Kijk zelf maar:
Tijdens klussen aan de sierra lekker muziek op en dvd aan

Ik vind hem netjes
ModeratorCOLON Moderator

Ik ook!playboy schreefCOLONIk vind hem netjes![]()

playboyplayboy schreefCOLONEeh ja ik zie op het achterraam alleen 1 glinster van de zon links, maar heb hem ook echt alleen even afgespoeld en geen borstel eroverheen.
En zonneband is wel de bedoeling, maar weet nog niet wat. TRD of Iets anders?

Ziet er goed uit hoor, prachtig resultaat!playboy schreefCOLONZow mensen heb mijn rolla voor het eerst lekker goed behandelt en in de meguiars gezet.
Even een kleine fotoshoot voor de deur van de buren bij onze loods
Ik verbaas me zo erg HOEVEEL bekijks ik heb, het is niet te geloven. IEDEREEN jong en oud moet zijn nek omdraaien als ik langskom. En overal word ik aangesproken wat een mooie auto het is en het leukste: WAT voor auto het is![]()

mark m schreefCOLONWelke turbodruk??

jellebaarda schreefCOLONwat is eigenlijk de turbo druk waar je mee rijd ??
0,5 bar??
@Jellebaarda: Inderdaad, dat is een 0,0 barmark m schreefCOLONWelke turbodruk??

Hahaplayboy schreefCOLON Toch is de meest voorkomende auto wat zij denken dat het is: Een mitsubishi colt of een honda civic. Maar heb ook serieus al 2 keer een subaru impreza gehoordZou ik niet erg vinden
![]()

Inderdaad ja, ik kijk niet naar de zijkanten als ik ergens langs rij waar het druk is maar me maatje dan wel, en die noemt altijd de leukste reacties op: mensen die met hun hoofd schudden, lachende mensen, en enthousiaste mensen wijzend.jellebaarda schreefCOLONhaha ok sorry , zag je meters zitten dus dacht misschien stiekem turbo kitje ingebouwt .
bekijks blijft toch leuk he , me broertje zei vanavond ook toen we me de 200sx aan het rijden waren , je word bijna verlegen achter je stuur , door al dat kijken

playboy schreefCOLONjellebaarda schreefCOLONMaar de meters zijn voor: Olie druk, olie temp en water temp. Heb ook nog een volt, komt nog wel ergens.....
Helaas geen turbo