Custom Rolla van Playboy VERKOCHT !!!
ModeratorCOLON Moderator
-
CoupÉter
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9879
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25
Re: Totaal NIEUWE CUSTOM PLAYBOY, uitgelopen makeover
dat mag zoals jij dit nu verteld nooit gebueren. hij heeft geen decibelmeter in zijn oor dus moet eerst gemeten worden voor hij uberhaupt iets mag doen!!
als hij te hard is nemen ze normaal je kenteken in beslag. sowieso nooit je auto!
en hoe kan hij dat allemaal zien en horen als jij bij het tankstation staat?
en wat mark zeg ze mogen hem wel meenemen naar het bureau maar dan moet het ook gelijk ter beschikking zijn. want hij kan nooit met zijn blote oor horen hoe hard iets is.
als hij te hard is nemen ze normaal je kenteken in beslag. sowieso nooit je auto!
en wat mark zeg ze mogen hem wel meenemen naar het bureau maar dan moet het ook gelijk ter beschikking zijn. want hij kan nooit met zijn blote oor horen hoe hard iets is.
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
-
Furr
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 6278
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49
Niks betalen Playboy
meld je ff aan op flitsservice.nl en start een Wob verzoek. Net als Mark M, die doet dat ook. Verder meerderen geholpen met de uitlaat. Veelal vrijspraak of korting 
zijn regels voor... ook geblindeerde ramen loopt nog steeds van mij ( sinds okt 2007 ) maar sta er zo goed voor dat het geen verlies meer kan opleveren eigenlijk.
Start dus een WOB
http://www.flitsservice.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
zijn regels voor... ook geblindeerde ramen loopt nog steeds van mij ( sinds okt 2007 ) maar sta er zo goed voor dat het geen verlies meer kan opleveren eigenlijk.
Start dus een WOB
http://www.flitsservice.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
-
mark m
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3756
- GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42
CoupÉter schreefCOLONdat mag zoals jij dit nu verteld nooit gebueren. hij heeft geen decibelmeter in zijn oor dus moet eerst gemeten worden voor hij uberhaupt iets mag doen!!
Het verschil tussen de toegestane 81db en 130db lijkt me echt wel hoorbaar. Daarop zal de agent dan ook de auto in beslag hebben genomen, omdat het niet aan het voertuigenregelement voldoet.
Wat ze mij hebben verteld:
- Als je staande wordt gehouden moet je een meting ondergaan.
- je kan, indien er apparatuur op het bureau aanwezig is, direct de meting ondergaan.
- indien dat niet het geval is moet je auto daar blijven staan. Totdat ze het apparatuur op het bureau hebben en dat kon bij ons 4 weken duren omdat ons district maar 1 zo'n meter had.
Ik heb daar dus geluk mee gehad. Hetzelde had mij ook kunnen overkomen.
Klinkt misschien een beetje bot, zo is het niet bedoeld. Ik heb het zelf ook gehad, gelukkig is mijn auto niet in beslag genomen. Maar ik weet wel hoe kl*te het is.
Ik ben zoals furr ook al aangaf nog steeds met het wob verzoek bezig.
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.
Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD
Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
-
playboy
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3402
- GeregistreerdCOLON Do Okt 04, 2007 11:45
Oke mensen ik heb al weer een klein mooi berichtje: Politie man heeft mij net gebeld en ik mag de auto zaterdag ochtend ophalen op het bureau (terwijl hij bij een bedrijf in een grote loods opgeslagen stond, en er beloofd werd niet mee te rijden,maar goed) ik kan hem eigenlijk morgen ook al ophalen,maar dan is deze agent vrij en hij wil het liever zelf afhandelen i.p.v. een collega omdat er al is in het verleden iets is fout gegaan bij een scooter afgifte.
Maar hoe en wat er allemaal aan de hand mee is kan hij niet zeggen, hij klonk heel vrolijk met je kunt hem ophalen. Maar met innamen zei hij ook dat ik er niet mee mag rijden, 1 x naar een garage dichtbij! maja horen we dan.
@black E10: Ja ik heb nooit mazzel, heb net een dukes of hazzerd luchthoorn, gezellig naar rotterdam 100% tuning
begint iedereen te toeteren in de parkeergarage (ik ook 1x) rij ik er als 1st uit en wie staat mij op te
wachten? juist politie €160 boete en de rest reed snel eruit en weg.Heb nog NOOIT waarschuwing
gehad!
@soestercorolla: ik reken ook op een boete van rond €600 tot €800 mijn geluid (=- 130db) is ook serieus niet
normaal maar klonk gewoon leuk en hard
.
en ik krijg waarschijnlijk ook boete voor mijn ramen,te donker.
