in een 328 cabrio zonder uitlaat mee rij?

Ik zei niet dat je het gelijk moest consumerenBlackE10 schreefCOLONzucht, dan zal ik die gay indo kennis van ons maar weer opbellen in Amsterdam voor een bezoekje

Denk 't niet...de M5 zou je eerder met de toekomstige GS-F kunnen vergelijkenBlof-fan schreefCOLONIs de IS-F niet meer een M5 tegenhanger?

Ja, er is veel kritiek geweest over die "Nissan Primera" achterlichten...Toyotaholic schreefCOLONEn dit moet gaan concurreren met de IS-F...wat uiterlijk betreft verliest ie 't dan zwaar v/d lexus.
Ziet er niet uit met die cheap ogende achterlichten...toch maar 'n ouder type M3