Maar wat ze bij Mercede nu aan het doen zijn???
Kijk en huiver.....

Gelukkig komt er ditmaal wél een blackseries (of SLC), maar off dat de lelijke neus zal doen vergeten?????

Voor de beeldvorming nog ff de prachtige huidige neus:

Moderator: Moderator

Maar dat is ws. niet eens een SL versie, maar een kleine SLRMarc0 schreef:ik vind die nieuwe, van wat ik er van kan zien iig.. niet verkeerd uitzien..die laatste paar picca's..

De rest van de benzen vind ik kampbakken eerlijk gezegd...BlackE10 schreef:Nou hij gaat weer beter bij de rest van de mercedes lijn passen. Die ronde lampen zijn er verder bij alle modellen (op de E na) uit.
Maar alleen de SL vet?
Wat denk je van de nieuwe CL dan? Die is meeegaaaa gaaf als je het mij vraagt
En ik kan de CLS ook zeker waarderen
En de ultieme kampbak, s-lang v12 biturbo, is natuurlijk ook erg leuk

Ik weet het jongen, het is al te laat je nog naar de goede kant van de maatschappij te helpenBlackE10 schreef:Ja maar je gaat wel weer met de kampjoekel himself in discussie he
Van het weekend raakte ik op het werk aan de praat met iemand in zo'n oude vierkante SL met zwarte velgen. Geweldig
Maar als ik eerlijk moet zijn verkies ik over het algemeen ook bmw en audi bovem MB hoor.
alleen vind ik zo'n CL wel erg mooi, en de nieuwe C vind ik ook mooi. Alleen het kontje is nog ff wennen

Hmmm, dan was het toch niet zo'n kampbak dusBlackE10 schreef:Dat stond er ook op, en aan de zijkant iets in de trand van v8 compressor
de man die er in zat had maar 10 tatouages op z'n armen meer dan ik en 4 oorbellen meer, dus dat viel best mee

Wél!BlackE10 schreef:dat bedoel ik maar te zeggen
Niet alle mercedessen over 1 kam scheren is het moraal van dit verhaal

De SL63 AMG krijgt 525 pk en 630 Nm onder de nieuw gevormde motorkap. De “oude” SL55 AMG moest het nog doen met 517 pk/720 Nm. Je krijgt er dus 8 pk bij maar aan de andere kant heb je wel 90 Nm minder! En dat is ook duidelijk te merken in het standaardsprintje van 0-100 de SL55 doet daar 4,5 sec over dan de nieuwe SL63 heeft daar 4,7 seconden voor nodig. En dan is de CO2 uitstoot ook nog eens toegenomen van 324 g/km naar 330 g/km. Kortom vernieuwing is niet altijd vooruitgang. Aan de techniek van SL65 is niks veranderd, die levert nog steeds 612 pk.

Echte mannenLeon schreef:Wie geeft een topic nou ook zo'n titel??

JAAAA! Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series
Gepost op Friday, 11 July 2008 om 8:16 door autoblogger in Mercedes, Parijs_2008 |
Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series
Eindelijk, de Mercedes SL65 AMG Black Series is officieel. De specs: een twin-turbocharged 6.0-liter V12, 1870 kilo (250 kilo lichter), 670 pk (ipv 612) en de welbekende 1000 Nm koppel…
Het koppel is begrensd, zonder deze begrenzing is er 1200 Nm beschikbaar.
De SL65 BS gaat in 3,9 seconden naar de 100 km/u en heeft een topsnelheid van 320 km/u. Eind deze zomer zal de auto in Parijs zijn debuut hebben, de verkoop begint in 2009. Check de gallery voor een stapel heerlijke plaatjes van dit monster!