En ja klopt dat afplakken maar ik vertel zo het goede nieuws in een nieuw bericht
@mark: Het zit bij jou wel erg vers in je geheugen, dat klopt allemaal dat hebben ze verteld, bij mij is dus EN me
kentekenbewijs in beslag genomen en me auto in een loods gedumpt en daar zou ook de meting
plaatsvinden. Maar vind het ook krom hij had me gewoon moeten mee nemen naar het buro of mij de kans
moeten geven om het om te bouwen binnen.......dan was er niks aan de hand maja.
Rdw keuring lijkt me sterk want ik heb geen andere motor, alleen wat dingen gelast en aangepast(hele auto)
@bertus: ik dacht het ook ze knipperen oranje, niet blauw of weet ik veel wat. En die meters snap ik ook niet, zou
ook het zicht meer belemmeren, maar sommige orginele a-stylen doen dat al!
@CoupEter: Tsja je hoort het verschil wel tussen 81db of 130db dat kan ik begrijpen, maar meteen auto in beslag...
Ik heb hem ook echt niet gezien, maar het politie buro zit tegenover het tankstation, en ik ben er wel
vaker langsgereden dus misschien dacht en ze nu: die pakken we! of hij zat al op z'n motor
Maar goed zaterdag weet ik meer en laat ik het weten, groetjes
Maar hoe en wat er allemaal aan de hand mee is kan hij niet zeggen, hij klonk heel vrolijk met je kunt hem ophalen. Maar met innamen zei hij ook dat ik er niet mee mag rijden, 1 x naar een garage dichtbij! maja horen we dan.
@black E10: Ja ik heb nooit mazzel, heb net een dukes of hazzerd luchthoorn, gezellig naar rotterdam 100% tuning
begint iedereen te toeteren in de parkeergarage (ik ook 1x) rij ik er als 1st uit en wie staat mij op te
wachten? juist politie €160 boete en de rest reed snel eruit en weg.Heb nog NOOIT waarschuwing
gehad!
@soestercorolla: ik reken ook op een boete van rond €600 tot €800 mijn geluid (=- 130db) is ook serieus niet
normaal maar klonk gewoon leuk en hard
en ik krijg waarschijnlijk ook boete voor mijn ramen,te donker.
En ja klopt dat afplakken maar ik vertel zo het goede nieuws in een nieuw bericht
@mark: Het zit bij jou wel erg vers in je geheugen, dat klopt allemaal dat hebben ze verteld, bij mij is dus EN me
kentekenbewijs in beslag genomen en me auto in een loods gedumpt en daar zou ook de meting
plaatsvinden. Maar vind het ook krom hij had me gewoon moeten mee nemen naar het buro of mij de kans
moeten geven om het om te bouwen binnen.......dan was er niks aan de hand maja.
Rdw keuring lijkt me sterk want ik heb geen andere motor, alleen wat dingen gelast en aangepast(hele auto)
@bertus: ik dacht het ook ze knipperen oranje, niet blauw of weet ik veel wat. En die meters snap ik ook niet, zou
ook het zicht meer belemmeren, maar sommige orginele a-stylen doen dat al!
@CoupEter: Tsja je hoort het verschil wel tussen 81db of 130db dat kan ik begrijpen, maar meteen auto in beslag...
Ik heb hem ook echt niet gezien, maar het politie buro zit tegenover het tankstation, en ik ben er wel
vaker langsgereden dus misschien dacht en ze nu: die pakken we! of hij zat al op z'n motor
Maar goed zaterdag weet ik meer en laat ik het weten, groetjes
Keep on tuning!
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
Custom ''Playboy'' Rolla Allways in my heart !!!
Custom ''Monster'' G40 Allways in my heart !!!
Custom ''white Pearl'' Skyline R33 Allways in my heart !!!
(never made 2k15 ;( )
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
(never made 2k15 ;( )
-
AudioSystemRolla
- President member

- BerichtenCOLON 1895
- GeregistreerdCOLON Ma Dec 25, 2006 09:25
als je hem ophaald meteen goed op schade's letten ze kunnen namelijk echt niet rijden in verlaagde en verbrede auto's
heb namelijk al vaker gehoord dat ze je bekeuren en voor nog meer aan schade's veroorzaken
als je al een schade hebt die niet echt opvalt en hun veroorzaakt kunnen hebben kan je op hun gaan verhalen zo valt die boete('s) ook weer mee
heb namelijk al vaker gehoord dat ze je bekeuren en voor nog meer aan schade's veroorzaken
als je al een schade hebt die niet echt opvalt en hun veroorzaakt kunnen hebben kan je op hun gaan verhalen zo valt die boete('s) ook weer mee
d(>_<)b
audio system does shake things up 
-
mark m
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3756
Dat zou ik idd ook doen. Loop even een rondje om de auto en inspecteer de boel even aandachtig. Ik denk als ze over de drempel moeten met de auto dat er een kans aanwezig is op schade.soestercorolla schreefCOLONals je hem ophaald meteen goed op schade's letten ze kunnen namelijk echt niet rijden in verlaagde en verbrede auto's
Wat ik bedoelde met de RDW keuring:
Je auto wordt nu (of zaterdag) gemeten. De uitlaat zal teveel geluid produceren. Je zal de auto weer moeten aanpassen zodat de auto weer max 81db produceerd. Het makkelijkste kan je dus de originele uitlaat weer monteren.
Je moet dit binnen 4 weken doen. Lukt dit niet binnen 4 weken dan moet de hele auto opnieuw RDW gekeurd worden.
Dat is wat ze mij verted hebben.
Als je trouwens nog vragen hebt moet je me maar ff pm'en
-
Furr
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 6278
ZE MOGEN NIET IN JE AUTO RIJDEN ZONDER JOU TOESTEMMING!!!
VRAAG DUS OP BUREAU HOE JOU AUTO ER IS GEKOMEN... ALS ZE ZEGGEN, ZELF IN GEREDEN WEET JE GENOEG EN MAAK ER EEN KLACHT VAN BIJ DE KORPSCHEF EN KIJK WAT HIJ ERMEE AAN WIL
VRAAG DUS OP BUREAU HOE JOU AUTO ER IS GEKOMEN... ALS ZE ZEGGEN, ZELF IN GEREDEN WEET JE GENOEG EN MAAK ER EEN KLACHT VAN BIJ DE KORPSCHEF EN KIJK WAT HIJ ERMEE AAN WIL
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
-
mark m
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3756
idd, daar is iets van te zeggen.
Jij als eigenaar bent ten alle tijde verantwoordelijk voor je auto, dus ook als een ander erin rijdt
Jij als eigenaar bent ten alle tijde verantwoordelijk voor je auto, dus ook als een ander erin rijdt
-
Marc0
- Freak

- BerichtenCOLON 8166
- GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10
Je had eigenlijk de km stand moeten opschrijven, maargoed daar denk je nooit aan bij dit soort dingen..
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
-
Sexiejbeest
- President member

- BerichtenCOLON 2382
- GeregistreerdCOLON Ma Jan 24, 2005 23:49
Normaal ben ik niet zo van het belerende, maar ik hoop serieus dat die 130db zwaar overdreven is..
niet alleen voor voor je portemonnee maar ook voor de buurt.
Besef dat 130db dus zon 49db overschrijding is, en daarmee meer dan 65000x het toegestane geluid.
(elke 3db is een verdubbeling, dat zon 16x dus)
Overigens wel weer een prestatie om met een 'normale' motor wel het geluid van een straalmotor te produceren.
niet alleen voor voor je portemonnee maar ook voor de buurt.
Besef dat 130db dus zon 49db overschrijding is, en daarmee meer dan 65000x het toegestane geluid.
(elke 3db is een verdubbeling, dat zon 16x dus)
Overigens wel weer een prestatie om met een 'normale' motor wel het geluid van een straalmotor te produceren.
-'s Avonds een vent, 's Ochtends absent!
-Team S Power!
- www.filedumper.nl : om lekker je files te dumpen
- www.waariseen.nl?
-Team S Power!
- www.filedumper.nl : om lekker je files te dumpen
- www.waariseen.nl?
- masterpivo
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 2590
- GeregistreerdCOLON Zo Mei 27, 2007 14:18
Sjonge jonge zeg! Das ff een klote verhaal!
Zwaar balen dat ze de Rolla ingenomen hebben joh...
Dan toch wel weer mooi dat je hem zaterdag weer kan gaan halen. Maar je zult er dus toch het een en ander aan moeten (terug)veranderen. Maarja als je dat in de toekomst zomaar €800,- kan opleveren, zou ik daar niet lang over na hoeven denken
En idd wat al gezegd wordt: probeer nu gewoon zoveel mogelijk eigen voordeel eruit te slepen. Controleer de gehele auto bij ophalen en meldt het feit dat hij verplaatst is... wie weet.
Dan toch wel weer mooi dat je hem zaterdag weer kan gaan halen. Maar je zult er dus toch het een en ander aan moeten (terug)veranderen. Maarja als je dat in de toekomst zomaar €800,- kan opleveren, zou ik daar niet lang over na hoeven denken
En idd wat al gezegd wordt: probeer nu gewoon zoveel mogelijk eigen voordeel eruit te slepen. Controleer de gehele auto bij ophalen en meldt het feit dat hij verplaatst is... wie weet.
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
niet alleen in de auto's van anderen. In hun eigen voertuigen kunnen ze er ook er wat van, zie maar eens een stukje uit de krant van 17 maart j.l.soestercorolla schreefCOLONals je hem ophaald meteen goed op schade's letten ze kunnen namelijk echt niet rijden in verlaagde en verbrede auto's
Van onze verslaggever Weert Schenk
gepubliceerd op 17 maart 2009 20:13, bijgewerkt op 18 maart 2009 08:08
AMSTERDAM - Bij ongevallen met politievoertuigen zijn in drie jaar tien agenten en een burger omgekomen en raakten 440 burgers en 43 politiemensen gewond. De totale (letsel- en materiële) schade bedroeg 46 miljoen euro.
we mogen inderdaad niet met je auto rijden, maar jah ze moeten hem wel op en af die oplegger rijden, en las je hem verlaagd hebt en weet hoe moeilijk dat al gaat bij je garage of bandenboer, kan je nu al nagaan waar je als eerste maar eens moet gaan kijken
Zou rustig de auto nakijken en meteen overal melding van maken, evt. iemand meenemen zodat je wat sterker staat.
Een oud schoolgenoot van me runt samen met zijn broer 1 van de grootste schadebedrijven van Arnhem en heeft 1 hal en richtbrug alleen maar in gebruik voor alle politievoertuigen (de container ernaast ligt vol met witte bestikkerde plaatdelen).
toch sucses gewenst, hoop dat het achteraf meevalt of je op een of andere manier eraf kan komen van het hele gedoe
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Co'tje
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 10301
- GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24
Joseppe schreefCOLON
niet alleen in de auto's van anderen. In hun eigen voertuigen kunnen ze er ook er wat van, zie maar eens een stukje uit de krant van 17 maart j.l.
AMSTERDAM - Bij ongevallen met politievoertuigen zijn in drie jaar tien agenten en een burger omgekomen en raakten 440 burgers en 43 politiemensen gewond. De totale (letsel- en materiële) schade bedroeg 46 miljoen euro.
we mogen inderdaad niet met je auto rijden, maar jah ze moeten hem wel op en af die oplegger rijden, en las je hem verlaagd hebt en weet hoe moeilijk dat al gaat bij je garage of bandenboer, kan je nu al nagaan waar je als eerste maar eens moet gaan kijken![]()
Zou rustig de auto nakijken en meteen overal melding van maken, evt. iemand meenemen zodat je wat sterker staat.
Een oud schoolgenoot van me runt samen met zijn broer 1 van de grootste schadebedrijven van Arnhem en heeft 1 hal en richtbrug alleen maar in gebruik voor alle politievoertuigen (de container ernaast ligt vol met witte bestikkerde plaatdelen).
toch sucses gewenst, hoop dat het achteraf meevalt of je op een of andere manier eraf kan komen van het hele gedoe
zonder even al te veel offtopic te gaan, maar dit stukje slaat natuurlijk helemaal nergens op.
een politie auto zal over het algemeen meer / gevaarlijker rijden omdat ze ook vaak ergens snel ter plaatse moeten zijn.
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
-
Bertus
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 7079
- GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45
+ dat ze de kele dag op de weg zitten en meer kilometers maken 
Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! 
Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
-
AudioSystemRolla
- President member

- BerichtenCOLON 1895
daar geef ik bertus en arco echt wel gelijk in kijk maar hoeveel ongelukken er door vrachtwagens veroorzaakt worden ;het zijn er gewoon veel en ze rijden lange dagen en veel kilometer
ON TOPIC
ik heb voor de gein mijn geluidsproductie eens nagemeten niet volgens de norm ofzo maar met de meter zon 7 meter achter de auto en ff pingelen rond de 4000 4500 toeren kwam ik tot de verrassende score van 134,6 db dus ga er vanmidddag maar weer ff een dempertje tussen lassen
hier in midden nl controleren er nog wel eens op
groeten sander
ON TOPIC
ik heb voor de gein mijn geluidsproductie eens nagemeten niet volgens de norm ofzo maar met de meter zon 7 meter achter de auto en ff pingelen rond de 4000 4500 toeren kwam ik tot de verrassende score van 134,6 db dus ga er vanmidddag maar weer ff een dempertje tussen lassen
hier in midden nl controleren er nog wel eens op
groeten sander
d(>_<)b
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
deels waar, het risico van het vak daar ben ik terdege van bewust(dat is het zelfde dat een bouwvakker ook eerder de kans maakt om ergens van af te vallen tijdens het werk). Echter krijgen ze bij ambting (het schadebedrijf) ook regelmatig wagens binnen waar ze zelf bij toegeven dat de schade door eigen stomme fout veroorzaakt is. vorig jaar kreeg hij een 4 weken oude vectra binnen waar ze op de binnenplaats mee hadden lopen stunten en waar de hele rechter kant van in elkaar zat. Er is ook gebleken dat ze een speciale rijopleiding/kunnen en eigenlijk moeten volgen voor hun werk maar daar is totaal geen animo voor onder de leden van het korpsCo'tje schreefCOLONJoseppe schreefCOLON
niet alleen in de auto's van anderen. In hun eigen voertuigen kunnen ze er ook er wat van, zie maar eens een stukje uit de krant van 17 maart j.l.
