probleem met radio

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
corollae10gio
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 283
GeregistreerdCOLON Di Jul 22, 2008 16:44

probleem met radio

Bericht door corollae10gio »

mensen kunne jullie me helpen als ik de auto op contact zet gaat de radio aan maar als ik hem start valt hij uit of een beschermstand zeg maar

maar als ik hem in eens start blijft hij het wel gewoon doen hoe kan dit ???

groetjes giovanni 8-)
mark m
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 3756
GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42

Re: probleem met radio

Bericht door mark m »

Dit is volgensmij normaal. Ik heb dit in al mijn rolla's nog gehad.


Het heeft er volgensmij mee te maken dat je bij minimale accuspanning de auto kan starten. De auto schakelt uit voorzorg de radio uit omdat deze nogal veel stroom verbruikt
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.

Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD

Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
corollae10gio
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 283
GeregistreerdCOLON Di Jul 22, 2008 16:44

Re: probleem met radio

Bericht door corollae10gio »

maar dan kan ik nooit radio aanzetten als ik stil sta zonder de auto te starten want als hij uit valt gaat hij ook niet meer aan dan moet ik de stekkers los halen en even wachten dat het uiit het systeem is en dan gaat hij pas weer dan kan normaal niet he
martijnE11
CCNL Crew
CCNL Crew
BerichtenCOLON 3837
GeregistreerdCOLON Vr Dec 26, 2008 21:14

Re: probleem met radio

Bericht door martijnE11 »

als je de sleutel eenstandje draait kan de radio normaal gesproken gewoon aan, 2estand gaat ventilatie aan en blijft de radio aan start je de auto dan dan springt ie ff uit en weer aan, net als hier boven werd gezegt

is dit niet het geval dan heb je de bedrading niet voor elkaar.
Groet,
Martijn

E11 1.6 G6 RED SOLD! http://corollaforum.nl/viewtopic.php?t=30515"
Toyota Aygo Dynamic Orange (auto van de vrouw)
Peugeot 308 blue lease executive (lease hok)
Forsaken
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON Zo Dec 28, 2008 02:41

Re: probleem met radio

Bericht door Forsaken »

hmmm als je radio ook het geheugen niet onthoud

draai dan eens de draden van je radio om de GEELE en de RODE

Dus DE Rode op de Gele en de Gele op de Rode

probeer dan nog eens :) deze zijn standaard iso aan elkaar gekoppelp met pinnetjes zodat je ze kunt verwisselen heb ik ook bij een corsa gehad met een pioneer radio moest ze ook om draaien omdat hij geen geheugen vast hield overigens bij mijn corolla heb ik ze weer terug gewisseld en deed de radio het gewoon ik heb een corolla E10
BUTTON_POST_REPLY