Geen hele wilde plannen met deze auto, maar toch wat bescheiden plannen op de baan staan. Dus verwacht bij mij geen bodykits en complete repaints.
Zoals ik altijd begin met een auto is de audio het eerste aan de beurt, zonder fatsoenlijk geluid wordt er niet gereden.
Foto's hiervan zal ik nog posten. De HU is van JVC en in de kofferbak liggen een JBL versterker die een JVC sub aanstuurd, de standaard speakers voldoen voorlopig nog ff.
Is nog de bedoeling om deze te vervangen door een mooi 3-weg setje achterin en een compo-setje voorin.
Vorig weekend waren mn windvangers binnen en deze natuurlijk gelijk gemonteerd. Wel mooi dat deze een tikie geblindeerd zijn, precies de tint die ik achter ook wil.
Vandaag de achter ruitenwisser plat gelegd, echt stukkkkkkkkkkeennnnn beter zo. Simpel klusje, zo gedaan
Zit trouwens nog met een uitzoek werkje. Er zit zo'n afneembare trekhaak onder mn rolla, alleen bij de koop zat die er niet bij.
Type plaatje is niet meer te lezen omdat een mafkees de bumper opnieuw heeft gespoten zonder de onderkant af te plakken
Kan iemand mij hiermee verder helpen ?