we mogen inderdaad niet met je auto rijden, maar jah ze moeten hem wel op en af die oplegger rijden, en las je hem verlaagd hebt en weet hoe moeilijk dat al gaat bij je garage of bandenboer, kan je nu al nagaan waar je als eerste maar eens moet gaan kijken![]()
zonder even al te veel offtopic te gaan, maar dit stukje slaat natuurlijk helemaal nergens op.
een politie auto zal over het algemeen meer / gevaarlijker rijden omdat ze ook vaak ergens snel ter plaatse moeten zijn.
ARco
Ik zal ze niet allemaal over de kam scheren als wegpiraten maar er zitten heel wat horken bij het korps iets wat steeds meer naar buiten lekt in diverse raportage's en persberichten
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Bertus
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 7079
-
Stefan
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 2643
- GeregistreerdCOLON Vr Jan 17, 2003 20:59
Mooi balen voor je Playboy! Hoop dat de bekeuring nog mee valt voor je 
-
pampie
- President member

- BerichtenCOLON 2293
- GeregistreerdCOLON Do Jul 27, 2006 17:08
Dit is idd wel een kl*te bericht zeg.
Veel succes verder met de afhandeling zou ik zeggen.
Veel succes verder met de afhandeling zou ik zeggen.
Toyota Corolla E12 Facelift 1.8 TS 2005 ----> 110.000 km
Toyota RAV4 XA2 Facelift 2.0 2004 ----> 220:000 km
Toyota RAV4 XA2 Facelift 2.0 2004 ----> 220:000 km
-
playboy
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3402
Nou ik heb nieuws.........geen goed nieuws alleen.........
Kwam daar op het buro, agent was er alsnog niet terwijl hij alles persoonlijk wilde afhandelen anders had ik hem op vrijdag al kunnen ophalen. maja dat terzijde.
Kreeg dus een collega, auto stond niet daar,kreeg alleen een preek, en hij heeft mij alleen een formulier gegeven van de punten die niet juist waren en een groen papiertje van inname van kenteken zodat ik op openbare weg mag staan. Mijn vriendin en maatje waren ook mee omdat die mij moesten brengen en altijd goede vragen hebben,kunnen we elkaar aanvullen...De agent had er totaal geen verstand van en voelde zich aangevallen en reageerde totaal niet proffesioneel ,we kregen de ene grote mond na de andere...niet te geloven
Maar kon naar de loods waar hij stond en ze zouden een belletje geven aan het bedrijf zodat ik hem mee kon nemen. Eenmaal aangekomen was het gesloten en heb ik de eigenaar gebeld en die had nog steeds niks gehoord,maar half uur later kwam er nog een collega en die was gebeld.Auto stond gewoon buiten in een hoekje tegen een zandberg aan en een oldtimer voor me geparkeerd.
Net dat ik wilde wegrijden kwam de desbetreffende agent aan rijden....Ik verteld over zijn collega binnen die er geen verstand van had en grote mond. En omdat hij niks kon zeggen verder heeft hij niet verteld dat in in Purmerend naar een garage moest, dus ik dacht ik rij gewoon naar Hoorn, fuck hem. Maar daar gooide deze agent natuurlijk meteen weer roet in,en dat mocht beslist niet. Dus 2 pogingen om ergens een ambulance te regelen gingen ook niet,gezegd dat ik naar het industrie gebied ging en daar ben ik even naartoe gereden om langs me werk te gaan en toen rechtstreeks naar hoorn geknalt...Dan maar de gok wagen op naar me eigen loods en mijn auto weer verbouwen.
Naar om het verhaal kort te houden, orginele spiegels gemonteerd, folie van voor-zij ramen afgehaald en een orginele achterdemper gekocht €85. Dus we hadden alles af kunnen hebben. Orginele tussendemper had ik ook nog, alleen nog even de katalysator erbij pakken en lassen! IS DE KAT SPOORLOOS!!! Die had ik er net weer ondervandaan! Heeft de broer van mijn maatje de loods geruimd en mijn kat weggegooid!!!! terwijl hij nog had gebeld of die weg kon, Nee die is van René, oke gooi ik hem niet weg...
