ZOW oke maatjes, ik heb echt al lang niks meer aan mijn eigen onderwerp gedaan dus maar weer ff updaten!!!
Ik heb heel veel tegenslagen gehad, maar het beste van gemaakt al zeg ik het zelf.
- Ik was gebleven bij mijn motorkap, moest luchthapper worden die naar binnen zou vallen, werd het niet want had niet
juist gemeten en de opening kwam precies achter mijn radiateur bovenkant. Dus heb tegen jullie gezegt in ga er wat mee
doen,want ik ga de kap niet zomaar weggooien. Alsmede omdat hij al aangelaste booskijkers en grill had!
Dus daar zo ff een snapshot van.........
- En verder heb ik mijn rechterdeur gecleaned (handgreep + slot weg)
- Mijn spoiler in kleur erop gezet ( ook 6 keer moeten oplappen

)
- Mijn dak antenne gecleaned
- Dus ook mijn hele dak + stylen alvast in kleur (dit heb ik net pas achter de rug, op de foto"s te zien aan afwerking)
- Meteen de pitjes in mijn hele zijkant strak gemaakt (en in de primer gezet zodat ik kan rondrijden)
- Mijn hele kontje gecleaned (kenteken plaats dicht + slot weg + misserarm weg)
- Mijn m3 look spiegel met knipperlicht in kleur gemonteerd (ook de blauwe led's met schakelaar,voor show's)
- Ben ook HEEL lang bezig geweest met het instaleren van mijn deurpopper (mede omdat ik 2x een TE zwakke heb gehad,
en 1x de goede nu doorgebrand is, maar doet het nog

)
En niet te vergeten het belangrijkste:
- Playboy sticker op mijn achteruit eraf
Ik zal vast wel iets vergeten zijn, maar dat komt nog wel ter spraken dan. En van vele dingen heb ik weinig tot geen foto's omdat als je eenmaal aan het beunen bent,je niet stopt voor foto's!
Ook moet mijn auto morgen voor apk dus moest ik heel veel weer ombouwen om orgineel te maken en dat viel ook niet mee en kostte veel tijd.
Nou ik zal ff foto's plaatsen als het lukt!
Veel kijkplezier en GEEF JE MENING, VIND IK ALTIJD LEUK !!! POSITIEF OF NEGATIEF !!!
Groeten "Playboy" René