ik was in een goeie bui dus ik heb mezelf een mooie audio system x-ion composet cado gegeven
benieuwd of jullie nog inbouwtips hadden en waar jullie je filter en/of tweeter gelaten hebben
alvast bedankt!
ModeratorCOLON Moderator





Filters kan je altijd in de auto plaatsen, ik Had een duurdere Ground zero set waasvan de filters net zo graaot waren als een broodtrommel en ze wilde beschermen tegen het vocht wat in een deur komtMZD-Styling schreefCOLONtweeter kan op de spiegel3hoek of op de a-style
met tweeters op de a-style kun je het filter ergens onder het dash of zelfs in de kofferbak wegwerken., dan kun je altijd nog de instellingen veranderen.