DUS IK BEN DE LUL kan ik ook nog even een nieuwe KAT gaan kopen a ?€300? ******zooi.
Alles bleek mee te vallen qua kosten ben ik mijn kat ook kwijt
Dus ben nu echt kwaad,maja, vanavond de nieuwe fast en furious kijken om af te koelen....
Mijn punten die zijn (af)gekeurd:
-geluidproductie
-folie op zijruiten en voorruit
-dode hoek a-stijl door geplaatste meters
-zichtbaarheid richting aanwijzers voorzijde bij daglicht
-zichtbaarheid door zijspiegels (gewoon met pen erbij geschreven
)
@sexiejbeest: op div.meetings wel gemeten,maar heb te horen gekregen dat ze bij de 4500 toeren als hoogst 107db hadden dus dat valt mee gelukkig, en mijn buurman is agent en die vind mijn auto en geluid helemaal geweldig! Goeie agenten zijn zeldzaam dit is er 1! En rij altijd rustig de buurt uit......
@masterpivo: Begrijp je echt totaal niet: hoezo zou ik daar €800 aan verdienen? Mijn bekeuring en aanpassingen komen uit rond de €1000 dus ben er echt niet blij mee, en heb er niet over hoeven denken , MOET het wel doen....
@soestercorolla: Heb jij ook geen kat, middendemper en bijna geen demper?
MOCHT ER NOU IEMAND ZIJN DIE NOG EEN OUDE KATALYSATOR HEEFT LIGGEN MET OF ZONDER MIDDENDEMPER ERAANVAST OF KOMPLEET SYSTEEM, LAAT HET ALSJEBLIEFT EVEN WETEN, SCHEELT ME ZOOOO VEEEL GELD!!!
Bedankt voor alle reacties en het mee denken !!! Jullie zijn goeie gasten eerlijk waar! Groeten René
Hou jullie op de hoogte mzzl
Kwam daar op het buro, agent was er alsnog niet terwijl hij alles persoonlijk wilde afhandelen anders had ik hem op vrijdag al kunnen ophalen. maja dat terzijde.
Kreeg dus een collega, auto stond niet daar,kreeg alleen een preek, en hij heeft mij alleen een formulier gegeven van de punten die niet juist waren en een groen papiertje van inname van kenteken zodat ik op openbare weg mag staan. Mijn vriendin en maatje waren ook mee omdat die mij moesten brengen en altijd goede vragen hebben,kunnen we elkaar aanvullen...De agent had er totaal geen verstand van en voelde zich aangevallen en reageerde totaal niet proffesioneel ,we kregen de ene grote mond na de andere...niet te geloven
Maar kon naar de loods waar hij stond en ze zouden een belletje geven aan het bedrijf zodat ik hem mee kon nemen. Eenmaal aangekomen was het gesloten en heb ik de eigenaar gebeld en die had nog steeds niks gehoord,maar half uur later kwam er nog een collega en die was gebeld.Auto stond gewoon buiten in een hoekje tegen een zandberg aan en een oldtimer voor me geparkeerd.
Net dat ik wilde wegrijden kwam de desbetreffende agent aan rijden....Ik verteld over zijn collega binnen die er geen verstand van had en grote mond. En omdat hij niks kon zeggen verder heeft hij niet verteld dat in in Purmerend naar een garage moest, dus ik dacht ik rij gewoon naar Hoorn, fuck hem. Maar daar gooide deze agent natuurlijk meteen weer roet in,en dat mocht beslist niet. Dus 2 pogingen om ergens een ambulance te regelen gingen ook niet,gezegd dat ik naar het industrie gebied ging en daar ben ik even naartoe gereden om langs me werk te gaan en toen rechtstreeks naar hoorn geknalt...Dan maar de gok wagen op naar me eigen loods en mijn auto weer verbouwen.
Naar om het verhaal kort te houden, orginele spiegels gemonteerd, folie van voor-zij ramen afgehaald en een orginele achterdemper gekocht €85. Dus we hadden alles af kunnen hebben. Orginele tussendemper had ik ook nog, alleen nog even de katalysator erbij pakken en lassen! IS DE KAT SPOORLOOS!!! Die had ik er net weer ondervandaan! Heeft de broer van mijn maatje de loods geruimd en mijn kat weggegooid!!!! terwijl hij nog had gebeld of die weg kon, Nee die is van René, oke gooi ik hem niet weg...
