Hallo,
een vriend van mij heeft een sr20det in zijn 200sx gebouwd en ad heeft de kabelboom verzorgd. Hij is al lopend, alleen moeten er nog wat puntjes op de i worden gezet (oa hoge co2 waarde, apk, dat soort dingen). Hij heeft alles heel rustig aan gedaan, maar binnenkort lijkt het erop dat ie kan gaan scheuren! Toen ik bij het bedrijf was waar ie de puntjes op de i laat zetten, viel mijn oog ook op een vet dikke supra. Origineel was dit dus een ongeblazen blok, maar hier is later een turbo opgezet. De garage eigenaar vertelde me dat dit redelijk uniek is en dit handiger zou zijn omdat deze supra enkele honderden kilo's lichter is dan de twin turbo variant. Reden dat ie weer in de garage stond, was dat de versnellingsbak het allemaal niet meer trok en er nu een zwaardere in wordt gezet. Wellicht leuk om te zien, dus ik denk doe ff wat fotootjes. Zijn gemaakt met telefoon, dus niet spectaculair, maar het gaat om het idee!
Leuke fototjes van sr20det in nissan 200sx +supra
ModeratorCOLON Moderator
-
cradle
- Full member

- BerichtenCOLON 497
- GeregistreerdCOLON Di Jun 06, 2006 15:55
Leuke fototjes van sr20det in nissan 200sx +supra
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
'93er e10 Gtsi.
-
seaberd
- Newbie

- BerichtenCOLON 43
- GeregistreerdCOLON Vr Mrt 21, 2008 15:51
Re: Leuke fototjes van sr20det in nissan 200sx +supra
Nice
Alleen ik zou persoonlijk nooit ervoor gaan om een 2jzge omtebouwen naar een turbo versie..
Je kan wel wat lichter zijn ( wat overgens geen 200kg is
maar je gaat toch een boel vermogen en koppel verliezen.
Vor het zelfde geld kan je gewoon beter een 2jzgte kopen
Alleen ik zou persoonlijk nooit ervoor gaan om een 2jzge omtebouwen naar een turbo versie..
Je kan wel wat lichter zijn ( wat overgens geen 200kg is
Vor het zelfde geld kan je gewoon beter een 2jzgte kopen
-
cradle
- Full member

- BerichtenCOLON 497
- GeregistreerdCOLON Di Jun 06, 2006 15:55
Re: Leuke fototjes van sr20det in nissan 200sx +supra
Hmm die man had het over een kilo of 400 verschil ofzo!!! Beetje overdreven dus ?
'93er e10 Gtsi.
-
askroese
- Newbie

- BerichtenCOLON 5
- GeregistreerdCOLON Ma Dec 29, 2008 10:50
Re: Leuke fototjes van sr20det in nissan 200sx +supra
Wel leuk SR20deT in het vooronder, heb hem zelf ook gehad in de Primera, alleen automaat vondt het op een gegeven moment niet meer zo grappig, en dat al bij 156 dkm. Auto weg moeten doen ivm. te hoge aankomende kosten. Benzine verbruik was ook wel wat minder, ongeveer 1/6 1/7 als je niet al te gek deed.
Nu gewoon weer 2 Toyota s en voorlopig niks anders meer.
Nu gewoon weer 2 Toyota s en voorlopig niks anders meer.
-
Wegpiraat
- CCNL Crew

- BerichtenCOLON 1466
- GeregistreerdCOLON Do Mei 08, 2003 17:33
Re: Leuke fototjes van sr20det in nissan 200sx +supra
totale onzin. Op kenteken is het verschil 120 kilo. Een 2jzge kan nauwelijks serieus boost draaien, en als je zorg dat dat wel kan, dan had je daarvoor ongeveer 25 keer een swap naar 2jzgTe uit kunnen voeren. En dan heb je nog niet eens de remmen van de gte en de bak (die nu dus ook naar de maan iscradle schreefCOLONHmm die man had het over een kilo of 400 verschil ofzo!!! Beetje overdreven dus ?
Corolla TS 2.0 Hybrid Business Plus in Emotional Red
- Kees
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3506
- GeregistreerdCOLON Di Okt 01, 2002 21:12
Re: Leuke fototjes van sr20det in nissan 200sx +supra
En een TwinTurbo heeft std al een Getrag versnellingsbak.... Die kan heel wat pk's aan aangezien die onder corvette zit 
En koop die maar eens los....
P.s. Die nissan heb ik al een keer gezien volgens mij
En koop die maar eens los....
P.s. Die nissan heb ik al een keer gezien volgens mij
- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl