foto's zeggen meer dan woorden

ModeratorCOLON Moderator

De hemel is die makkelijk te verwijderen?CoupÉter schreefCOLONmoet nog veel gedaan worden.
stoelen, achterbank, hemel, dash kastje, ding waar radio inzit. en misschien de stijlen maar ben ik nog niet over uit. en de kofferbak.

Mooi dat je een beter adres hebt gevonden. Is de auto nog klaar voor C'day??CoupÉter schreefCOLONja heb inderdaad geluk gehad dat hij niet tijdens het rijden eraf is gegaan. want dan had hij wel kapot geweest.
nog een probleem gekregen met de spoiler. moest zelf even de oude kit eraf halen. scheelde ook weer kosten. dus begonnen met een kant loshalen. bijna klaar schiet daar de lak er dus af :S gelukkig zie je dat straks niet meer als hij erop zit maar kun je zien dat het bedrijf erg heeft lopen prutsen! bovendien is dit juist beter omdat je nu direct op de spoiler kit en dus beter hecht. ook heeft het vorige bedrijf hem er niet onder druk erop gezet. alleen in positie gehouden waarin hij moest komen te staan.
vandaag is hij naar een ander bedrijf gegaan. hele fijne service daar! zijn meteen aan de slag gegaan vanmorgen. staat nu nog daar zodat het helemaal goedkomt!
weet in ieder geval waar ik me bumper laat spuiten