DUS IK BEN DE LUL kan ik ook nog even een nieuwe KAT gaan kopen a ?€300? ******zooi.
Alles bleek mee te vallen qua kosten ben ik mijn kat ook kwijt
Dus ben nu echt kwaad,maja, vanavond de nieuwe fast en furious kijken om af te koelen....
Mijn punten die zijn (af)gekeurd:
-geluidproductie
-folie op zijruiten en voorruit
-dode hoek a-stijl door geplaatste meters
-zichtbaarheid richting aanwijzers voorzijde bij daglicht
-zichtbaarheid door zijspiegels (gewoon met pen erbij geschreven
@sexiejbeest: op div.meetings wel gemeten,maar heb te horen gekregen dat ze bij de 4500 toeren als hoogst 107db hadden dus dat valt mee gelukkig, en mijn buurman is agent en die vind mijn auto en geluid helemaal geweldig! Goeie agenten zijn zeldzaam dit is er 1! En rij altijd rustig de buurt uit......
@masterpivo: Begrijp je echt totaal niet: hoezo zou ik daar €800 aan verdienen? Mijn bekeuring en aanpassingen komen uit rond de €1000 dus ben er echt niet blij mee, en heb er niet over hoeven denken , MOET het wel doen....
@soestercorolla: Heb jij ook geen kat, middendemper en bijna geen demper?
MOCHT ER NOU IEMAND ZIJN DIE NOG EEN OUDE KATALYSATOR HEEFT LIGGEN MET OF ZONDER MIDDENDEMPER ERAANVAST OF KOMPLEET SYSTEEM, LAAT HET ALSJEBLIEFT EVEN WETEN, SCHEELT ME ZOOOO VEEEL GELD!!!
Bedankt voor alle reacties en het mee denken !!! Jullie zijn goeie gasten eerlijk waar! Groeten René
Hou jullie op de hoogte mzzl
Keep on tuning!
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
(never made 2k15 ;( )
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
(never made 2k15 ;( )
-
Bertus
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 7079
Gewoon even een sloop opbellen voor een kat, dat scheelt aanzienlijk. Maar al met al is dit alles bij elkaar flink balen, sterkte kerel
-
yorick
- President member

- BerichtenCOLON 2238
- GeregistreerdCOLON Vr Jun 13, 2008 19:17
jezus wat een gelul man. Echt onwijs klote voor je
.
Hoop echt voor je dat die boete nog een beetje meevalt :s.
Wat betreft die katalysator zou ik als ik jou was ff in de buurt alle autoslopen bellen en kijken of ze er nog een hebben om de kosten een beetje in te drukken.
Hoop echt voor je dat die boete nog een beetje meevalt :s.
Wat betreft die katalysator zou ik als ik jou was ff in de buurt alle autoslopen bellen en kijken of ze er nog een hebben om de kosten een beetje in te drukken.
Past: Lexus IS200 6 cilinder
Past: Toyota corolla G6R
New: Ford Focus Limited wagon 1.6TDI '11
Past: Toyota corolla G6R
New: Ford Focus Limited wagon 1.6TDI '11
-
Furr
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 6278
Als je de boetes binne nhebt laat het maar ff weten. help ik je ze "controleren" kan je best vee geld schelen!!
Voor welke punten heb je btw bonnen gekregen? Kan me niet voorstellen bon voor jeM3 spiegels...??
Voor welke punten heb je btw bonnen gekregen? Kan me niet voorstellen bon voor jeM3 spiegels...??
-
AudioSystemRolla
- President member

- BerichtenCOLON 1895
ik had alleen me cat er nog onder daarna rechte pijp naar achter splitst in 2en naar 2 holle dempers (dempen 0,0 ) heb eergister maar even de tussendemper er weer tussen gelast
nu zegt zelfs me ma dat het nog wel redelijk is dus
maja was eeen poosje leuk die herrie maar het word steeds erger met die controles
en het kost zoveel geld en je schiet er echt niks mee op
ik had zelfs aanzienlijk minder vermogen zonder dempers
dus nu knal ik die r*t golfies er gewoon weer uit
greetz sander
nu zegt zelfs me ma dat het nog wel redelijk is dus
maja was eeen poosje leuk die herrie maar het word steeds erger met die controles
en het kost zoveel geld en je schiet er echt niks mee op
ik had zelfs aanzienlijk minder vermogen zonder dempers
dus nu knal ik die r*t golfies er gewoon weer uit
greetz sander
d(>_<)b
-
JeroenE
- President member

- BerichtenCOLON 1390
- GeregistreerdCOLON Za Nov 27, 2004 20:08
Ik heb hier nog een kat liggen van mn E11. deze zit alleen wel aan 2 pijpen van 63,5mm gelast, zodat deze met de apk weer eronder geschroefd kon worden. Had toen een complete uitlaat van 63,5 van voor naar achter. Ook heb ik evt. nog een originele einddemper liggen en een aantal absorptiedempers van Skytune met aansluitingen van 63.5mm.
