@ playboy, had je ooit gepost een filmpje, weet niet meer waar van ofzo. Is al een tijdje terug
jap uitlaat
ModeratorCOLON Moderator
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
Re: jap uitlaat
@ marco, tussen 3 en 4000 is dat inderdaad het hardste, piepende oren categorie 
@ playboy, had je ooit gepost een filmpje, weet niet meer waar van ofzo. Is al een tijdje terug
@ playboy, had je ooit gepost een filmpje, weet niet meer waar van ofzo. Is al een tijdje terug
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: jap uitlaat
playboy schreefCOLONop jaf niet gehoord, op filmpje wel, en dat vond ik persoonlijk te blikkerig/schel klinken.
Op mijn eigen you-tube? of andere?
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
-
Welling
- Newbie

- BerichtenCOLON 19
- GeregistreerdCOLON Za Mei 31, 2008 06:01
Re: jap uitlaat
4afe?!Wesley schreefCOLONIk heb nog een Sebring Japstyle einddemper pasklaar voor e10 4afe te kooppm voor info
!Welling State Of Mind!
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: jap uitlaat
De 1.6i 16v motor dus. 
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic