Zat er ook al naar te kijken ,spoiler ja of nee, ik ben voor, maar smaken verschillen!
Dat is cker een mooie rolla ,die van speedy als het goed is, nog niet gezien.
ModeratorCOLON Moderator

gil-galad schreefCOLONhey dank je maar up close zie je toch best wel wat lakbeschadiging.
van een afstandje lijkt ie altijd super![]()
als ik eens naar een ccnl meeting kom wil ik achteraan staan dan lijkt het heel wat hahahahaha lol

zoals deze er bijstaat en de foto genomen is vind ik het lijken op eeen BMW compact. en dat bedoel ik niet positief. je wilt met je toyota toch niet op een duitser lijken.gil-galad schreefCOLON![]()

Dat is dan lekker plakken geweest bij het aantrekken van de handremgil-galad schreefCOLONeen ander handrem hoesje want de orginele was op gekloven door een hond bij de vorige eigenaar.

gil-galad schreefCOLONps welke leden met een e-10 hebben ntc skirts onder hun auto en er een project topic over en eventueel foto's?? waar ik eens kan bladeren en lezen??

Das Mark van t forum hierpampie schreefCOLONzoals deze er bijstaat en de foto genomen is vind ik het lijken op eeen BMW compact. en dat bedoel ik niet positief. je wilt met je toyota toch niet op een duitser lijken.gil-galad schreefCOLON![]()

gil-galad schreefCOLONyep ik heb die foto ook hier van het forum super ruige bak
kon alleen niet meer op die jongen zijn naam komen, probeer zoveel mogelijk e-10 project pagina's te lezen en dan vergeet ik wel eens de auto bij de forum-naam hahahaha

Co'tje schreefCOLONer staat in het wie spot wie topic een foto van een rode e10 met ntc body kit pag 29
Arco

De oude zijn wat dikker dus lijken ze groter.. vind dat zelf ook wat mooier maar wel mooi dat je nu gerust je Rolla vol kunt laden zonder aanlopen.. ik heb gekozen voor de looks en kan dus nu amper wat vervoerenCo'tje schreefCOLONIk vind persoonlijk de oude iets mooier staan, maar smaak valt natuurlijk niet over te twisten, wel ideaal dat die nieuwe iets naast binnen staan..
ARco