In begin Januari ontvingen we een brief van een notaris. Deze brief was gericht aan het bestuur van CCNL.
Daarin stond vermeld dat iemand zonder verdere familie in zijn testament een Corolla heeft nagelaten aan CCNL.
De beste man is nooit lid geweest van de club maar wilde dat zijn hobbyauto -en de extra onderdelen- goed terechtkwam na zijn overlijden.
Het betreft een Corolla 1.3 Coupé van 1982. Uiteraard hebben we, zoals dat officieel moet, de erfenis aangenomen.
In overleg met de huidige bestuurdleden hebben wij (Anja en ik) de volledige afhandeling van deze erfenis op ons genomen.
De sleutel van de garage moest nog gevonden worden, de notaris moest alles verder afhandelen daar er verder geen familie meer was.
Twee weken geleden kregen we bericht dat de sleutels gevonden waren.
Na afspraak konden papieren getekend worden, de overschrijving geregeld worden en de auto kon daarna meegenomen worden.
Omdat er geen APK op de auto zit (ook geschorst kenteken) moet dat op (gehuurd) transport.
Dus...vandaag zijn de papieren geregeld en Anja heeft ook de sleutel van de garage gekregen van de notaris.
Ze is er al wezen kijken, heeft een paar foto's genomen.
De eerste reactie toen ik vroeg hoe ie erbij stond was : "stoffig maar zo mooi...om verliefd op te worden!"
Aanstaande Zondag ga ik hem met een oprijwagen halen.
Meteen zet ik hem bij een dealer neer om APK gekeurd te worden.
Vanavond komen de eerste foto's van de JB-89-TR !!