Mijn E11 heeft 's ochtends het kwaaltje dat het gaspedaal in het begin stroef gaat, hij lijkt dan wel vast te zitten. Ik moet 'em echt doortrappen voordat 'ie lekker gaat. Daarna is het weer soepel, maar het lijkt me geen goede situatie om met een koude motor het gaspedaal hard in te moeten duwen...
Is dit een bekend kwaaltje? Is het iets waarmee ik naar de garage zou moeten gaan?
je kan hem natuurlijk ook een keer intrappen als de motor nog niet draait he
Arco
Don't take life too serious, You'll never get out alive Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Klinkt idd als het probleem. De tip van Co'tje zal ik zowieso toepassen Ik zal eens kijken of ik het schoonmaken zelf aandurf, anders laat ik de motor bij de dealer een schoonmaakbeurt geven, dat was volgens mij niet heel duur (incl. airco).
Co'tje schreef:je kan hem natuurlijk ook een keer intrappen als de motor nog niet draait he
Arco
Als ie vastzit vanwege koolaanslag, werkt dat echt niet hoor. Voel je het eenmaal, dan wordt het alleen maar erger.
Misschien een baksteen op je gaspedaal leggen zodat je klep open blijft staan...
If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
Co'tje schreef:je kan hem natuurlijk ook een keer intrappen als de motor nog niet draait he
Arco
Als ie vastzit vanwege koolaanslag, werkt dat echt niet hoor. Voel je het eenmaal, dan wordt het alleen maar erger.
Misschien een baksteen op je gaspedaal leggen zodat je klep open blijft staan...
mijn reactie was meer op de ts zijn opmerking over het is niet goed om je gas in te trappen als de motor net draait..
uiteraard moet je alles gewoon schoonmaken als je dit eenmaal voelt..
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!