oke mensen allemaal bedankt ,HIER heb ik ten minste wat aan en er is echt nagedacht! Dank daarvoor!
-De knippers worden zo wie zo dichtgelast.
-De motorkap bij de grill inkeping word niet van punt naar punt horizontaal, maar in de lijn, dus
beetje bochtje nog.
-Koplamp rubbers kijk ik nog wel even aan, denk dat ik ze net als bertus er wel even afhaal
voor het zicht en anders met betere lijm er weer opzet, want dit valt er al bijna af
-Lucht happer weet ik nog niet zeker, twijfel tussen de belijning aan de voorkant verticaal in
te slijpen en 5cm verhogen aan de voorkant, dus alleen de zijkanten dichtlassen en dat je aan de voorkant een rechthoekig inlaat hebt. Of de punt van de motorkap horizontaal in te slijpen de de onderkant zo laten en alleen de bovenkant rond te maken zodat je een halve ovalen luchthapper hebt.
-Als ik de grill laat vervallen, is het wel uniek en het staat ook wel erg stoer alleen 2 boze lampen, maar dan moet ik inderdaad wel een luchthapper hebben voor de motor koeling.
-De bra,vele verschillende meningen, maar ik ga er toch even voor kijken, het is ECHT alleen voor grote afstanden!Dus tijdelijk, misschien naai ik zelf wel iets met blauwe skai ofzow.
-Motorkap open doen is geen probleem denk ik, hij wipt echt een stuk omhoog als je aan de hendel trekt, dus ronde motorkap (bij inkeping grill) moet geen probleem zijn.
-Zoals ik al schreef de knippers onder de spiegels komen in de spiegels! Heb ook nieuwe spiegels met knipper in 1 besteld.En de andere komen in de bumper met mooie chrome leds, die oranje knipperen.
-koplamp glas laat ik zo
-wrc front word het zo wie zo ook niet
@black e10, thanks voor je duidelijke en goede ideen en uitleg.
@black devil, had ik het dus toch goed gezien!
@bertus, voor de derde x

: had je de knippers naast je koplampen ook dichtgelast met de lijn in je auto erin meelopend?
Als je nog meer ideen hebt brand los die fantasie, alles kan nog!Zondag beginnen we alvast met de zij spatborden, daar is iedereen het over eens.