Groeten,
Jeroen
Groeten,
Jeroen
(1st street legal)> Corolla E11 V6
-
BlackE10
- Freak

- BerichtenCOLON 8846
- GeregistreerdCOLON Wo Mrt 12, 2003 09:52
Met die uitlaat en je folie kan ik nog mee inkomen, maar een boete voor je spiegels? Dat is in mijn ogen niet eens een punt waar je een boete voor kunt krijgen.....
Dan zouden ze elke oldtimer met kleine platte spiegeltjes en motoren een boete mogen geven...
Dan zouden ze elke oldtimer met kleine platte spiegeltjes en motoren een boete mogen geven...
- masterpivo
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 2590
- GeregistreerdCOLON Zo Mei 27, 2007 14:18
Ik doelde op het feit dat je totale boete van €800,- had gehad. En door het terugbrengen in geoorloofde toestand van die delen, dat je dus voortaan geen boete meer zal krijgen daarvoorplayboy schreefCOLON @masterpivo: Begrijp je echt totaal niet: hoezo zou ik daar €800 aan verdienen? Mijn bekeuring en aanpassingen komen uit rond de €1000 dus ben er echt niet blij mee, en heb er niet over hoeven denken , MOET het wel doen....
Maar toch weer klote dat het ff tegenzit met de reparaties (wat betreft de kat dus). Ik zou idd ook een paar slopen afgaan of opbellen om te kijken of die iets hebben. (tip: informeer bijv. bij Van Deijne, grote kans dat die iets hebben liggen).
Succes met de verdere afhandeling, er vanuitgaande dat je er daarna geen problemen meer mee zal hebben!
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
-
Furr
- Die-Hard

- BerichtenCOLON 6278
Nah het kan wel, maar vind het sterk ( boete is dan = typegoedkeuring zit er niet meer op, andere spiegels... )BlackE10 schreefCOLONMet die uitlaat en je folie kan ik nog mee inkomen, maar een boete voor je spiegels? Dat is in mijn ogen niet eens een punt waar je een boete voor kunt krijgen.....
-
playboy
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3402
Hey mannen,
even wat antwoorden op jullie vragen, heb wel alvast een nieuwe kat besteld op mijn werk omdat ik die ook zo weer terug kan sturen en dan heb in iedergeval een kat. Ik ga ook nog even de slopen opbellen, was ook al langs me oude werk geweest bij de Toyota dealer,maar die had niks liggen helaas. Ik heb alleen boetes voor de uitlaat en folie op de zijruiten, de andere dingen heeft hij alleen als punten erbij gegeven en moeten alleen wel verandet worden voor de RDW keuring.
Heeft iemand een idee hoe duur zoiets kost? want die moet ik ook uiteraard betalen.
@Furr ik laat het zeker nog even weten en spreek je wel even daarover. En inderdaad die agent had het alleen maar over ''
geen type goedkeuring,meer zei die niet,ook niet over de a-style.
@GTSi pumba: stuur je even een pm.
@Masterpivo: Oke dan begrijp ik je
,en Deijne is een goed advies!
Hou jullie op de hoogte, mzzl
even wat antwoorden op jullie vragen, heb wel alvast een nieuwe kat besteld op mijn werk omdat ik die ook zo weer terug kan sturen en dan heb in iedergeval een kat. Ik ga ook nog even de slopen opbellen, was ook al langs me oude werk geweest bij de Toyota dealer,maar die had niks liggen helaas. Ik heb alleen boetes voor de uitlaat en folie op de zijruiten, de andere dingen heeft hij alleen als punten erbij gegeven en moeten alleen wel verandet worden voor de RDW keuring.
Heeft iemand een idee hoe duur zoiets kost? want die moet ik ook uiteraard betalen.
@Furr ik laat het zeker nog even weten en spreek je wel even daarover. En inderdaad die agent had het alleen maar over ''
@Masterpivo: Oke dan begrijp ik je
Keep on tuning!
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
(never made 2k15 ;( )
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
(never made 2k15 ;( )
-
mark m
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3756
playboy schreefCOLONHey mannen,
@Masterpivo: Oke dan begrijp ik je,en Deijne is een goed advies!
Op andere velgen zit ook geen type goedkeuring dus beetje raar dat ie over die spiegels gaat lopen zeuren.
Maar moet je auto RDW gekeurd worden ??