Hey mensen bedankt voor de opmerkingen:
@ furr: Klopt dit is metallic violet, maar dat word mooi mat, vind het wel vet. Maar word proffesioneel overgespoten!
@ Marco: Klopt boven de grill in de motorkap is het net niet strak, maar op een gegeven moment denk je fuck it het moet
nu gewoon een keer af, en het word meer een show kap voor in de zomer. En de hele auto word eerst violet!
@ Bertus: Scherp

, heb het maar es ff verandert
@ g6reke & Coupéter : Vind het leuk om het zelf te doen en breng het later naar de spuiter, als ik er geen in meer in heb.
Ik heb vandaag ook meteen problemen gehad door de motorkap. Reed vanmorgen weg en niks aan de hand tot na een paar km, begon me motor te stotteren, dacht zelf eerst aan te nat/verstopt k&n filter. Toch ff bij het eerst volgende tankstation gekeken of het niet te erg was, want kwam niet harder dan 80/100 km/u. Stond met kap open en lopende motor en door de wind werd ik toch een beetje nat, dus dacht rij hem ff beetje naar achter. En in 1x keiharde knal, en besefte dat de kap dicht was geknalt en dacht dat me koplampen misschien ook wel geraakt waren door booskijkers. Maar dat was gelukkig niet het geval, maar wel een beetje plamuur afgebroken van de middelste spijlen. Kap is veel zwaarder met al het gelaste staal erop,dus moeilijker voor dempers.
Doorgereden naar toyota dealer, mocht ik zelf ff kijken of het aan me filter lag (valse lucht/ verstopt), maar lag het niet aan, dan maar de bougiekabels geprobeert op me werk ff vervangen en dat ging gelukkig allemaal weer goed. Dus toch teveel regen op/in de onsteking.
Dus de kap weer omgeruild en die beetje repareren en dat word de zomer kap!
Leek groot probleem maar viel gelukkig mee!