Dension Gateway 100/300

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Sarpa
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON Wo Jul 30, 2008 20:29

Dension Gateway 100/300

Bericht door Sarpa »

Na wat rondstruinen op internet denk ik niet dat ik mijn ICELINK LITE AV op mijn standaard radio in een E12 kan inbouwen.
Ter vervanging kijk ik dan naar een Dension Gateway 100 of 300. Echter, ik las ergens dat je dan alleen door de playlists van je Ipod kunt bladeren. De eerste 6 playlists fungeren dan als cd's. Ik neem aan dat je ook gewoon door je Ipod kunt bladeren en alles af kunt spelen. Iemand die dit kan bevestigen?

groeten Sarpa
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: Dension Gateway 100/300

Bericht door Leon »

Zo ongeveer werkt de iPod in combinatie met de iPod adapter die ik in de Auris op de fabrieksradio heb ook. De iPod wordt gezien als 6 CD-wisselaar. Maar de nummers worden wel gewoon allemaal afgespeeld en je kunt ook nummers vooruit & achteruit. Alleen als je virtueel moet wisselen tussen CD's kun je niet meer vooruit, dan moet je het nummer eerst laten afspelen.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Sarpa
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON Wo Jul 30, 2008 20:29

Re: Dension Gateway 100/300

Bericht door Sarpa »

Leon schreefCOLONZo ongeveer werkt de iPod in combinatie met de iPod adapter die ik in de Auris op de fabrieksradio heb ook. De iPod wordt gezien als 6 CD-wisselaar. Maar de nummers worden wel gewoon allemaal afgespeeld en je kunt ook nummers vooruit & achteruit. Alleen als je virtueel moet wisselen tussen CD's kun je niet meer vooruit, dan moet je het nummer eerst laten afspelen.
Je hoeft dus niet alle nummers in een playlist te zetten begrijp ik. Ik wil immers gewoon op mijn iPod kiezen wat ik wil horen en niet gebonden zijn aan playlists.
thanks.
Sarpa
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: Dension Gateway 100/300

Bericht door Leon »

Nee, ik heb de nummers in 4 mappen staan op de iPod en die speelt ie in volgorde af.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Sarpa
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON Wo Jul 30, 2008 20:29

Re: Dension Gateway 100/300

Bericht door Sarpa »

Juist, dat beperkt de vrijheid dan wel in het bedienen van je Ipod. Als je een genre wil horen of 1 cd van 1 artiest wil ik dat gewoon op de iPod kunnen kiezen eigenlijk. Ik zal er nog eens op puzzelen wat het moet worden. Anders misschien toch maar een FM oplossing.
thanks again,
Sarpa
Sarpa
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON Wo Jul 30, 2008 20:29

Re: Dension Gateway 100/300 (uiteindelijk Dension Icelink FM!)

Bericht door Sarpa »

Na lang dubben maar voor de Dension Icelink FM gekozen. Nadeel is dat de stuurbediening niet werkt en dat het niet echt "hard-wired" is, maar de voordelen zijn dat de volledige functionaliteit van de iPod in stand blijft.
http://www.dension.com/icelinkfm.php" onclick="window.open(this.href);return false;
gr Sarpa
BUTTON_POST_REPLY